AndroidHealthClinic

Eerste kuur Test E 500 & HCG

Bezoekers in dit topic

Is dit een realistisch resultaat? Had er meer van verwacht qua look eigenlijk 😅

Volhouden. Tis geen magic potion.
9 kilo erbij, 2 kilo maag en darminhoud, kilo vocht en je hebt het nog "maar" 6 kilo en dan tellen we het vet nog niet mee. Niet elke kilo gegained is spier

Reden: T
Is dit een realistisch resultaat? Had er meer van verwacht qua look eigenlijk 😅
Snap ik, het is (nog) niet echt het opgepompt fysiek wat je misschien verwacht had. Waarschijnlijk had je er naturel nog wat meer uit kunnen halen, dat heb je nu versneld gedaan. 9 kg. is een prima resultaat voor een 1e kuur, zal bij volgende kuren alleen maar minder worden. En zoals Mindcontrol al aangeeft, een deel van die 9 kg. is vocht/ vet en zal dus weer verdwijnen. 6 kg spierwinst zou al enorm zijn in die periode, uiteindelijk zal er nog wat minder overblijven. Stop je helemaal dan zak je weer af naar je natty max.

Dag 2

Eergisteren dus eerste spuit gekregen. Mijn vriendin werkt in de zorg dus zet dagelijks wel meerdere spuiten. Spuit langzaam in mijn glutes geplaatst. Vandaag alleen een tering spierpijn in mijn reet kan amper trappen lopen is dit normaal?
Goeie startfysiek. Mijn eerste kuur en nakuur was vergelijkbaar, ik heb er veel massa op gepakt.

PIP kan gebeuren, zeker aan het begin. Zelf ben ik na een paar jaar overgestapt op insulinenaalden. Even inmasseren na de injectie kan helpen. Het verschilt ook wel per merk en de concentratie.

Edit: ik zie dit topic nu pas, zat niet op te letten en had niet de gaten dat het van september was.

Snap ik, het is (nog) niet echt het opgepompt fysiek wat je misschien verwacht had. Waarschijnlijk had je er naturel nog wat meer uit kunnen halen, dat heb je nu versneld gedaan. 9 kg. is een prima resultaat voor een 1e kuur, zal bij volgende kuren alleen maar minder worden. En zoals Mindcontrol al aangeeft, een deel van die 9 kg. is vocht/ vet en zal dus weer verdwijnen. 6 kg spierwinst zou al enorm zijn in die periode, uiteindelijk zal er nog wat minder overblijven. Stop je helemaal dan zak je weer af naar je natty max.
6kg spiermassa in paar weken, welkom in sprookjesland.

Hij mag blij zijn als ie 2kg overhoud, wat al enorm is. Mensen hebben geen besef wat 1kg spiermassa doet op iemands fysiek.

Volhouden. Tis geen magic potion.
9 kilo erbij, 2 kilo maag en darminhoud, kilo vocht en je hebt het nog "maar" 6 kilo en dan tellen we het vet nog niet mee. Niet elke kilo gegained is spier
Zijn maag en darm was leeg gescheten voor ie begon ?
gewicht is gewicht hoeveel spier exact weet je nooit zeker. Hij ziet er niet echt vochtig uit nu moet ik zeggen, maar kilo vocht over hele lichaam is niks

Zijn maag en darm was leeg gescheten voor ie begon ?
gewicht is gewicht hoeveel spier exact weet je nooit zeker. Hij ziet er niet echt vochtig uit nu moet ik zeggen, maar kilo vocht over hele lichaam is niks
TIjdens een bulk heb je per definitie meer maaginhoud en darminhoud. Van bulk naar onderhoud ben ik zo lichter met een week.

En je bent nooit leeggescheten. Dat stukje wat je dagelijks uitschijt is een fractie van wat er in je darmen zit. Maar dat hoef ik jou niet uit te leggen.

9 kilo spier in 12 weken is 0.7 kilo spier per week en dat is wel heel optimistisch. Boeit verder ook niet. Hij had er meer van verwacht en het valt hem wat tegen, dus ik probeerde het 1 en ander uiteen te zetten.

TIjdens een bulk heb je per definitie meer maaginhoud en darminhoud. Van bulk naar onderhoud ben ik zo lichter met een week.

En je bent nooit leeggescheten. Dat stukje wat je dagelijks uitschijt is een fractie van wat er in je darmen zit. Maar dat hoef ik jou niet uit te leggen.

