Fitness Seller

Eerste kuur Test E/D-bol

Succes man!

ga je ook volgen succes komen er alweer foto's?

• Topic Starter Topic Starter
Normaal eind deze week, dan heb ik er bijna 3 weken opzitten. Ik hoop 90 te wegen dan, 4 a 5 kilo winst, dat zou toch te zien moeten zijn op foto's.

in 3 weken 4 a 5 kilo? Netjes! hopen dat het grotendeels massa is en weinig vocht:D!
Kom met die fotos!

Gr

en? hoe staat het nu erbij? even update

Foto's ! :)

Na bijna 4 weken: 91,3 kg vanmorgen (+6)
D-bol eerder deze week gestopt en daarmee 5 kilo aangekomen (ondertussen al een kg erbij, dus blijf lekker doorgainen)

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ben dus bijna 4 weken bezig en ik moet toegeven: na een aarzelende start ben ik nu echt vertrokken. Vanmorgen mijn beste workout gehad sinds ik begonnen ben. Ik begin echt stukken sterker te worden, elke oefening werk ik vlot af met zwaardere gewichten. En ik kan blijven gaan! 2u aan een stuk! Ik denk dat dit zo het moment is dat de test begint "in te slaan". De D-bol is gedaan, die heeft zijn effect niet gemist: 5 kilo erbij op dik drie weken. Ik zie ook wel dat het niet enkel kwaliteitsmassa is en dat er (veel) vocht bijzit, maar de pump tijdens het trainen is gewoonweg hemels! Dat gaat wennen worden als ik off ga gaan.

Maandag zet ik injectie 5 en ook die gaan vlot tegenwoordig, het is als het ware al een routine geworden. Van de laatste 2 injecties ook geen spierpijn meer gehad.

Ik merk ook wel gemoedsveranderingen. Er zijn momenten dat ik voel dat ik een stuk agressiever ben dan gewoonlijk en dat ik niet veel nodig heb om te ontploffen, zelfs voor de meest banale zaken. Gelukkig is dit niet constant zo. Ik loop ook, hoe zou ik het zeggen, heel "cocky" rond. Alfa-gadrag eigenlijk. Macho kan je het ook noemen.
En dan is er ook de coïtusdrive....tja....in het begin vond ik dat zeer leuk, ondertussen is het een beetje té aan het worden, ook voor mijn vriendin :D
Ik krijg soms echt geen werk gedaan omdat elk paar borsten of billen steevast met al mijn aandacht gaat lopen. En dan heb ik het niet alleen over jonge en knappe meisjes, nee, zowat alles wat een rok draagt :p

Andere sides: zweten, snurken, een enkele puist (maar die krijg ik ook van tribulus) en een wat vochtigere look. En ook wat meer buikvet, maar dat komt misschien omdat ik laatste week absoluut niet schoon heb gegeten. De lokroep van chocolade, chips en cola was niet meer te weerstaan.

Moest het vochtprobleem groter worden ga ik de A-dex erbij nemen. Beginnen met 0.5 mg eod. Mag die doorgenomen worden tijdens de nakuur (samen met Nolva dus) of niet?

Grtz

R

---------- Toegevoegd om 20:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:41 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

leuke log om te volgen en je bent duidelijk aan het gainen kerel gaat lekker die foto liegt er niet om

houden zo

leuk dat je er ook fotos bij plaatst

Thanks. Het mag dan wel 6 kilo zijn, ik vind dat je het op de foto's niet zo hard ziet. Heeft misschien ook wel te maken met afstand tot camera en de pump van het moment, lichtinval....

grtz

Super met de foto's, gaat goed zo te zien :)
Ga deze volgen :)

lekkere vooruitgang al!nu verder op de test knalluh!

Wat doe je nu op de bp, dl, en squat?

Wat doe je nu op de bp, dl, en squat?

Ik ben geen pure krachtmens, moet het meer van uithouding hebben.

Kracht: (dit zijn maxima, opgebouwd in piramide. Elke oefening een setje of 8)

Bench: 6x110
Deadlift: 6x120
squat: 8x140

ga dit zeker volgen!
+1 omdat je foto's plaatst, dat wordt niet vaak gedaan.

Gaat goed kerel, hou ons op de hoogte. Interessante kuur. Je bent idd al vooruitgegaan in die 4weken! keep on going!

Succes!

Allen,

Alles blijft lekker lopen, maandag begin ik aan week 8 (zal weer eens wat foto's plaatsen). Gewicht is blijven hangen rond 92 kilo (+7) Groot verschil met 10 dagen geleden is dat ik echt een stuk aan kracht heb gewonnen. Ik neem een stuk zwaardere gewichten en ik kan vooral blijven doorgaan! Die krachtwinst is echt zaaaaa-lig!

Ik heb er sinds een week Adex bij lopen omdat ik gyno voelde opkomen (dikke schijven onder tepels gepaard met jeuk en gevoeligheid) Na een week lage dosering (0.25 mg eod) is gyno praktisch weg. Mijn gezicht lijkt ook iets minder papperig en mijn coïtusdrive, die overigens zo groot was ervoor dat ik nog amper kon functioneren op het werk, is ook een stukje lager. Mijn kracht is dus niet afgenomen.

Als ik voel dat de gyno weg is, moet ik dan weer stoppen met die Adex of gewoon verder blijven nemen in die lage dosering?

Ik groet jullie,

R

Terug
Naar boven