AndroidHealthClinic

eerste kuur testosteron e - pijn na injecties

Bezoekers in dit topic

Dag Allen,

Ik ben na veel twijfelen met mijn eerste kuur begonnen. Ben tevens ook eerlijk geweest met mijn dokter en die op de hoogte gesteld.
Na tweede week begin ik de effecten echt te voelen en te zien.
Enkel kijk ik elke keer weer op tegen die prik. Het gebeurt vaak dat dit 3 dagen duurt vooraleer de pijn weg trekt.
Ik injecteer steeds in mijn quads, zeer traag. Ik had gelezen dat het aangeraden is om 2x per week te injecteren?
Ik zet 500 mg/week met 1 injectie.

Mijn bloedwaarden :


Bekijk bijlage 577186

Ik ben ook begonnen met vitamine D capsules bij te nemen aangezien deze waarden zo verschrikkelijk laag waren.
Het enige irritante is de pijn na het injecteren. Doe deze zelf en ben niet erg flexibel, dus de quads zijn het makkelijkst.
Hebben jullie tips hoe ik dit kan verminderen?

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Log:

6 dagen per week training met focus op kracht. Geen cardio.
Test-e 500mg/week (2x prik/w ) voor een totaal van 10 weken.
Heb ook een nakuur van nolvadex voorzien voor de opstart van test iets sneller te proberen forceren.

Macros :
Protein ; 220 g
Carbs : 530 g
Fat : 100 g
3800 Calories daags

Vitamine D capsules 75µ per dag

Start : 78 KG, 18 % BF
Einde : ??



WEEK 1 :

Weging : 78 KG
Prikken ging goed. Slechte pip voor 3 dagen, bijna niet kunnen lopen. Nog niet echt verandering qua kracht/massa.

WEEK 2 :
Weging : 81 KG
Prik ging goed, iets minder last dan vorige keer. Begin meer uithoudingsvermogen te krijgen, en kan dus ook meer trainen. Vooral kracht toename op de push sessies. Zie in de spiegel wel duidelijk verschil al.
Eind deze week doe ik een weging en body fat % meting. Ik ben gestart op 78 KG & 18 % BF. Ik vermoed dat ik nu al tegen de 80 zit. Later update.
UPDATE : 81 KG dus al :roflol:

WEEK 3 :
Weging : ?
Heb deze prik iets anders aangepakt. Ging vlekkeloos. Volgende donderdag terug weging.
Qua kracht begint het goed vooruit te gaan. Ik heb gemakkelijk 15-20 kg bij meeste lifts toegevoegd.
Massa zie ik heel snel verschijnen in delts & borst. Mijn armen zijn steeds mijn zwakste punt geweest, dus die train ik extra hard.
Als je in 1 week al 3 kg aankomt dan is dit vocht en gaat er toch iets mis. Iets om op te letten.
 
Dank jullie voor de input. Lijkt me inderdaad verstandig gewoon te stoppen, zeker het risico niet waard.
Ik heb inderdaad massa zat, kan niet klagen. Zal me nu focussen op cardio de volgende weken en alsook dieet aangepast naar minimum carbs/fat
 
Dank jullie voor de input. Lijkt me inderdaad verstandig gewoon te stoppen, zeker het risico niet waard.
Ik heb inderdaad massa zat, kan niet klagen. Zal me nu focussen op cardio de volgende weken en alsook dieet aangepast naar minimum carbs/fat
Als jij droog trekt zie je er top uit man, ik zeg goed bezig. En als je op een laag bf zit kan je altijd nog kiezen om wat te pakken. 👊🏼
 
Indd dat is het beste plan.. heb je ook goed gezeten met het doen van de test.. zit vaak een beschrijving bij en weet dat als je arm te laag houd er ook aparte waardes uit kunnen komen bijv
 
Als jij droog trekt zie je er top uit man, ik zeg goed bezig. En als je op een laag bf zit kan je altijd nog kiezen om wat te pakken. 👊🏼
Ik had gewoon gehoopt deze keer wat meer massa te hebben na de cut. Ik train al 8 jaar en elk jaar kom ik ongeveer wel op hetzelfde gewicht uit.
Misschien dat ik volgende keer overweeg om nog eens te gaan ervoor, al zijnde op een veel lagere BF %
 
Ik had gewoon gehoopt deze keer wat meer massa te hebben na de cut. Ik train al 8 jaar en elk jaar kom ik ongeveer wel op hetzelfde gewicht uit.
Misschien dat ik volgende keer overweeg om nog eens te gaan ervoor, al zijnde op een veel lagere BF %
Snap ik, daarom beter gainen op een acceptabel bf zodat je ook echt ziet wat je gained. Ga je je bloeddruk nog na laten meten?
 
