Fitness Seller

Eerste kuur(info)

ReneH

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
84kg
Vetpercentage
13%
Hallo allemaal,

Stats
20 jaar
78 kilo
vet% ? i.v.m bulk
Voeding 3500kcal per dag(ofcourse)

Huidige Supplementen
NoxiPro
Weight Gainer (Mammoth)

Naar 2,5 jaar met bodybuilding bezig te zijn, wordt de drang naar anabolen steeds groter. Na lang op internet te hebben gezocht over hoe en wat, wil ik toch meer (persoonlijk) advies.

READ: Ik weet dat ik naturel er ook nog veel uit kan halen maar ik wil gewoon graag informatie zodat ik verstandig mijn beslissing kan nemen.

Vragen

1Wat is verstandig voor een eerste kuur met als doel meer massa (test,winny,deca)?

2. Hoevaak per week injecteren en beste tijdstip?

Alvast bedankt

Voorlopig nog niet kuren. Je inlezen kan wel en is ook verstandig voordat je er aan begint.

Eerste kuur is test e 500mg/week met eventueel een kickatart winny voor 4 weken op 50 mg/dag een goede keuze. Nakuur 1/3 van je kuur maar minimaal 4 weken nolva. Verder zou ik ook hcg toevoegen op 2 X 250iu/week.

Test e gewoon 1 X per week (je kan kiezen voor om de 5 dagen)

je 2 vragen zijn echt het minimum dat je moet weten als je wilt gaan kuren imo.

maar je zit nog aan de gainer etc, dat zegt al genoeg over je voeding.
probeer je eerst even in te lezen :)

• Topic Starter Topic Starter
Die 2 vragen wou ik graag beantwoord hebben, zoals gezegd heb ik al meer onderzoek gedaan via het internet. En ja ik zit nog aan de gainer omdat dat op het moment goed meehelpt in mijn bulk. Toch bedankt voor het advies(beide)!

• Topic Starter Topic Starter
Dus zo zou mijn kuurschema eruit komen te zien?

Test E 500mg e/w 1 t/m 10
-Winstrol 50mg e/d 8 t/m 12
-Nolvadex 20mg e/d 12 t/m 15

Hcg na nolvadex nemen?

Even voor de zekerheid, bij elke inject neem je dus de volle 500mg test per week?

Ja, dat is maar 2ml.
Mammoth schrappen, alleen maar suikers.

Dus zo zou mijn kuurschema eruit komen te zien?

Test E 500mg e/w 1 t/m 10
-Winstrol 50mg e/d 8 t/m 12
-Nolvadex 20mg e/d 12 t/m 15

Hcg na nolvadex nemen?

Even voor de zekerheid, bij elke inject neem je dus de volle 500mg test per week?

Ik zou de winny als kickstart doen dus de eerste 4 weken. Hcg neem je tijdens de kuur. Maar als je nog gwwn idee hebt wat het is begin er dan niet aan. En inderdaad geen mammoth want is suikerbom.

Terug
Naar boven