MuscleMeat

Eerste kuur winny/test-e/bold/provi

Zal inderdaad maar off gaan.

Over mijn volgende kuur ben ik nog hard aan het nadenken. Wil alleen geen deka. Wil geen risico lopen op een klote herstel. Daarbij wil ik geen deca-d*ck en wil ik zo min mogelijk vocht vasthouden.

Verder hangt het er ook een beetje vanaf hoe ik nu ga herstellen. Ach we zullen wel zien. Tijd zat.

Ben je nu gestopt dan? Was dit volgens schema?

• Topic Starter Topic Starter
Ben je nu gestopt dan? Was dit volgens schema?

Lees even terug, dan zie je het. ;)

Maar in het kort: Ja, ik ben gestopt. Vorige week dinsdag was mijn laatste inject (heb nu trouwens nog steeds last van m'n kont). Dit was niet volgens plan, maar m'n gains stonden al een tijdje stil. Vandaar de beslissing vast te stoppen.

goede keuze bro, je had misschien nog kunnen switchen van gear (stof)
maar als je nu weer effe lekker naturel verder traint en dan over een half jaar weer start heb en krijg je daar geen spijt van.

karma voor je log, vond het leuk om te lezen en de kuur is verder goed aangeslagen.
Dus top maat :)

Bedankt M!

Dinsdag begin ik met de nolva. Precies 2 weken na mijn laatste inject. Ondertussen blijft mijn kracht nog steeds vooruit gaan. Met bp in de smith machine drukte ik de laatste keer bijvoorbeeld 4 x de 100kg. De 5e wilde net niet meer lukken. Hopelijk ga het herstel voorspoedig en verlies ik niet teveel. Ik houd jullie op de hoogte.

Gaat helemaal goed komen met jou buddy.;)

Tnx Snuff.

lekker bezig goeie kuur gedraait!

Jij ook bedankt Hendrie!
En ben zeker tevreden.

Zijn er nou zaken die je liever anders had gedaan in je kuur? of dingen die je volgende keer zeker weer zal doen?

gebruik je alleen nolva nu?

Lees even terug, dan zie je het. ;)

Maar in het kort: Ja, ik ben gestopt. Vorige week dinsdag was mijn laatste inject (heb nu trouwens nog steeds last van m'n kont). Dit was niet volgens plan, maar m'n gains stonden al een tijdje stil. Vandaar de beslissing vast te stoppen.

Ja maar je was toch 24 augustus begonnen ongeveer, dan heb je nu toch pas 7 a 8 weken op zitten? Jou ervaring met bold is niet wat ik gedacht had op basis van wat ik gelezen heb. Het viel me al op dat je gains zo heel snel begonnen in je cycle terwijl ik dacht dat bold meer tijd nodig had en daarnaast zou ik gedacht hebben dat bold pas rond week 7 tot 12 op de top was qua werking. Je hebt vast nog een hoop bold en test over nu?

Wel heel verstandig dat je stopt als de gains niet meer komen, had ik ook moeten doen. En die bloeddruk van je die was ook wel erg fors, dat speelde vast ook mee bij je keuze?

Het is leerzaam voor mijn volgende kuur, het verloop van bold in een cycle hoeft dus niet perse zo te verlopen zoals vaak beschreven.

Heb je log met veel plezier gelezen, erg duidelijk opgeschreven allemaal en een erg goed resultaat. Succes met je PCT.

Zijn er nou zaken die je liever anders had gedaan in je kuur? of dingen die je volgende keer zeker weer zal doen?

Nou... Eigenlijk ben ik behoorlijk tevreden. Achteraf had ik nog iets eerder kunnen stoppen. Kennelijk zijn kortere kuren meer iets voor mij. De eerste 5 weken gainde ik zo'n 10kg en daarna stagneerde het al. Maar verder ben ik eigenlijk over alles wel tevreden.

Ja, ik zal een volgende keer wel meer op kalium intake letten. Daarbij denk ik de volgende keer misschien toch maar geen pre-workout supps tijdens m'n kuur (scheelt weer bij het bloeddruk verhaal). Is wel lastig als je gewend bent om bijna alleen maar met pwo supp te trainen...

Qua kuur zou ik het verder zo laten. Was tevreden met de combi van een kickstart met een lichte frontload en met de hoeveelheden. De provi deed z'n werk ook goed.

Al met al heel tevreden dus.

---------- Toegevoegd om 18:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:08 ----------

Daar begin ik morgen mee. Verder heb ik de afgelopen 4 dagen 250UI HCG per dag genomen ipv 2x250 per week.

Verder ga ik vanaf morgen weer crea gebruiken. Eventueel ga ik nog wat ZMA bestellen, maar dat heb ik nog niet liggen.

Ja maar je was toch 24 augustus begonnen ongeveer, dan heb je nu toch pas 7 a 8 weken op zitten? Jou ervaring met bold is niet wat ik gedacht had op basis van wat ik gelezen heb. Het viel me al op dat je gains zo heel snel begonnen in je cycle terwijl ik dacht dat bold meer tijd nodig had en daarnaast zou ik gedacht hebben dat bold pas rond week 7 tot 12 op de top was qua werking. Je hebt vast nog een hoop bold en test over nu?

Wel heel verstandig dat je stopt als de gains niet meer komen, had ik ook moeten doen. En die bloeddruk van je die was ook wel erg fors, dat speelde vast ook mee bij je keuze?

