Fitness Seller

Eerste kuur winny/test-e/bold/provi

• Topic Starter Topic Starter
Heel verstandig, en nu vroeg onder de wol. Dat taurine helpt tegen kramp, dat weet je toch? Heb je dat? En kalium ook. Moet je maar eens zoeken naar vochtafdrijvend kaliumrijk voedsel :)

Dat van die taurine, daar heb ik niet aan gedacht. Bedankt voor de tip! Dat heb ik nog wel liggen gelukkig.

Kalium, daar moet ik me dan nog maar eens in gaan verdiepen. Dat wist ik ook niet namelijk.

Vocht heb ik momenteel eigenlijk geen last meer van. Heb nu juist weer het idee dat ik het een beetje overdone heb en dat ik juist weer een beetje tekort aan vocht heb... (Het is ook nooit goed :p). Dat denk ik met name door de kramp. Weet niet of dat er ook echt mee te maken heeft.

---------- Toegevoegd om 21:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:15 ----------

ik doe wat mijn endo me opdraagt,das appels en peren vergelijken.Maar zowiezo HMG ipv HCG.
Weet wel,iedereen papagaait,en imo een endo weet waar hij het over heeft.

Testosteron............> Aromtiseren>>stopt FSH (verantwoordelijk voor Spermarijping) En LH wat zorgt voor testosteron.

FSH is HMG en LH is HCG....LH maakt maar 10% vd omvang vd testikels van deel uit. De rest is door HMG,dus ja HMG zou beste zijn....nadeel peperduur. Heb toen vails gekocht,kost 30 euro st.....dure grap doe je max 2-3 injects mee.

OK, duidelijk. Bedankt voor de toelichting!

HMG gaat hem dan dus niet worden. Het zou wel goed zijn, maar om dat ervoor te betalen, terwijl het in een kuur als die van mij niet hoogst noodzakelijk is...

Die HCG heeft dan dus niet zo gek veel zin. Nouja, die 10% is toch weer 10%... En ik heb het toch liggen... Veel nadelen heeft het niet, alleen wat meer aromatase... Denk dat ik het dan toch maar gewoon blijf zetten.

---------- Toegevoegd om 21:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:24 ----------

Dan zit ik alleen nog met m'n rode kop.
Iemand tips om dat wat minder te maken?

Over dat vocht en ff uit mijn hoofd. Je hebt intercellulair vocht en extracellulair vocht. In de spieren zelf en daarbuiten maar wel in je lichaam. Kalium zorgt voor de vochtbalans in de callen en natrium voor de vochtbalans buiten de spiercel. Vochttekort kan dus relatief zijn. Taurine is als ik het goed zeg verantwoordelijk voor het transport van kalium naar de cel toe. Vandaar dat Kalium + taurine positief is voor je vochthuishouding in de spieren en dus geen kramp. Controleer dit zelf even maar ik denk dat het zo werkt.

Kalium zit trouwens in bananen en in tomaten. In dat oude PCT epistane topic hebben we het een keer uitgebreid over kalium gehad. De magnesium die genoemd is kan ook goed helpen. Let op magnesium producten en met name magnesiumoxide kunnen diaree geven.

Laatst bewerkt:
Over dat vocht en ff uit mijn hoofd. Je hebt intercellulair vocht en extracellulair vocht. In de spieren zelf en daarbuiten maar wel in je lichaam. Kalium zorgt voor de vochtbalans in de callen en natrium voor de vochtbalans buiten de spiercel. Vochttekort kan dus relatief zijn. Taurine is als ik het goed zeg verantwoordelijk voor het transport van kalium naar de cel toe. Vandaar dat Kalium + taurine positief is voor je vochthuishouding in de spieren en dus geen kramp. Controleer dit zelf even maar ik denk dat het zo werkt.

Kalium zit trouwens in bananen en in tomaten. In dat oude PCT epistane topic hebben we het een keer uitgebreid over kalium gehad. De magnesium die genoemd is kan ook goed helpen. Let op magnesium producten en met name magnesiumoxide kunnen diaree geven.

Thanks bro!
Er gaat nu inderdaad weer een lichtje bij mij branden.

aan de kak zijn wil niemand natuurlijk...

Update:

Net weer een meting gedaan. De resultaten waren bijzonder...

Gewicht : 79.3kg
Vet% : 15.1%
Vet-massa : 12kg
VVM : 67.3kg
Lichaamsvocht : 49.3kg

Nu heb ik me wel voor het eerst 's ochtends gemeten, dus ik had minder in mijn maag. Maar dit is wel echt bizar. Als dit zou kloppen, dan zou ik de afgelopen week 2kg vet bijgekomen zijn en ondertussen 2.2kg vocht verloren zijn en 0.8 kg vvm zonder vocht afgevallen zijn.
Dat is toch wel knap; 3kg vvm verliezen en 2kg vet aankomen tegelijk, in 1 week, terwijl je aan de roids zit...

