Fitness Seller

Eerste kuur + wat dieet info

Venniiee

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
107kg
Vetpercentage
14%
Beste mensen ,

Ik Ben Guy en 24j , ik weet mijn exact vetpercentage niet juist , maar het gaat rond de 14 % liggen denk ik .
Ik weeg nu sinds mijn dieet is aangepast rond de 100 kg , normaal woog ik 107 maar deed geen cardio en mn dieet bestond uit te veel junk en slecht eten . Ik train nu ongeveer 6 jaar en paar maanden , en ben nieuwschierig naar mijn eerste kuur , ik heb hier veel geduld voor beoefent en naar uitgekeken .

Ik zou graag willen weten wat jullie mij aanraden van kuur , maar medicijnen/sups voor bescherming van de organen env.

Ik heb ook wat hulp nodig met mijn dieet , sinds het al even geleden dat ik mijn abs niet meer heb gezien (schaamte..) en ik krijg mezelf niet droog getrained , zou ik wel mijn voeding willen laten zien en cardio/training voor wie me daar mee wilt helpen . Mijn dieet bestaat voornamelijk uit protein en redelijk weinig carbs en snap soms niet dat ik er niet droger van wordt =/

Ik heb meerdere pictures op mijn facebook staan voor info en mijn vooruitgang voor degene die willen helpen .

Greetz

Guy

Guy, je moet nu niet verwachten dat je hier een mooie uitgestippelde kuur met voedingsschema voorgescholteld gaat krijgen. Het is de bedoeling (zoals in de forum regels staat) dat je zelf met een kuur voorstel komt. Als ook je voeding en supps.

Post hier wat je zelf denkt dat goed is. Dan kijken wij er met ze alle naar om jou vervolgens een goed en passend advies te kunnen geven.

Gebruik de zoekfunctie eens, lees verschillende kuurlogs (daarin staan vaak ook voedingsschema's).
Maar als kuurschema zou ik doen:

1-12 Test-e 250mg ew
1-10 Tren-e 500/600mg ew
1-4 Winstrol 40mg ed

Nakuur met nolva en Hcg zetten 500iu ew

Gebruik de zoekfunctie eens, lees verschillende kuurlogs (daarin staan vaak ook voedingsschema's).

1-12 Test-e 250mg ew
1-10 Tren-e 500/600mg ew
1-4 Winstrol 40mg ed

..eerste kuur gelijk tren e op 500/600 ...?

niet zo'n goed advies

1-12 Test-e 250mg ew
1-10 Tren-e 500/600mg ew
1-4 Winstrol 40mg ed

Dat lijkt me niet bepaald een beginnerskuur. En 500iu HCG per week is te weinig. Gevalletje 'Ik heb de klok horen luiden...'?

inderdaad,
beginners kuur is meer dit:
1-12 Test E 500mg
*1-6 winny 50mg ED
1-14 hCG 2x 400iu EW (of 250iu EOD)
14-19 Nolva 20mg ED

* winny optioneel

Guy, je moet nu niet verwachten dat je hier een mooie uitgestippelde kuur met voedingsschema voorgescholteld gaat krijgen. Het is de bedoeling (zoals in de forum regels staat) dat je zelf met een kuur voorstel komt. Als ook je voeding en supps.

Post hier wat je zelf denkt dat goed is. Dan kijken wij er met ze alle naar om jou vervolgens een goed en passend advies te kunnen geven.

Het topic begon zo goed, maar binnen enkele posts hoeft TS alweer geen moeite meer te doen en staan er 2 complete kuurvoorstellen voor hem uitgetypt. Nu nog wachten op de debiel die 'm een voeding/trainingsschema maakt en TS is klaar.

Het topic begon zo goed, maar binnen enkele posts hoeft TS alweer geen moeite meer te doen en staan er 2 complete kuurvoorstellen voor hem uitgetypt. Nu nog wachten op de debiel die 'm een voeding/trainingsschema maakt en TS is klaar.