Het is leerzaam voor mijn volgende kuur, het verloop van bold in een cycle hoeft dus niet perse zo te verlopen zoals vaak beschreven.

Heb je log met veel plezier gelezen, erg duidelijk opgeschreven allemaal en een erg goed resultaat. Succes met je PCT.

Thanks Erik!

Ja, 1 dag voor week 9 m'n laatste inject gezet. Eigenlijk dus week 1-9 gekuurd en week 11 nakuur. Heb inderdaad nog wel het eea liggen dus.

Ik dacht ook dat de bold later in zou slaan. Kennelijk heeft de frontload toch geholpen. Maar inderdaad vreemd dat het na 5 a 6 weken al weinig effect meer had. De rek was er toen wel al uit.

Bloeddruk was inderdaad wel hoog. Hoewel het bij latere metingen uiteindelijk wel mee viel. Toch speelde het wel een beetje mee bij de beslissing te stoppen. Deed me weer even realiseren dat het geen snoepjes zijn.
Ook toen ik die enorme sinaasappel op m'n kont had van m'n laatste inject deed dat me wel even realiseren dat er toch dingen mis kunnen gaan.

Vond het wel eventjes moeilijk te beslissen vast te stoppen, maar denk dat het een hele verstandige keuze was. Mijn volgende kuur wordt denk ik ook niet langer dan max 8 weken. Ik denk zelfs aan een kuur van maar 6 weken.

Thanks Erik!

Ja, 1 dag voor week 9 m'n laatste inject gezet. Eigenlijk dus week 1-9 gekuurd en week 11 nakuur. Heb inderdaad nog wel het eea liggen dus.

Ik dacht ook dat de bold later in zou slaan. Kennelijk heeft de frontload toch geholpen. Maar inderdaad vreemd dat het na 5 a 6 weken al weinig effect meer had. De rek was er toen wel al uit.

Bloeddruk was inderdaad wel hoog. Hoewel het bij latere metingen uiteindelijk wel mee viel. Toch speelde het wel een beetje mee bij de beslissing te stoppen. Deed me weer even realiseren dat het geen snoepjes zijn.
Ook toen ik die enorme sinaasappel op m'n kont had van m'n laatste inject deed dat me wel even realiseren dat er toch dingen mis kunnen gaan.

Vond het wel eventjes moeilijk te beslissen vast te stoppen, maar denk dat het een hele verstandige keuze was. Mijn volgende kuur wordt denk ik ook niet langer dan max 8 weken. Ik denk zelfs aan een kuur van maar 6 weken.

Gaan je dan voor dezelfde spullen of andere?

Daar ben ik nog niet helemaal over uit. Hangt ook van m'n herstel af. Maar neig toch naar iets anders, gewoon omdat het leuk is iets nieuws uit te proberen om te kijken wat dat je brengt.

Ik denk bijvoorbeeld aan een tren kuurtje, gestackt met een niet of nauwelijks aromatiserend middel (dus zonder test). Een idee waar ik bijvoorbeeld mee speel is 200mg tren E5D met 60mg winny ED. Ben nog van plan een topic te starten om te kijken hoe de mensen hier denken over een dergelijke kuur.

Wil sowieso voor een kwalitatieve goede kuur gaan met weinig tot geen vet/vocht retentie. Verder ben ik er nog niet helemaal uit.

Inmiddels alweer 3 dagen aan de nolva. Merk daar verder niets van. Voel me nog prima. Ben helaas wel alweer 1 a 2 kg kwijt... Volgens de meting gelukkig bijna alleen maar vocht, maar toch... Kracht is gelukkig nog het zelfde. Pomp is wel een stuk minder. Ook springen mijn aderen er minder uit en ben ik minder 'opgeblazen'. Mentaal is dat balen.

Zit verder nog erg te dubben over een volgende kuur. Ideaal lijkt mij 700mg ultra sust EW (verdeelt over 2 injects per week) met een kickstart d-bol en provi gedurende de hele kuur. Helaas ben ik bang dat ik dan veel vocht zal vasthouden en ik ben bang dat ik daardoor zo erg opblaas dat aas gebruik ontkennen tegenover bijvoorbeeld collega's geen zin meer heeft. Menigeen heeft nu al een vermoeden, dus als ik over een paar maanden ineens weer 8kg groter wordt valt het lastig meer te ontkennen. Bovendien dat ben ik bang met een dergelijke kuur weer een behoorlijke terugval te krijgen in de nakuur.

Daarom dacht ik aan een tren only kuurtje. Of eventueel gecombineerd met een niet of nauwelijks aromatiserend middel. Hier kunnen echter nare sides aan zitten en het herstel kan moeizaam verlopen van een dergelijke kuur...

Een lichte kuur van alleen primo of bold met bijvoorbeeld winny of var is ook nog altijd een optie voor schone massa.

Jullie lezen het al. Ik ben er nog lang niet over uit. Gelukkig heb ik nog alle tijd. Mag pas in maart-april weer zo'n beetje...

• Like
Waarderingen: bezi
Bijna 1 week pct gehad. Word nog steeds sterker, marginaal, maar toch. Vandaag 5x100kg bp in de smith. Kan ook zijn dat de gewichten gewoon wat meer wennen. Na m'n training een pomp joh! Niet normaal. Zag mezelf in de spiegel en ik schrok er gewoon van! Lekker hoor!

Ga me woensdag weer meten. Zal de uitkomst laten weten.

Is het nu 3 weken na laatste inject?

Morgen, ja.

goed om te horen dat goed gaat man!

Terug
Naar boven