AndroidHealthClinic

Eerste kuur, voorstellen ?

Zo buff ben ik nog niet, 20 mg zou voldoende moeten zijn :p

Het is ook meer om te kijken of 5x per week voor je training orals te gebruiken productief kan zijn zonder je lever meer te belasten dan nodig is. Voor alsnog merk ik stuk minder spierpijn. Gains kan nog vrij weinig over zeggen en leverwaarden merken we over een maand wel.
Gains ga je niet maken is meer een pump

Dat je er niet direct last van krijgt betekend niet dat je over 20 jaar er geen last van kan krijgen.

Ik ben meer een voorstander van 'rather safe than sorry'.

Daarnaast zijn US boards 9/10x niet wie aas het efficiëntst kan gebruiken maar wie de meeste shit in zijn reet kan spuiten.
Iedereen kiest zelf welk risico hij neemt maar op 500mg test en 20mg dbol ga je geen monster worden.
Kun je beter dbol vervangen door sarms op die dosering.

Gains ga je niet maken is meer een pump

Minder spierpijn = sneller weer kunnen trainen = meer gains.

En dat je op 500 test 20 dbol geen monster wordt is begrijpelijk, maar op 5 ml injectables (1 gram aas) per week moet je toch wel een behoorlijk eind kunnen komen zonder orals te gebruiken.

Snap orals tijdens inject kuur sowieso niet, alsof kickstart dbol + 500 test veel betere resultaten geeft dan 750 test zetten zonder dbol.

Minder spierpijn = sneller weer kunnen trainen = meer gains.

En dat je op 500 test 20 dbol geen monster wordt is begrijpelijk, maar op 5 ml injectables (1 gram aas) per week moet je toch wel een behoorlijk eind kunnen komen zonder orals te gebruiken.

Snap orals tijdens inject kuur sowieso niet, alsof kickstart dbol + 500 test veel betere resultaten geeft dan 750 test zetten zonder dbol.
Minder spierpijn betekend helemaal geen sneller herstel ...
1 gram aas moet je ook niet veel van verwachten zeker niet zonder gh.

Orals zijn veel potenter maar ook schadelijker denk dat er weinig injects vergelijkbaar zijn met anadrol of dianabol als het over massa gaat. Methyl tren is ook gwn sterker dan injects.

Minder spierpijn betekend helemaal geen sneller herstel ...
1 gram aas moet je ook niet veel van verwachten zeker niet zonder gh.

Orals zijn veel potenter maar ook schadelijker denk dat er weinig injects vergelijkbaar zijn met anadrol of dianabol als het over massa gaat. Methyl tren is ook gwn sterker dan injects.

Dus hoeveel meer injects kun je zetten voor het net zo schadelijk wordt?

En minder spierpijn staat wel gelijk aan sneller weer kunnen trainen = meer gains.

Overigens is het puur hypothetisch, tijd zal het leren

En op 1 gram aas kun je best wat bereiken hoor, Arnold zat ook niet aan de insuline/hgh

Dus hoeveel meer injects kun je zetten voor het net zo schadelijk wordt?

En minder spierpijn staat wel gelijk aan sneller weer kunnen trainen = meer gains.

Overigens is het puur hypothetisch, tijd zal het leren

En op 1 gram aas kun je best wat bereiken hoor, Arnold zat ook niet aan de insuline/hgh
:roflol:er is een deel van mentzer zijn cycles open op het internet als je dan denkt dat arnold veel minder zou genomen hebben,moet je niet op het autisten forum zitten?

Hoe frequenter je traint hoe minder "spierpijn" je zult hebben heeft niks met herstel te maken.

Kijk eens naar alle pros met hun zogezegde top genen ? Levrone voor zijn laatste transformatie zag je ook niet dat hij ooit een prof was zelfde met dennis wolf enige ex prof die zijn massa goed vasthoud is jay cutler .
Bodybuilding =aas hoe meer aas hoe meer massa.
Bekijk sommige logs op het forum eens genoeg die grammen aas gebruiken en andere dingen erbij die amper een "bodybuilding" fysiek hebben dat mensen verwachten van (zware) gebruikers.

Als je denkt dat je enkel door meer/harder trainen gelijk kunt staan met iemand die vials per week leegspuit ga je teleurgesteld zijn.kijk hoe de nieuwe generatie pro's traint allemaal als een bende homos omdat ze weten dat aas ze een prof maakt(met de juiste genen in de vorm van spieraanhectingen) niet hun training of harde werk.

Gebruik nu 20 mg pre workout tijdelijk om te kijken of het bevorderlijk is. Heb niet het idee dat trainen makkelijker gaat, krijg ongeveer elke dag een random puist er bij. Maar spierpijn is misschien 10% van wat het normaal is. Zeker dag na benen training merk ik eigenlijk niet dat ik getraind heb :roflol:

20mg is te weinig. Minimaal 30mg doen.

:roflol:er is een deel van mentzer zijn cycles open op het internet als je dan denkt dat arnold veel minder zou genomen hebben,moet je niet op het autisten forum zitten?

Hoe frequenter je traint hoe minder "spierpijn" je zult hebben heeft niks met herstel te maken.

Kijk eens naar alle pros met hun zogezegde top genen ? Levrone voor zijn laatste transformatie zag je ook niet dat hij ooit een prof was zelfde met dennis wolf enige ex prof die zijn massa goed vasthoud is jay cutler .
Bodybuilding =aas hoe meer aas hoe meer massa.
Bekijk sommige logs op het forum eens genoeg die grammen aas gebruiken en andere dingen erbij die amper een "bodybuilding" fysiek hebben dat mensen verwachten van (zware) gebruikers.

Als je denkt dat je enkel door meer/harder trainen gelijk kunt staan met iemand die vials per week leegspuit ga je teleurgesteld zijn.kijk hoe de nieuwe generatie pro's traint allemaal als een bende homos omdat ze weten dat aas ze een prof maakt(met de juiste genen in de vorm van spieraanhectingen) niet hun training of harde werk.

Ik zeg niet dat je er zo bij kan staan op 5ml aas enkel dat het overgrote deel dat die zieke dosissen wegspuit nog prima kan gainen op een lagere dosis.

Amerikaanse fora staan er om bekend om gewoon zo veel mogelijk weg te spuiten. Niet om zo efficiënt mogelijk gebruik te maken van aas.

Waarom raad iedereen 500mg aan als eerste kuur? Omdat het genoeg is om op te gainen. Je kan ook gelijk 500 test 400 deca voor 20 weken er in rammen. Gaat prima, doe ik ook tenslotte :roflol:

Of het efficiënt gebruik maken van aas is? Waarschijnlijk niet. Zou het ook niet aanraden aan anderen.

Ik probeer het nog een beetje verantwoordelijk te houden :roflol:

Weeg bijna 80 kilo @ 184 cm en ben al +- 10 weken on :o ( 15 kilo gegaind tot nu toe).

Streef is 85-90 @8% dus meer dan 1 gram zou niet eens nodig moeten zijn.
Dus je bent op 65kg beginnen kuren nice

Terug
Naar boven