..i know, maar het advies test/tren/winny als eerste kuur moest toch wel aan de kant geschoven worden.. dan toch maar een kuur schema achter gelaten waar hij wat aan heeft

helaas gaat het tegenwoordig steeds vaker zo.. net als de gerechten bij de chinees krijgen de kuurtjes straks ook een nummer :roflol::roflol:

..i know, maar het advies test/tren/winny als eerste kuur moest toch wel aan de kant geschoven worden.. dan toch maar een kuur schema achter gelaten waar hij wat aan heeft

helaas gaat het tegenwoordig steeds vaker zo.. net als de gerechten bij de chinees krijgen de kuurtjes straks ook een nummer :roflol::roflol:

Ja precies. Waar we in de stickey's nu een 1e kuurvoorstel hebben moeten we ff een verslag typen van : als je 1e kuur goed ging zonder mentale sides : low test high tren proberen en blabla.

• Topic Starter Topic Starter
Sorry ik verwacht ook niks ,alles is vrijwillig , en dit is eerste keer dat ik zowat op een forum zit in mijn leven . Okay ik ga mijn zaken idd eens posten dan heb je meer info . Alvast bedankt voor de reacties , ik lees ze allemaal door :cool:

---------- Toegevoegd om 22:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:42 ----------

dag 1 :

maaltijden:

1 : magere kaas 30 gr protein + whey protein shake 25 gr = protein 50+/-

training en of cardio

2: magere kaas 30 gr protein/ caseine poeder + whey protein shake 25 gr protein + 30 gram dextrose/maxy waize 50+/-

3: vis , kip of runds/kippe saté <= wordt om de dag gewisseld meestal welk stuk vlees . + spinazie/wortel puree + half blik bonen = 55+/- gr protein

4. blik vis , pakje magere hesp , kalkoen palkjes <= wisselt af = 55+/-

5.
+ grote shake, 500 gr platte verse kaas= 60 gr protein , 2 scheppen whey protein = 60 gr protein = = 120 gr protein ( verdeeld om de 2u voor 4 lang u )
6

uur later slapen .

Dag 2 alles hetzelfde , behalve elke keer een ander stuk vlees als grote maaltijd , wordt altijd in pan gebakken , olijfolie . Ik ben geen grote eter , alleen de 1&2de maaltijd na mijn training zitten carbs in . Ik train als ik opsta uur erna , zonder carbs , en ja ik heb toch veel energie .

Ik heb 1 cheatdag waarbij ik dus junk en meer carbs vooral eet .

SUpplementatie : visolie , mct olie , BCAA's , creatine , beta allinine & naturel testo booster cycle ( pas begonnen) voor 2 maand ongeveer , CLA , ZMA , GABA , PRE-workout , vitamienen .

Ik train 3 dagen per week , dag trainen/dag rust enzo door .. maandag begin ik : borst , armen ( bi's & tri's ) , woensdag : rug & delts , vrijdag : benen .

Op de rustdagen thuis doe ik mijn cardio een 45 tal minuten + abs , en andere paar spiergroepen die moeten opgehaalt worden train ik extra maar 1-2 oef . Ik heb btw mijn cardio nog nooit op een lege maag bij opstaan gedaan uit vrees voor spierverlies .

Zo als er iets is dat ik vergeet , mag je me dat aub zeggen , dankje !

MikieB jij bent echt een zeurzak.

Als 1e kuur kan je Winny only doen voor 6 weken, kan eventueel best zonder nakuur (zo heb ik ook gedaan, nergens last van gehad)
Of 1-10/12 Test-E 500 MG
1-4 of 8-12 Winstrol 50 MG *
14-18 Nolvadex 20 MG

ook hier * winny optioneel

evt. HCG, gebruik ik zelf niet, heb t wel liggen maar las teveel negatieve dingen erover en toch uiteindelijk besloten het maar niet te doen!

mbt voeding kan je beter even snel in een excel en via een voedingssite snel uitrekenen hoeveel kcal je moet wat je onderhoud is etc.
staat hier ergens op de site wel zo'n leeg excel bestand kan je simpel en snel invullen en daar staat exact hoeveel kcal je moet als je cut, of bulkt of .... met 2 verschillende formules, harris benedict en nog zo'n andere pipo.

---------- Toegevoegd om 23:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:09 ----------

(Ik ben verder ook nog vrij nieuw in AAS dus andere kuren als dit zul je mij ook niet over horen)

MikieB jij bent echt een zeurzak.

