Ben dus bijna 4 weken bezig en ik moet toegeven: na een aarzelende start ben ik nu echt vertrokken. Vanmorgen mijn beste workout gehad sinds ik begonnen ben. Ik begin echt stukken sterker te worden, elke oefening werk ik vlot af met zwaardere gewichten. En ik kan blijven gaan! 2u aan een stuk! Ik denk dat dit zo het moment is dat de test begint "in te slaan". De D-bol is gedaan, die heeft zijn effect niet gemist: 5 kilo erbij op dik drie weken. Ik zie ook wel dat het niet enkel kwaliteitsmassa is en dat er (veel) vocht bijzit, maar de pump tijdens het trainen is gewoonweg hemels! Dat gaat wennen worden als ik off ga gaan.
Maandag zet ik injectie 5 en ook die gaan vlot tegenwoordig, het is als het ware al een routine geworden. Van de laatste 2 injecties ook geen spierpijn meer gehad.
Ik merk ook wel gemoedsveranderingen. Er zijn momenten dat ik voel dat ik een stuk agressiever ben dan gewoonlijk en dat ik niet veel nodig heb om te ontploffen, zelfs voor de meest banale zaken. Gelukkig is dit niet constant zo. Ik loop ook, hoe zou ik het zeggen, heel "cocky" rond. Alfa-gadrag eigenlijk. Macho kan je het ook noemen.
En dan is er ook de coïtusdrive....tja....in het begin vond ik dat zeer leuk, ondertussen is het een beetje té aan het worden, ook voor mijn vriendin

Ik krijg soms echt geen werk gedaan omdat elk paar borsten of billen steevast met al mijn aandacht gaat lopen. En dan heb ik het niet alleen over jonge en knappe meisjes, nee, zowat alles wat een rok draagt
Andere sides: zweten, snurken, een enkele puist (maar die krijg ik ook van tribulus) en een wat vochtigere look. En ook wat meer buikvet, maar dat komt misschien omdat ik laatste week absoluut niet schoon heb gegeten. De lokroep van chocolade, chips en cola was niet meer te weerstaan.
Moest het vochtprobleem groter worden ga ik de A-dex erbij nemen. Beginnen met 0.5 mg eod. Mag die doorgenomen worden tijdens de nakuur (samen met Nolva dus) of niet?
Grtz
R
---------- Toegevoegd om 20:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:41 ----------
[Afbeelding niet meer beschikbaar]