Snap ik, daarom beter gainen op een acceptabel bf zodat je ook echt ziet wat je gained. Ga je je bloeddruk nog na laten meten?
Ja, vrijdag terug testen & bloedwaarden nemen
 
Update: heb 3x meting gedaan voor zeker te zijn voor mijn bloeddruk.
Deze is dus torenhoog :

165/90
158/94
161/93

Gemiddelde hartslag in rust: 90 BPM

Vrijdag ga ik naar de dokter. Kan ik ondertussen al extra maatregelen treffen? Zou ik stoppen met de kuur?
Heb je op juiste manier gemeten ?


iu
 
Yes, ik heb braaf het prentje gevolgd met de arm in rust op de tafel.
Ik vrees dat het dus realiteit is :treuren:
Das kut !
Houd je vocht vast ?
Denk dat je eerst iets van Hydrochloorthiazide krijgt (plastablet). je kunt het makkelijk testen als je nu je sok omlaag doet of er dan dikke striem te zien is. ook als je onderaan je been (paar cm boven je voet) met je wijsvinger stevig drukt dat het dan niet te lang duurt dat de afdruk zichtbaar blijft, en diepe afdruk. # Sowiso zelf ook veel water drinken ~4l per dag
 
Das kut !
Houd je vocht vast ?
Denk dat je eerst iets van Hydrochloorthiazide krijgt (plastablet). je kunt het makkelijk testen als je nu je sok omlaag doet of er dan dikke striem te zien is. ook als je onderaan je been (paar cm boven je voet) met je wijsvinger stevig drukt dat het dan niet te lang duurt dat de afdruk zichtbaar blijft, en diepe afdruk. # Sowiso zelf ook veel water drinken ~4l per dag
We zullen zien wat ze voorschrijft. En ja ik voel me best kut want ik was zo goed bezig.
Ik plas enorm veel, daar heb ik niet zo een last van. En zit gemakkelijk aan 4l per dag, ik drink enkel water.
Ik slaap al de hele week slecht, vanaf ik neerlig krijg ik het superwarm en word ik duizelig.
Doe momenteel enkel nog cardio en zoals ik zei is mijn dieet zo goed als omgegooid.
Dat is alles wat ik momenteel kan doen volgens mij op de natuurlijke manier.
 
We zullen zien wat ze voorschrijft. En ja ik voel me best kut want ik was zo goed bezig.
Ik plas enorm veel, daar heb ik niet zo een last van. En zit gemakkelijk aan 4l per dag, ik drink enkel water.
Ik slaap al de hele week slecht, vanaf ik neerlig krijg ik het superwarm en word ik duizelig.
Doe momenteel enkel nog cardio en zoals ik zei is mijn dieet zo goed als omgegooid.
Dat is alles wat ik momenteel kan doen volgens mij op de natuurlijke manier.
Niet te druk maken draait weer bij.
 
Misschien zit het deels in je hoofd. Ik lees symptomen die vaak voorkomen bij een angst of paniekaanval.
 
Ik kamp al heel mijn leven met hoge bloeddruk zit ook niet in de familie. Maar nu elke dag veel cardio doe en overdreven gezond eet,
veel vis/kipfile en groentes en fruit heeft mijn bloeddruk van 180/120 naar 135/75 gebracht.
Dus ik zou je niet teveel druk maken je gaat zo niet dood een mensen lichaam kan veel aan.
Wel goed van je dat je de kuur even stopt om het een en andere uit te sluiten.
 
Als je nog jong bent en weet dat je bloeddruk hoog is is nog niet zo’n ramp. Maar als je 30+ jaar lang een te hoge bloeddruk hebt is een sluipmoordenaar en je pas op je 60ste erachter komt.

Natuurlijk is te hoog niet goed maar nu kan je het nog in de kiem smoren 🫠
 
We zullen zien wat ze voorschrijft. En ja ik voel me best kut want ik was zo goed bezig.
Ik plas enorm veel, daar heb ik niet zo een last van. En zit gemakkelijk aan 4l per dag, ik drink enkel water.
Ik slaap al de hele week slecht, vanaf ik neerlig krijg ik het superwarm en word ik duizelig.
Doe momenteel enkel nog cardio en zoals ik zei is mijn dieet zo goed als omgegooid.
Dat is alles wat ik momenteel kan doen volgens mij op de natuurlijke manier.
Niet te druk om maken. Je krijgt medicatie waar het met paar dagen weer lager is.
heb zelf ook erg hoge gehad wat ik heb besproken in log van chrash.

kom goed 👍
 
Update: Deze nacht eerste keer kunnen door slapen.
Voelde mij goed, dus deed weer een meting.
Wat een gigantisch verschil ! Is dit normaal? ???

1677140689046.png
 
Lastig dit.. was je gisteren ook een beetje in rust toen je de meeting deed?
Ik heb zelf ook wat verschil met de meeting, maar nooit zo hoog zegmaar
 
Update: Deze nacht eerste keer kunnen door slapen.
Voelde mij goed, dus deed weer een meting.
Wat een gigantisch verschil ! Is dit normaal? ???

Bekijk bijlage 578050
Morgen weet je meer bij de ha. Die thuis dingen doen dit allemaal. Is ook moment opname. Maw no worries
 
Lastig dit.. was je gisteren ook een beetje in rust toen je de meeting deed?
Ik heb zelf ook wat verschil met de meeting, maar nooit zo hoog zegmaar
Gisteren voelde ik me zeer slecht, vandaag is eigenlijk de eerste dag deze week dat ik mij goed voel.
Alsnog ga ik naar de dokter morgen, snap er niks meer van
 
Back
Naar boven