9 kilo spier in 12 weken is 0.7 kilo spier per week en dat is wel heel optimistisch. Boeit verder ook niet. Hij had er meer van verwacht en het valt hem wat tegen, dus ik probeerde het 1 en ander uiteen te zetten.
Hij heeft het ook niet over 9kg spier, maar gewicht.

niet zo mierenneuken aub. Iedereen snapt wat mijn boodschap is.
Resultaat is niet anders, hij is 9kg aangekomen en ziet er nog goed uit.
altijd dat gezeik dat is geen spier en je raakt veel kwijt. Of iemand debiel is en denkt dat het 9kg spier is.

Resultaat is niet anders, hij is 9kg aangekomen en ziet er nog goed uit.
altijd dat gezeik dat is geen spier en je raakt veel kwijt. Of iemand debiel is en denkt dat het 9kg spier is.
Ja sommigen denken dat inderdaad.

En doe niet zo zuur man. Tis weekend. Ruk je een keer af en relax

Ja sommigen denken dat inderdaad.

En doe niet zo zuur man. Tis weekend. Ruk je een keer af en relax
met een beetje geluk is het dolle duikavond vanavond 🤣

Prima resultaat voor een eerste kuur. Mooi lean gebleven ook. Ik zou wel verwachtingspatroon wat bijstellen als ik jou was, ook voor toekomstige kuren. Vanaf nu wordt het “effect” ervan alleen nog maar minder en minder, lol.

Overigens zou ik niet gaan lean bulken nu je off bent en me tweede kuur ook NIET verspillen aan een cut. Blijf gewoon waar je bent met je bodyfat door op onderhoud te eten (ja, je zal na je kuur wat kleiner en softer worden) en doe vervolgens weer een bulk kuur. Je eerste paar cycles in een deficit zijn is een enorme waste.

• Like
Waarderingen: BB_
6kg spiermassa in paar weken, welkom in sprookjesland.

Hij mag blij zijn als ie 2kg overhoud, wat al enorm is. Mensen hebben geen besef wat 1kg spiermassa doet op iemands fysiek.
In eerste kuur kun je echt wel wat meer dan 2 kg aanzetten. Ik kwam 17 kg aan, natuurlijk voor het grootste deel vet/vocht/maaginhoud en wellicht glycogeen, maar zeker wat kg's massa.

• Like
Waarderingen: ak
In eerste kuur kun je echt wel wat meer dan 2 kg aanzetten. Ik kwam 17 kg aan, natuurlijk voor het grootste deel vet/vocht/maaginhoud en wellicht glycogeen, maar zeker wat kg's massa.
Ja 2kg in 10 weken is goed te doen als eerste kuur. Maar las dat men al 6kg spiermassa denken te gainen in 10 weken, wat gewoon onmogelijk is.

Newsflash: je wordt geen ronnie kolenman na een kuurtje. Ik zie verder geen reden waarom je een cutcycle zou doen. Ga je geen reet mee op schieten op wat tijdelijk look na. Met jouw vetpercentage kan je lang zat door bouwen. Een jaar consistent in een overschot en dan ga je wel verschil zien ;)

Begingewicht: 85 kg
Eind
gewicht: 94 kg
Totaal
: +9 kg
Alles goed gegaan, smaakt zeker naar meer. Nu nakuren, clean bulken voor 4 maanden en dan een cutting cycle (suggesties altijd welkom).
Ben natuurlijk ook wel wat vet bijgekomen door de feestdagen waar ik een week niet echt op mijn voeding heb gelet. Train ik er later wel weer af.
Foto's voor & na:
Bekijk bijlage 612089
Ga niet nakuren maar start cruise van ~200mg Test E in de week.
lean doorbulken voor 4 maand kan prima. hou gewoon je vetpercentage in de gaten en trek je lean bulk zo lang mogelijk door

Hoe gaat het hier

Ga niet nakuren maar start cruise van ~200mg Test E in de week.
lean doorbulken voor 4 maand kan prima. hou gewoon je vetpercentage in de gaten en trek je lean bulk zo lang mogelijk door
Thanks voor de tips, maar ben toch bezig met nakuur. Heb er wel al aan gedacht om te cruisen ook voor ik begon met mijn kuur maar Ik zie cruisen om persoonlijke redenen niet zitten. Ik hou het bij cycles 😁. Ik ga idd eens goed doorbulken (leanbulk) voor een jaar ipv een cut. Wou rond mei test 400 & tren 200mg combi proberen.

Hoe gaat het hier
Nakuur bijna gedaan nog 5 dagen te gaan. 2 kg minder op de weegschaal. Wel even een week een dipje gehad qua vermoeidheid en 1 training krachtverlies maar dit is nu terug allemaal oke 😜

Back
Naar boven