MuscleMeat

Eerste kuur: Sustanon (300mg/ml)

• Topic Starter Topic Starter
50mg testosteronpropionaat
75mg testosteronfenylpropionaat
75mg testosteronisohexanoaat
100mg testosterondecanoaat

Als je dit weet,kun je zelf kiezen wanneer je zet.

Voor ik iets koop weet ik wat erin zit hoor :)
Ik opende dit topic voor tips aan de hand van gebruikerservaringen.. en om de 5 dagen 1 inject lijkt me een waardevolle tip die ik ook zal gebruiken...

---------- Toegevoegd om 22:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:24 ----------

Denk dat hij in een zwart gat woont en in de 80s leeft hehehehe. Weet nog goed mijn deca only..............hahahaha als ik daaraan terug denk schieten de tranen in mijn ogen.....

Ik woon ergens waar veel migranten wonen.. En de meeste van die jongens hier (zonder te willen veralgemenen) beginnen aan iets zonder dat ze er voldoende kennis van hebben.

Voor ik iets koop weet ik wat erin zit hoor :)
Ik opende dit topic voor tips aan de hand van gebruikerservaringen.. en om de 5 dagen 1 inject lijkt me een waardevolle tip die ik ook zal gebruiken...

---------- Toegevoegd om 22:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:24 ----------

Ik woon ergens waar veel migranten wonen.. En de meeste van die jongens hier (zonder te willen veralgemenen) beginnen aan iets zonder dat ze er voldoende kennis van hebben.

Dan hoef je geen topic te openen, er zijn al 222 topics over sust.

als je de korte esters wil gebruiken zet je e3d en stack je de lange, wil je de lange gebruiken zet je e7d, maar verwaarloos je de korte.

om het een beetje bij elkaar te brengen zet je e5d.
mis je de aaneensluiting van de korte en stack je wat lange esters.

Kort om of je zet Test Enathate e5d als je van lange esters houd of Prop eod, als je van korte esters houd.

Sust sucks ;) (nakuur 20 dagen na je laatste inject beginnen, ivm de werking van de ijlen lange ester die er tussen zit)

lol :D daarom is je aanbod beperkt ofzo? grappig dit...

Ja.Ik kan je zelfs meer vertellen: als ik aan een paar mensen voorlegde wat mijn kuurplannen waren (6-8 weken Test E), werd ik half uitgelachen.

---------- Toegevoegd om 17:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:14 ----------

[/COLOR]
Dan hoef je geen topic te openen, er zijn al 222 topics over sust.

als je de korte esters wil gebruiken zet je e3d en stack je de lange, wil je de lange gebruiken zet je e7d, maar verwaarloos je de korte.

om het een beetje bij elkaar te brengen zet je e5d.
mis je de aaneensluiting van de korte en stack je wat lange esters.

Kort om of je zet Test Enathate e5d als je van lange esters houd of Prop eod, als je van korte esters houd.

Sust sucks ;) (nakuur 20 dagen na je laatste inject beginnen, ivm de werking van de ijlen lange ester die er tussen zit)

Ok thx, weer wat bijgeleerd... Dit was ik nog nergens tegengekomen.

en van wie heb je zo'n goeie cijfer gehaald ? als het van leraren zijn die geen dag getrained hebben laat staan een sportschool van binnen een keer gezien te hebben buiten dat ze even op een cardio apparaat hebben gestaan zou ik ook wel makkelijk een goede werkstuk over aas kunnen maken.

verders OT zou sust 2x per week zetten ivm met korte esthers maar zou zoiezo geen sust stand alone nemen, neem dan leiver test e

zal moeilijk worden om een goed cijfer te halen met dit belabberde nederlands :roflol:

Topicstarter geeft aan dat hij tot oud en nieuw de tijd heeft om veel te trainen/eten/rusten, maar moet niet vergeten dat de tijden NA je kuur het zwaarste zijn. Motivatie erin houden en zorgen dat je zoveel mogelijk van de gewonnen massa vasthoudt. Nu knallen omdat je straks weinig tijd hebt, gaat simpelweg niet werken. Van mij mag je het doen, maar je komt van een koude kermis thuis.

zal moeilijk worden om een goed cijfer te halen met dit belabberde nederlands :roflol:

Topicstarter geeft aan dat hij tot oud en nieuw de tijd heeft om veel te trainen/eten/rusten, maar moet niet vergeten dat de tijden NA je kuur het zwaarste zijn. Motivatie erin houden en zorgen dat je zoveel mogelijk van de gewonnen massa vasthoudt. Nu knallen omdat je straks weinig tijd hebt, gaat simpelweg niet werken. Van mij mag je het doen, maar je komt van een koude kermis thuis.

Daar is de topicstarter zich van bewust, want hij wil zo snel mogelijk beginnen omdat de nakuur dan nog voor het nieuwe jaar valt ;)

Vanaf maandag 21-09-09 Om de 5 dagen 1 inject van 1 ml, 50 dagen lang (7 weken), dan heb ik net 1 vialletje opgebruikt en kan ik het andere houden voor een andere kuur ooit.
Dan 2-3 weken esters laten uitwerken...
= kan ik begin december aan de nakuur beginnen.

En goed blijven eten en zwaar trainen blijf ik sowieso doen hoor.. Het is enkel zo dat mijn trainingsfrequentie en rust niet meer 100% zijn als m'n examens beginnen eind januari, gevolgd door m'n stage begin maart.

vind 7 weken erg krap, kom je er imo 3 te kort voor daadwerkelijk netjes resultaat

Daar is de topicstarter zich van bewust, want hij wil zo snel mogelijk beginnen omdat de nakuur dan nog voor het nieuwe jaar valt ;)

Vanaf maandag 21-09-09 Om de 5 dagen 1 inject van 1 ml, 50 dagen lang (7 weken), dan heb ik net 1 vialletje opgebruikt en kan ik het andere houden voor een andere kuur ooit.
Dan 2-3 weken esters laten uitwerken...
= kan ik begin december aan de nakuur beginnen.

En goed blijven eten en zwaar trainen blijf ik sowieso doen hoor.. Het is enkel zo dat mijn trainingsfrequentie en rust niet meer 100% zijn als m'n examens beginnen eind januari, gevolgd door m'n stage begin maart.

ik ben benieuwd wat je behoudt

ik ben benieuwd wat je behoudt

Om je nieuwsgierigheid te bevredigen: ik heb exact 10 kilo gewonnen (startgewicht: 84/topgewicht: 94) en weeg momenteel 92 kilo. Mijn laatste injectie was 5,5 weken geleden. Vetpercentage is wel met een procentje toegenomen tov topgewicht omdat ik nog altijd grote hoeveelheden voedsel verzet.

10 kilo gewonnen..dat is SUPER!

Terug
Naar boven