AndroidHealthClinic

Eerste kuur test ja of nee?

Belgmens

Novice
Waardering
2
Lengte
1m78
Massa
73kg
Vetpercentage
12%
Hi, dit is een repost omdat ik men eerste post in de verkeerde categorie heb gezet :)

i, ik ben 20 jaar, Weeg 72 kg en train 5 jaar

Zoals je hierboven kan zien train ik al bijna 5 jaar
Ik heb de laatste 3 jaar me serieus bezig gehouden met trainen en 1 jaar voeding. Resultaat 3 kg zwaarder met 3%meer vet en geen kracht bijgekomen + op foto zie ik ook geen verschil(3000 kcal per dag)

Ik zou graag jullie mening weten of het een goed idee is om een 1e kuur te nemen.

Ik weet dat ik niet veel ben bijgekomen maar ben het beu om niet bij te komen en vroeg me af of het zou kunnen helpen

Zoals in het andere topic gezegd. Je voeding eerst verhogen en eerst zelf natty nog wat bijkomen.
Als je het niet zelf kan zal je kuur je ook niet helpen.
Ja je zou wat gewicht pakken, maar zou je daarna ook weer verliezen.

• Topic Starter Topic Starter
Zoals in het andere topic gezegd. Je voeding eerst verhogen en eerst zelf natty nog wat bijkomen.
Als je het niet zelf kan zal je kuur je ook niet helpen.
Ja je zou wat gewicht pakken, maar zou je daarna ook weer verliezen.
Oh sorry man had het nog niet gelezen. En danku daarom had ik deze vraag gesteld om jullie mening te horen was aan het twijfelen maar weet nu wat ik moet doen :)

:wl:Hoelang ben je ?
20 jaar
162 cm
72 kilo is wel nice

20 jaar
187 cm
72 kilo is ander verhaal

Hoe dan ook ik denk dat je ook jezelf eerst verder moet verdiepen in voeding voor je aas gaat gebruiken.

Voeding is het belangrijkste in deze sport.
1 voeding
2 training
3 rust

:eating:

:wl:Hoelang ben je ?
20 jaar
162 cm
72 kilo is wel nice

20 jaar
187 cm
72 kilo is ander verhaal

Hoe dan ook ik denk dat je ook jezelf eerst verder moet verdiepen in voeding voor je aas gaat gebruiken.

Voeding is het belangrijkste in deze sport.
1 voeding
2 training
3 rust

:eating:
Ik ben 178 cm

Heb ook al met een trainer gewerkt, maar zonder veel succes. Heb gwn het gevoel dat ik niet meer kan doen. Ik weet dat anabolen geen wonder middel. Is maar het helpt ook wel een beetje heb ik gelezen :)

Ik ben 178 cm

Heb ook al met een trainer gewerkt, maar zonder veel succes. Heb gwn het gevoel dat ik niet meer kan doen. Ik weet dat anabolen geen wonder middel. Is maar het helpt ook wel een beetje heb ik gelezen :)

Tuurlijk helpt dat..
Ik heb echter het gevoel je dat nog genoeg naturel kan doen. (Als je aan de AAS wilt moet je t zelf weten maar t komt er nu op neer dat je naturel niks meer kan gainen, en dat is sws niet zo).
Je eet nu 3000 kcals zeg je, maak daar eerst eens 3500 van, mik op ongeveer een kilogram per maand aankomen.
En geen excuus ik kom niet aan, dan moet je meer eten..

Tuurlijk helpt dat..
Ik heb echter het gevoel je dat nog genoeg naturel kan doen. (Als je aan de AAS wilt moet je t zelf weten maar t komt er nu op neer dat je naturel niks meer kan gainen, en dat is sws niet zo).
Je eet nu 3000 kcals zeg je, maak daar eerst eens 3500 van, mik op ongeveer een kilogram per maand aankomen.
En geen excuus ik kom niet aan, dan moet je meer eten..
Oke zal het nog is proberen.

Enig idee wanneer het dan wel een goed idee is om te beginnen?

Oke zal het nog is proberen.

Enig idee wanneer het dan wel een goed idee is om te beginnen?

Veel zeggen dat je eerst zo dicht mogelijk tot je natuurlijke 'max' moet groeien.
Maar goed als je toch al weet dat je het sws wil gaan doen, waarom zou je daarop wachten?
Toch zou ik wel een beetje ervaring opdoen als naturel zijnde..
Nu gewoon een goede 'lean'bulk inzetten en aankomend jaar goed groeien.
Dan eens een naturel cut tot 10% en dan kan je altijd nog overwegen om het te gaan doen.
Het is wel belangrijk dat je je voeding goed onder de knie hebt(wat jij nu nog niet hebt) voordat je ermee begint.
Succes iig

Veel zeggen dat je eerst zo dicht mogelijk tot je natuurlijke 'max' moet groeien.
Maar goed als je toch al weet dat je het sws wil gaan doen, waarom zou je daarop wachten?
Dan eens een naturel cut tot 10% en dan kan je altijd nog overwegen om het te gaan doen.
Het is wel belangrijk dat je je voeding goed onder de knie hebt(wat jij nu nog niet hebt) voordat je ermee begint.
Succes iig
Alright!

Ik wou gewoon wachten omdat ik zo goed als overal lees dat je zeker moet wachten tot je 21 voor je begint

Maar ik ga je advies zeker opvolgen en kijken waar ik dan sta

Weet niet hoe jij traint en eet maar 3 kg erbij en 3% in 3 jaar is wel heeeeel slecht :roflol:

Succes iig
Precies, vandoor ook de basis, niet zozeer dat je op je natty limiet zit.
Anders verlies je toch alles wat je hebt opgebouwd.

Terug
Naar boven