- Waardering
- 106
Heel verstandig, en nu vroeg onder de wol. Dat taurine helpt tegen kramp, dat weet je toch? Heb je dat? En kalium ook. Moet je maar eens zoeken naar vochtafdrijvend kaliumrijk voedsel![]()
Dat van die taurine, daar heb ik niet aan gedacht. Bedankt voor de tip! Dat heb ik nog wel liggen gelukkig.
Kalium, daar moet ik me dan nog maar eens in gaan verdiepen. Dat wist ik ook niet namelijk.
Vocht heb ik momenteel eigenlijk geen last meer van. Heb nu juist weer het idee dat ik het een beetje overdone heb en dat ik juist weer een beetje tekort aan vocht heb... (Het is ook nooit goed
). Dat denk ik met name door de kramp. Weet niet of dat er ook echt mee te maken heeft.---------- Toegevoegd om 21:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:15 ----------
ik doe wat mijn endo me opdraagt,das appels en peren vergelijken.Maar zowiezo HMG ipv HCG.
Weet wel,iedereen papagaait,en imo een endo weet waar hij het over heeft.
Testosteron............> Aromtiseren>>stopt FSH (verantwoordelijk voor Spermarijping) En LH wat zorgt voor testosteron.
FSH is HMG en LH is HCG....LH maakt maar 10% vd omvang vd testikels van deel uit. De rest is door HMG,dus ja HMG zou beste zijn....nadeel peperduur. Heb toen vails gekocht,kost 30 euro st.....dure grap doe je max 2-3 injects mee.
OK, duidelijk. Bedankt voor de toelichting!
HMG gaat hem dan dus niet worden. Het zou wel goed zijn, maar om dat ervoor te betalen, terwijl het in een kuur als die van mij niet hoogst noodzakelijk is...
Die HCG heeft dan dus niet zo gek veel zin. Nouja, die 10% is toch weer 10%... En ik heb het toch liggen... Veel nadelen heeft het niet, alleen wat meer aromatase... Denk dat ik het dan toch maar gewoon blijf zetten.
---------- Toegevoegd om 21:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:24 ----------
Dan zit ik alleen nog met m'n rode kop.
Iemand tips om dat wat minder te maken?

Op de foto's heb ik ze helaas niet altijd even goed aangespannen. Ik kan je zeggen dat het nog behoorlijk lastig is te poseren. Alles tegelijk aanspannen. Je vergeet telkens wel iets. Daarbij is het zeer uitputtend!
top man.