Als 1e kuur kan je Winny only doen voor 6 weken, kan eventueel best zonder nakuur (zo heb ik ook gedaan, nergens last van gehad)
Of 1-10/12 Test-E 500 MG
1-4 of 8-12 Winstrol 50 MG *
14-18 Nolvadex 20 MG

ook hier * winny optioneel

evt. HCG, gebruik ik zelf niet, heb t wel liggen maar las teveel negatieve dingen erover en toch uiteindelijk besloten het maar niet te doen!

mbt voeding kan je beter even snel in een excel en via een voedingssite snel uitrekenen hoeveel kcal je moet wat je onderhoud is etc.
staat hier ergens op de site wel zo'n leeg excel bestand kan je simpel en snel invullen en daar staat exact hoeveel kcal je moet als je cut, of bulkt of .... met 2 verschillende formules, harris benedict en nog zo'n andere pipo.

---------- Toegevoegd om 23:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:09 ----------

(Ik ben verder ook nog vrij nieuw in AAS dus andere kuren als dit zul je mij ook niet over horen)

En jij denkt dat je advies moet geven en geeft dan een winny only als advies aan een gozer van 100 + kg die afgaande op z'n avatar best flink buff is :') Daarnaast nog eens aangeven dat HCG gevaarlijk is en voila, je hebt jezelf geprofileerd als complete AAS-debiel.

TOTAAL kcal=3041 eiwitten=425 k=173 v=112
Ik heb via dat exel schematje berekent naar mijn eetgewoonte en ik kwam dit uit , mijn maaltijden bestaan vaak uit kwark met eiwitshakes , ik eet misschien 2 x in de dag vast voedsel , of een protein reep

TOTAAL kcal=3041 eiwitten=425 k=173 v=112
Ik heb via dat exel schematje berekent naar mijn eetgewoonte en ik kwam dit uit , mijn maaltijden bestaan vaak uit kwark met eiwitshakes , ik eet misschien 2 x in de dag vast voedsel , of een protein reep

gvd hoe krijg je die 107 kilo met zon schema. ik eet meer en weeg stukke minder ;(

Ik ben ook vrij makkelijker daarin hoor, eet bijv 2x per dag brinta havermout, en 's morgens weleens bak kwark omdat het makkelijk en goedkoop is.
Afwisselen en meer uit vast voedsel zou wel beter zijn.

Alleen als ik zo zie wat je eet, zou ik de hele dag honger hebben. Nu vult die casseine wel zo erg dat ik de rest van de avond amper nog durf te boeren, dus kan me voorstellen dat je wel 'vol' zit.

Maar gezien je avatar werkt dit ook prima voor je. Zou alleen tijdens een kuur wel meer rijst erin klappen, om die kcal omhoog te gooien.
En 425 eiwitten is wel rijkelijk hoor... ik krijg van een maat altijd op me kloten dat ik rond de 300/350 gram zit, me nieren om zeep help blablablabla... Maar wanna get big, eat big :P

Ja ik snap soms niet hoe mn lichaam werkt het is precies wat ****ed up hier , ik train ook op geen carbs en heb voldoende energie . DUs wat meer coolhydraten byvoegen is dus boodschap ? ik kan wat havermeel in mn shakes erbij gooien al zit ik vol van de protein alleen , maar het zal me wel lukken . En kidmonster , iedereen is anders , het is altijd even zoeken wat echt goed werkt voor je en wat niet , ik had liever soms ook een grotere maag gehad maar ik voel me dadelijk volgepropt . Trenny ik heb nog niet zolang mijn bloed eens laten trekken , nooit geen last gehad van mijn nieren , maar dat kan ook persoonsgebonden zijn probally

---------- Toegevoegd om 22:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:24 ----------

Btw voor de mensen waarmee ik private message doen , ik kan niet terugsturen ik krijg dit bericht als vermelding :

Om PMs te kunnen sturen moet je postcount 10 of hoger zijn.

Je hebt momenteel 4 posts en je kan alleen naar de volgende gebruikers sturen:
3XL, EricR, wazzup, Centaur, tremendes, Moderator-team, Sayer

Dan moet je even wachteh he :)

Terug
Naar boven