Fitness Seller

Eerste kuur Test E/D-bol

• Topic Starter Topic Starter
foto's van 1 september:

1.jpg

2.jpg

vgl

vgl1.jpg

vgl2.jpg

Heb het daarnet ook in een andere log gelezen: mijn pomp is soms zo hard in mijn schouders dat het pijn doet en en dat ik even uitgeteld op een bankje moet blijven zitten. Pomp is leuk maar hij té is, kan je gewoon niet verder trainen, wat zeer vervelend als je net goed bezig bent.

Ik merk ook dat mijn cardio langzamer gaat. Komt dat nu door de AAS of gewoon door het extra gewicht? Wat erger is, als ik ga lopen pompen mijn scheenbeenspieren soms zo hard op dat ik denk dat ze gaan ontploffen. Dan moet ik echt stoppen, zoals laatst tijdens een voetbaltraining. Kunnen mijn onderbenen het gewicht niet meer aan? Ik probeer mijn kuiten wat bij te trainen en als ik op de loopband "uphill" loop, valt het allemaal wel mee. Als ik vlak loop kunnen mijn scheenbeenspieren de druk niet aan. Een vriend van me die dokter is zegt dat je daar mee moet oppassen want als je blijft doorgaan met zo'n opgepompte spier kan je de bloedtoevoer afsluiten en een "spierinfarct" krijgen... Best vervelend allemaal.

bmp

@ Vergelijking week 4 en 7.
Je ziet de onderkant van je kaak en het lijkt of je een behoorlijk opgeblazen gezicht hebt?

Last van je schenen kan heel goed scheenbeenvliesonsteking zijn, hier heb ik zelf ook last van gehad en ik ben er aan beide benen aan geopereerd omdat ik niet de rust kon houden die ik nodig had. (leger)
Ik heb nu nergens geen last meer van...Tip neem de rust, het kan erg pijnlijk worden.

lekker bezig jonge!!!

@ Vergelijking week 4 en 7.
Je ziet de onderkant van je kaak en het lijkt of je een behoorlijk opgeblazen gezicht hebt?

Op de foto lijkt het erger dan het is (lichtinval, hoek waarin foto genomen is) maar het is wel zo dat mijn gezicht een stuk "voller" is. maar dat is naar het schijnt quasi onvermijdelijk bij test only. Mij stoort het niet zo erg. De wetenschap dat het allemaal weer snel zal wegtrekken maakt veel goed. En de onvoorstelbare krachttoename van de laatste week maakt het dubbel en dik waard :-)

Mooi om te horen man. Dus het is bij jou flink vooruit gegaan na je 7e injectie begrijp ik?

Mooi om te horen man. Dus het is bij jou flink vooruit gegaan na je 7e injectie begrijp ik?

Vanaf de 6de inject is mijn kracht echt vooruit beginnen gaan. Nu na 8 weken is die echt maximaal. Mijn grootste en snelste gewichtstoename vond plaats vanaf het begin eigenlijk, en daar zal de D-bol wel veel mee te maken hebben. Ik hang nu al twee weken rond 92à93 kg (= +8), ook al vreet ik me te pletter. Ik zit dan ook niet toevallig sinds 2 weken aan de A-dex, eerst omdat ik gyno voelde opkomen (0.25 eod) en sinds een week 0.5 ed omdat mijn kop een waterballon begon te worden en die vadsige dubbele kin werd me teveel :D
Ik schat dat ik op 95 kg (= +10) ga eindigen.

en als je +10 vasthoud ongeveer 2 maanden na je nakuur mag je zeker tevreden zijn ja!

Kleine update na 9 weken: (Morgen 10de inject (van de 12))

Gewicht schommelt nog altijd rond de 93. Is dus de laatste weken stabiel. Mijn gewichtstoename is dus quasi gestopt vanaf ik A-dex ben beginnen nemen (nog altijd aan 0.5mg ed) Mijn kracht is echter nog altijd aan het toennemen, elke week sneuvelen er pr's. Trainingen duren bijna altijd 2 uur, en ik train 4 of 5 maal per week. Spieren zijn nooit echt stijf, zelfs als ik diep ga. Ik neem
wel dextrose om die 2u goed door te komen. Ik ben wel iets minder cardio aan het doen: 3u per week. Binnekort is mijn kuur gedaan, wil er nu maximaal van profiteren door zo veel mogelijk met het ijzer te trainen.

Sinds ik de A-dex neem, is mijn look wel een stuk minder vochtig en komen de spieren er beter uit.

De sides: meer puistjes op schouders en rug (maar niet problematisch), coïtusdrive in overdrive (elke dag meermaals wanken en als ze zin heeft nog wat gehump erbij :-) en licht toegenomen agressiviteit, die perfect te controleren valt.

En dan: eten. Eten, eten, eten. Ik doe niks anders lijkt het soms. Ik ben de helft van de tijd bezig met eten, koken, eten kopen, aan eten aan het denken, afwassen, koken, weer eten,... De werkelijke kost van mijn kuur bevat niet enkel de AS, maar ook de meerkost in eten, die toch niet min is.

Zo besef je eigenlijk meer dan ooit dat bodybuilden trainen en rusten is, maar voor de rest: eten, eten, eten. (in bulk toch zeker) Behoorlijk saai soms.

Maar goed, ben over de hele lijn genomen zeer tevreden met mijn eerste kuur. Jammer genoeg wil dit ook zeggen dat er ZEKER een tweede komt binnen een paar maanden.

Puisten komen vaak pas na je kuur/nakuur. Foto's zien er goed uit.
Jammer dat je arimidex neemt.

En let op met dat eten, teveel eten zorgt voor vetmassa dat je er achteraf er terug moet af trainen. En dan verlies je vaak weer spiermassa. Dus beter clean en niet te hoog kcal dat je mooie gains maakt.

Puisten komen vaak pas na je kuur/nakuur. Foto's zien er goed uit.
Jammer dat je arimidex neemt.

Tja, ben het beginnen nemen tegen beginnende gyno. Die was na een weekje al weer weg. En neem het nu tegen overdreven vochtkop. Ik heb de indruk dat mijn kracht er niet echt onder te lijden heeft, dus voor mij een ideaal gyno/vochtcontrole-middel.

Kan het eigenlijk kwaad a-dex tijdens kuur te nemen wanneer gyno begint, en er weer mee te stoppen als de gyno weg is?

Denk wel dat ik in mijn volgende kuur (test/deca waarschijnlijk) het met proviron ga proberen in de hoop van de a-dex te kunnen blijven.

Laatst bewerkt:
ey rubinja,

Hoe is je verloop? nog +sen of -nen opgemerkt ondertussen?

Gr

Heb in totaal 10 kg en serieus wat kracht gewonnen. De sides bleven beperkt: wat extra vocht, op het einde wat puistjes op schouders en rug en extreem hoog libido.

Is dus alles bij elkaar zeer goed meegevallen voor een eerste kuur. Was in het begin wat argwanend t.o.v. kwaliteit van de gear en het injecteren ging eerst niet al te vlot, maar dat is normaal denk ik. Kwaliteit was prima (+10 kg) en het injecteren deed ik op het einde blindelings.

Ik zit nu in de eerste week van mijn nakuur. Maar er is mij iets bijzonder vervelend overkomen. Bij een zaalvoetbalwedstrijd heb ik maandag mijn pink gebroken en aangezien deze niet alleen gebroken maar ook verschoven was, werd ik gisteren geopereerd. Resulaat: minstens 2 weken gips en veel pijn. En vooral: ik kan niet trainen. VERSCHRIKKELIJK!

Het trainen en eten ging super en dan overkomt me dit. Hatelijk! Het enige positieve is dat mijn pezen (vooral in mijn onderarmen en schouders) wat rust krijgen want dat extra gewicht en trainen begon zijn tol te eisen: onstekingen begonnen de kop op te steken.

Ik wou deze week foto's nemen en online zetten want ik ben nog een pakk "voller" geworden sinds de laatste foto's. Nu heb ik sinds maandag niet meer getraind en ben ik al een dikke kilo kwijt. Ik voel me bagger en elke keer als ik in de spiegel kijk voel ik me kleiner, ook al weet ik dat dat niet kan.

Een dikke miserie!

je hebt het lekker gedaan!, kun je misschien nog altijd wat buik of benen trainen zonder je armen te gebruiken (los squaten zal daarintegen moeilijk gaan)

Jammer van het laatste man. Hoop voor je dat de wil er in blijft want je weet
WAAR EEN WIL IS, IS EEN WEG!! En dan kom je op de gym als nog aan je trekken.

''een sterk lichaam heeft een sterke geest nodig''

Suc6

Laatste update van deze kuur:

Ter herinnering:

w1-4 40mg Dianabol/dag
w1-14 500mg Test E/week
w6-19 0.5mg Arimidex/dag
w16-19 20mg Nolvadex/dag

Ben van 85 naar een goeie 95 kilo gegaan.

Nakuur is sinds gisteren gedaan, en weeg nog een goeie 91 kilo.
De sides bleven beperkt tot vocht (ging beter na de dianabol en vanaf de A-dex) en acne tijdens de nakuur (is nu weer al bijna weg)

De grootste kracht en gewichtstoename was te merken tijdens de eerste 6à7 weken (eerst gewicht, dan kracht)

Heb tijdens de kuur flink gegeten, maar niet altijd even clean. Tijdens nakuur brak ik een vinger waardoor mijn trainingen verkloot werden. Mijn grip in mijn linkerhand is nog niet de helft van mijn rechter dus biceps en rugtrainingen hebben er zwaar onder te lijden gehad. Na het eindigen van de test trok het vocht lekker weg en ben ik weer wat meer cardio gaan doen icm met wat minder carbs en véééél eiwitten en was echt tevreden: vetaanzet blijkt toch echt goed mee te vallen.

Was eigenlijk een heel leuke ervaring. Die eerste prik: zo zenuwachtig! Aarzelend en schuifelend spuiten en naalden gaan halen bij de apotheek. De routine waarmee alles ging naar het einde van de kuur, alsof ik nooit iets anders gedaan heb...:):) Dat libido door het dak, geweldig! Dat eindeloos kunnen trainen en nooit last hebben van spierstijfheid. Dat lekkere ON-gevoel was inderdaad zalig. De acne en de dip na de kuur neem ik er graag bij. Mijn vriendin is eigenlijk best tevreden dat ze even wat meer met rust gelaten wordt :D En dat is dan nog relatief eigenlijk...

Heel positief dus, alleen jammer van mijn blessuretjes op het einde (mijn pezen begonnen op het einde wat te ontsteken door de gewichtstoename en hoog trainingsvolume). Daarom dat het misschien toch belangrijk is te onthouden dat je verstandig moet trainen en niet elke training persoonlijke records moet gaan breken. Maar ja, inhouden als je als een trein gaat, makkelijk hé

Ik ben verkocht, volgende kuur staat gepland voor de lente (eind maart-april) en ben al volop aan het researchen wat ik dan ga doen. Voorlopig spreekt de combi test/primo we wel aan, met een winny als kickstart. Afin, we zien wel.

Cheerio!!!

Lekker! Komen er nog eind-pics?

Terug
Naar boven