XXL Nutrition

Eerste kuur Test E 500 & HCG

Bezoekers in dit topic

ik heb wel eens erger gezien, ff aankijken nog....2 wkn is ook wel heel snel voor een oordeel

Eerste foto is meer als 2 weken geleden & 2e foto is nu. Totaal 3 kg bijgekomen. Heb de hele tijd last van puffy nipps ook als het koud is normaal heb ik dit niet en is mijn borst altijd hard zoals je ziet in verschil op foto’s borst. Wat kan ik hier tegen doen is dit normaal?
Gewoon in de gaten houden, als je echt gyno krijgt pak je ff Nolva

Ok thanks guys

Week 5 nu en het begint al een paar dagen echt lekker te gaan in de gym heerlijk is dit. Gisteren chest getraind en alle oefeningen geupt en gaat echt veel easier. Hier is mijn chest workout:

Incline barbell bench 4x 75kg 12 reps
Incline fly 3x 16kg 12 reps
Incline dumbell press 3x 28kg 10 reps
Chest press machine 3x 65kg 10 reps
Cable fly’s 3x 12,5kg 15 reps
Abs 4x15 reps

Week 5 nu en het begint al een paar dagen echt lekker te gaan in de gym heerlijk is dit. Gisteren chest getraind en alle oefeningen geupt en gaat echt veel easier. Hier is mijn chest workout:

Incline barbell bench 4x 75kg 12 reps
Abs 4x15 reps
Had voor 85kg bw en je shape wel verwacht dat je stuk sterker zou zijn.
Train intensiever, want 3 sets hetzelfde gewicht behalen is vaak een indicatie dat iemand niet alles geeft wat erin zit.

Had voor 85kg bw en je shape wel verwacht dat je stuk sterker zou zijn.
Train intensiever, want 3 sets hetzelfde gewicht behalen is vaak een indicatie dat iemand niet alles geeft wat erin zit.
Ik zorg altijd voor progessive overload bv met incline barbell lukt me nu 4x 75kg 12x dus volgende keer gooi ik er extra op tot ik weer 12 haal en dan terug uppen etc.. dit bij alle oefeningen.

Ik zorg altijd voor progessive overload bv met incline barbell lukt me nu 4x 75kg 12x dus volgende keer gooi ik er extra op tot ik weer 12 haal en dan terug uppen etc.. dit bij alle oefeningen.
Als je de eerste set 12 reps kan en set 4 ook is set 1/2/3 nutteloos geweest en wellicht set 4 ook nog.

Als je de eerste set 12 reps kan en set 4 ook is set 1/2/3 nutteloos geweest en wellicht set 4 ook nog.
Als ik nu volgende keer 10kg erbij gooi is de kans er dat ik 12 niet haal misschien 4x9 terwijl 12 mijn eindgoal is. Ik snap wat je wilt zeggen maar het gebeurt maar 1 training als ik mijn sets haal en dan up ik gewoon.

Incline barbell bench 4x 75kg 12 reps > 2x85 kg 10 reps, 1x 70kg amrap, 1x 60kg amrap
Abs 4x15 reps
zoiets zou ik doen

Als ik nu volgende keer 10kg erbij gooi is de kans er dat ik 12 niet haal misschien 4x9 terwijl 12 mijn eindgoal is. Ik snap wat je wilt zeggen maar het gebeurt maar 1 training als ik mijn sets haal en dan up ik gewoon.
Ik bedoel te zeggen als je set 1/2/3 12 reps haalt en set 4 ook dat je op set 1/2/3 niet maximaal geeft waardoor je niet de stimulans creeert. Probeer elke set maximaal te gaan en als je 4 dezelfde gewichten gebruikt zou je eerder bv 16/14/12/10 moeten zien in jou geval. Je zou ook top/backoff set kunnen doen, aangezien 4 topgewicht werksets nogal intens is als je ze alle 4 dicht tot falen doet.

Ik bedoel te zeggen als je set 1/2/3 12 reps haalt en set 4 ook dat je op set 1/2/3 niet maximaal geeft waardoor je niet de stimulans creeert. Probeer elke set maximaal te gaan en als je 4 dezelfde gewichten gebruikt zou je eerder bv 16/14/12/10 moeten zien in jou geval. Je zou ook top/backoff set kunnen doen, aangezien 4 topgewicht werksets nogal intens is als je ze alle 4 dicht tot falen doet.
Oke top ga dit doen dan

Dit is mijn back workout van laatste keer:

Bent over row 80kg 3x10
T bar row 80 kg 10x laatste set 85 kg
T bar pulldown 65kg 2x15/2x12
Seated row wide grip 70kg 3x10
Straight arm pushdown 25 kg 2x15/2x12
1 arm kneeling cable row 40kg 4x15

Dus nu zou ik eigenlijk hoe ik het begrijp bv bent over row dit moeten proberen dan:
* 90kg / 80kg / 75kg
of
* 80kg 15/12/10

Dit is mijn back workout van laatste keer:

Bent over row 80kg 3x10
T bar row 80 kg 10x laatste set 85 kg
T bar pulldown 65kg 2x15/2x12
Seated row wide grip 70kg 3x10
Straight arm pushdown 25 kg 2x15/2x12
1 arm kneeling cable row 40kg 4x15

Dus nu zou ik eigenlijk hoe ik het begrijp bv bent over row dit moeten proberen dan:
* 90kg / 80kg / 75kg
of
* 80kg 15/12/10
Je moet elke set pushen tot je niet meer kan. Vanuit daar kan je eventueel top/back off sets toepassen indien je aanvoelt met wat je nu doet (4 topgewicht sets) wellicht te veel is, idem dito met het volume.
Alles is maatwerk en wat voor jou goed voelt, maar principe is voor iedereen hetzelfde. Train je niet intensief dan groei je ook niet.

• Like
Waarderingen: 6am
Ben nu ook wel benieuwd naar de behaalde gains en power.

Oke kuur is afgelopen, heb weinig gepost hier, eigenlijk ben ik toch niet zo de type voor logjes :p
Oorspronkelijk was het 10 weken de bedoeling maar heb het 2 weken doorgetrokken: 3 maanden dus.

Resultaten:
Begingewicht: 85 kg
Eind
gewicht: 94 kg
Totaal
: +9 kg

Alles goed gegaan, smaakt zeker naar meer. Nu nakuren, clean bulken voor 4 maanden en dan een cutting cycle (suggesties altijd welkom).
Ben natuurlijk ook wel wat vet bijgekomen door de feestdagen waar ik een week niet echt op mijn voeding heb gelet. Train ik er later wel weer af.
Foto's voor & na:
before.jpg

after.jpg

Is dit een realistisch resultaat? Had er meer van verwacht qua look eigenlijk 😅

Kan aan mij liggen maar ik zie niet zo veel verschil als ik die foto's bekijk.

Alsnog is 9kg erbij wel lekker ofzo.

Hoe is je power nu?
Momenteel nog bijwerkingen?

✌🏼💪🏼

Mwah onder aan de streep vooralsnog een zeer net resultaat +9kilo en zo te zien weinig vet gains?
Maar ik snap wat je bedoelt niet lullig bedoelt maar je begon met -10kilo op je lengte 85kilo op 195cm als je dan nu 94kg weegt maakt je dat geen monster.
Vooral niet op jouw frame, maar niet getreurd ga zo door en je komt er wel👍. Denk als jij 115kg weegt dat je wel om en nabij de look heb gevonden die je zoekt en verwacht.
(Alhoewel het nooit genoeg is rip)

Back
Naar boven