XXL Nutrition

Eerste kuur, voorstellen ?

Abslover

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m79
Massa
80kg
Vetpercentage
12%
Heej,

Ik zou graag deze winter beginnen met mijn eerste kuur, maar lees zoveel verschillende dingen dat ik niet meer weet met wat ik zou beginnen.
Sowieso 500 test, maar wil het nog combineren met iets anders zoals Dbol of Anavar, ...
Uiteraard wil ik zoveel mogelijk van de neg. bijwerkingen vermijden, maar vooral gyno wil ik vermijden ..
Graag jullie mening :/ ?

- 23 jaar

- 1m79

- 80kg (ben begonnen met fitness op 49kg)

- 11% bf

- train 7 jaar waarvan 4 serieus

- voeding en supps zijn allemaal in orde

500 test 200 mast zie ik veel voorbij komen. Zelf geen ervaring mee.
250 test 250 primo is ook leuk, wel wat lichter.
500 test 50 var kan je proberen. Var is niet al te zwaar voor je lever dus dat overleef je wel. Dbol zou ik niet aan beginnen, dat is in essentie gewoon een gifige verbinding.

Just my 2 cents.

500 test 200 mast zie ik veel voorbij komen. Zelf geen ervaring mee.
250 test 250 primo is ook leuk, wel wat lichter.
500 test 50 var kan je proberen. Var is niet al te zwaar voor je lever dus dat overleef je wel. Dbol zou ik niet aan beginnen, dat is in essentie gewoon een gifige verbinding.

Just my 2 cents.

Ja, als je 6 weken dbol neemt is er niks meer van je lever over.

Hou eens op man met dat soort bullshit.

Week 1-4/6 30mg dbol
Week 1-10 test e 500 á 600mg

Vier weken nakuren met clomid. Succes

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter

Week 1-4/6 30mg dbol

Vier weken nalieten met clomid. Succes

Dat was ook zo wat mijn idee.

Week 1-10 test e 500mg
Week 1-4 20-30mg Dbol

Voor PCT ?
12e week 2 weken nolvadex/arimidex nemen ?

Als het je eerste is zou ik hem gewoon lekker op test only houden. Als je een kickstart wilt, kan je de eerste weken eventueel nog met test prop beginnen.

Dat was ook zo wat mijn idee.

Week 1-10 test e 500mg
Week 1-4 20-30mg Dbol

Voor PCT ?
12e week 2 weken nolvadex/arimidex nemen ?

Vanaf de 13de week 4 weken nolvadex nemen dan. Geen arimidex.

Voor de rest: lekker gaan beginnen. Dianabol is het lekkerste wat er is.

Test 250-500mg en mast 200mg is volgens mij de ideale eerste kuur. Qua gevoel en libido is dat een zalig kuurtje. Kans op bijwerkingen nog kleiner dan test only.

Twee weken na je laatste injectie begint je nakuur. 4 weken zoals @IronWarrior al vertelde.

Week 1-4/6 30mg dbol

Vier weken nakuren met clomid. Succes
Nergens noem ik specifiek lever? Ik zeg dat dbol een giftige verbinding is, wat ook uitwerking heeft op bijvoorbeeld elementen zoals haarverlies

Nergens noem ik specifiek lever? Ik zeg dat dbol een giftige verbinding is, wat ook uitwerking heeft op bijvoorbeeld elementen zoals haarverlies
Ga ik vast dood oo 5 weken 200mg anadrol :rolfol: gevaar van orals world altijd overdreven kijk eens naar de medische doseringen van anadrol bijvoorbeeld...
Of kijk eens op us forums winstrol,anadrol,methyl tren bijna alle orals in 1 cycke tesamen etc.

Ga ik vast dood oo 5 weken 200mg anadrol :rolfol: gevaar van orals world altijd overdreven kijk eens naar de medische doseringen van anadrol bijvoorbeeld...
Of kijk eens op us forums winstrol,anadrol,methyl tren bijna alle orals in 1 cycke tesamen etc.

Ja, dat wordt echt over het paard getild. Ik word er gek van.

Heb je ooit dianabol geprobeerd? Ik vind het echt geweldig spul.

Gebruik nu 20 mg pre workout tijdelijk om te kijken of het bevorderlijk is. Heb niet het idee dat trainen makkelijker gaat, krijg ongeveer elke dag een random puist er bij. Maar spierpijn is misschien 10% van wat het normaal is. Zeker dag na benen training merk ik eigenlijk niet dat ik getraind heb :roflol:

Gebruik nu 20 mg pre workout tijdelijk om te kijken of het bevorderlijk is. Heb niet het idee dat trainen makkelijker gaat, krijg ongeveer elke dag een random puist er bij. Maar spierpijn is misschien 10% van wat het normaal is. Zeker dag na benen training merk ik eigenlijk niet dat ik getraind heb :roflol:
Als je iets wil merken van enkel pre workout moet je echt wel hoger doseren / ik zou oxy nemen dan ipv dbol.

Jullie verdraaien duidelijk mijn woorden en daarmee geven jullie drogredenen (hellend vlak, iemand?) Nergens noem ik dat je dood gaat, je lever het begeeft en al helemaal noem ik geen andere middelen.
TS vraagt naar dbol. Ik geef mijn mening: er zijn naar mijn idee alternatieven beschikbaar die verstandiger zijn, omdat dbol een giftige verbinding is. Een alternatief zoals anavar bijvoorbeeld.

Bovendien noem je daarna nog een drogreden. Het feit dat iedereen het gebruikt dan wel in combinatie met andere middelen in hoge doseringen, wil niet zeggen dat het verstandig is.

Als je iets wil merken van enkel pre workout moet je echt wel hoger doseren / ik zou oxy nemen dan ipv dbol.

Zo buff ben ik nog niet, 20 mg zou voldoende moeten zijn :p

Het is ook meer om te kijken of 5x per week voor je training orals te gebruiken productief kan zijn zonder je lever meer te belasten dan nodig is. Voor alsnog merk ik stuk minder spierpijn. Gains kan nog vrij weinig over zeggen en leverwaarden merken we over een maand wel.

Dat je er niet direct last van krijgt betekend niet dat je over 20 jaar er geen last van kan krijgen.

Ik ben meer een voorstander van 'rather safe than sorry'.

Daarnaast zijn US boards 9/10x niet wie aas het efficiëntst kan gebruiken maar wie de meeste shit in zijn reet kan spuiten.

grappig om sommige reacties te lezen,, alleen de "verstandige" zeggen Test only in de eerste kuur:bow2: ...en een nakuur natuurlijk

Terug
Naar boven