Chapeloere
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 11
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Chapeloere zei:
Mars zei:
Chapeloere zei:

ironmike86 zei:wtf...voor hoeveel wedde we dat ik 105kg weeg...het schommelt zelf tuss de 105 en 105.6...
hou dus maar je klep of ik kom erop zitten,je zal wel merken dat ik 105 kg weeg...![]()

dat ligt ook aan jezelf, de ene zal wat meer vocht vasthouden waardoor die een dikkere kop heeft als iemand wat niet gevoelig is voor vocht.Loo zei:Nieuwe rage tegenwoordig he, om te liegen over je stats.
Schandalig gewoon.
ff ontopic;
haha, je bent bang dat je ouders wat spuitjes vinden onder je bed tussen de playboy's, en dat ze je dan betrappen op anabolen-gebruik.
Wat al eerder is gezegd; als je 8 weken aan de dianabol zit, dan heb je met met een beetje pech na een week of drie een kop als paul de leeuw, en een nek als die ene gozer van de tokkies, wat ga je zeggen in je naaste omgeving dan? "****ing hell, die HMB werkt echt goed"? Je ouders gaan meteen de consumentenbond bellen om die pillen te laten testen.
Ik zeg je 1 ding; 100% dat iedereen gaat dan zien dat je aan de a.s zit, als ik jou was zal ik lekker een kuurtje winstrol pakken, als je je daar zo zorgen om maakt.
Russianbear zei:dat ligt ook aan jezelf, de ene zal wat meer vocht vasthouden waardoor die een dikkere kop heeft als iemand wat niet gevoelig is voor vocht.
ken genoeg jongens waar hun hoofd-maat hetzelfde is gebleven tijdens een d-boll kuur.
hoeveel kilo heb je ervan overgehouden en had je last van puisten van die GS ?wimmeke26 zei:Zoals ik maar was maar 20mg voor 5 weken als kickstart...D-boll van GS maar ik hield niet veel vocht op....
grtz
maniac zei:Waarom zou je in godsnaam gaan kuren als je duidelijk goede genen hebt?
Je traint nog geen 3 jaar, weegt 105kg met een vetpercentage van 9%, bent pas 19 jaar en wilt gaan kuren![]()
Als je het mij vraagt dan ben je niet goed bij je hoofd.

haha prachtig om eens met jezelf te zijnmaniac zei:

redhead zei:Veel langer hoeft ie ook niet te worden aangezien ie al 193cmis
KaLe zei:Daar gaat het niet om! Zijn hormoonhuishouding is nog niet volgroeit, dus problemen op latere leeftijd zijn niet uit te sluiten. Plus dat je test. piekt op die leeftijd. Stom als je dat verdoet. 19 is te jong, PUNT!

muscleboy zei: