Laatste update van deze kuur:
Ter herinnering:
w1-4 40mg Dianabol/dag
w1-14 500mg Test E/week
w6-19 0.5mg Arimidex/dag
w16-19 20mg Nolvadex/dag
Ben van 85 naar een goeie 95 kilo gegaan.
Nakuur is sinds gisteren gedaan, en weeg nog een goeie 91 kilo.
De sides bleven beperkt tot vocht (ging beter na de dianabol en vanaf de A-dex) en acne tijdens de nakuur (is nu weer al bijna weg)
De grootste kracht en gewichtstoename was te merken tijdens de eerste 6à7 weken (eerst gewicht, dan kracht)
Heb tijdens de kuur flink gegeten, maar niet altijd even clean. Tijdens nakuur brak ik een vinger waardoor mijn trainingen verkloot werden. Mijn grip in mijn linkerhand is nog niet de helft van mijn rechter dus biceps en rugtrainingen hebben er zwaar onder te lijden gehad. Na het eindigen van de test trok het vocht lekker weg en ben ik weer wat meer cardio gaan doen icm met wat minder carbs en véééél eiwitten en was echt tevreden: vetaanzet blijkt toch echt goed mee te vallen.
Was eigenlijk een heel leuke ervaring. Die eerste prik: zo zenuwachtig! Aarzelend en schuifelend spuiten en naalden gaan halen bij de apotheek. De routine waarmee alles ging naar het einde van de kuur, alsof ik nooit iets anders gedaan heb...

Dat libido door het dak, geweldig! Dat eindeloos kunnen trainen en nooit last hebben van spierstijfheid. Dat lekkere ON-gevoel was inderdaad zalig. De acne en de dip na de kuur neem ik er graag bij. Mijn vriendin is eigenlijk best tevreden dat ze even wat meer met rust gelaten wordt

En dat is dan nog relatief eigenlijk...
Heel positief dus, alleen jammer van mijn blessuretjes op het einde (mijn pezen begonnen op het einde wat te ontsteken door de gewichtstoename en hoog trainingsvolume). Daarom dat het misschien toch belangrijk is te onthouden dat je verstandig moet trainen en niet elke training persoonlijke records moet gaan breken. Maar ja, inhouden als je als een trein gaat, makkelijk hé
Ik ben verkocht, volgende kuur staat gepland voor de lente (eind maart-april) en ben al volop aan het researchen wat ik dan ga doen. Voorlopig spreekt de combi test/primo we wel aan, met een winny als kickstart. Afin, we zien wel.
Cheerio!!!