De spiegel verteld mij gelukkig iets anders. Daarom was ik zeer verbaasd over deze uitslag. Ik had verwacht dat ik wat vet en vocht afgevallen zou zijn, met behoud of zelfs een lichte toename van de spiermassa. Ik schatte mezelf tussen de 11 en de 12%.

Heb de meting daarom nog eens gedaan, maar dan op atletisch. Dan stond ik ineens maar op 9.4% vet... Da's wel weer aan de lage kant. Zo laag zit ik ook weer niet.

Op de sportschool heb ik een huidplooimeter gevonden. Deze meteen ook maar even geprobeerd. Heb een 3punts meting gedaan op de buik, borst en het bovenbeen. Daar kwam uit dat mijn vet% op 11% zou staan. Dat klinkt aannemelijker.

Ik ga mijn voedingsinname geleidelijk iets verhogen en daarnaast zo nu en dan cardio blijven doen. Kijken of ik nog wat lean-mass kan winnen en heel misschien zelfs nog wat vet verliezen.

Laatst bewerkt:
post is een foto

oke dan ja toch raar zon meeting dan ineens maar het scheelt wel erg veel hoor smorgens op een lege maag of savonds als je de hele dag al hebt zitte eten!

maar opzich goeie meeting toch en dam! nog 11%vet netjes man!!

Ik heb een album aangemaakt jongens. Voel je vrij hierop te reageren. Dit is wel de eerste keer dat ik voor foto's poseer en de fotograaf weet niets van BB, so be gentle please.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Ymir
Ik heb een album aangemaakt jongens. Voel je vrij hierop te reageren. Dit is wel de eerste keer dat ik voor foto's poseer en de fotograaf weet niets van BB, so be gentle please.

Dus toch! Ze zijn mooi geworden. En eerlijk gezegd is je fysiek verder dan ik eerder ingeschat had.

Dus toch! Ze zijn mooi geworden. En eerlijk gezegd is je fysiek verder dan ik eerder ingeschat had.

Thanks! Tja, met kleren aan is het moeilijk inschatten... Zeker als je dan redelijk droog staat oog je minder groot met een shirt aan. In een t-shirt komen alleen m'n armen goed uit. De rest valt niet zo op.

Overigens zijn mijn armen nu koud ruim 39cm. Een paar mm dikker dan m'n nek! :eek: Op de foto's heb ik ze helaas niet altijd even goed aangespannen. Ik kan je zeggen dat het nog behoorlijk lastig is te poseren. Alles tegelijk aanspannen. Je vergeet telkens wel iets. Daarbij is het zeer uitputtend!

Nek is ook moeilijk dikker te maken... Ja, shrugs en andere trap oefeningen, maar de nek zelf.... Heb wel eens zo'n soort tuigje gezien op het net, wat je dan om je hoofd moet hangen met een schijf eraan. Of dat in de praktijk goed werkt weet ik niet.

Update:
Net trouwens benen getraind. Ben voor de verandering eens begonnen op de andere legpress. Die gaat tot 260kg. In m'n 3e setje heb ik er extra schijven op gezet en hem zo opgevoerd naar 280kg. Nog steeds kon ik daar 20 mooie herhalingen mee, dus vervolgens nog meer schijven erbij en naar 300kg. Die lukte ook nog 20x. Meer durfde ik niet te verhogen, want ik ben bang dat ik dat ding sloop. Daarbij was de pomp in m'n benen niet normaal. Ben dan trouwens wel meteen uitgeput.

Overigens merk ik het effect van de bold op de rode bloedlichaampjes nu wel! Conditie is duidelijk beter. Komt natuurlijk mede omdat ik regelmatig cardio doe. Maar merk dat ik met een hoge hartslag nog relatief rustig adem kan halen en dat ik dan toch voldoende zuurstof binnen krijg (hoewel m'n hart dan wel als een gek tekeer gaat).

Libido was 2 weken terug echt op z'n toppunt. Nu is het iets minder. Nog steeds wel ok, maar niet spectaculair.

Kracht gaat nog prima en eetlust is volop aanwezig.

Wel begin ik steeds meer pukkeltjes te krijgen op armen, benen, schouders enz. Nog geen ramp, maar het valt me wel op. Het zijn van die kleine oppervlakkige pukkeltjes. Ook op m'n gezicht worden ze oppervlakkiger. Ik ben echter nog geen maanlandschap. Heb nu denk ik in totaal iets van 10 pukkeltjes ofzo.

Atrofie is wel een klein beetje merkbaar. M'n balletjes worden een heel klein beetje zachter voor m'n gevoel. Misschien ook ietsjes kleiner. Het is echter nog niet heel opvallend, dus moeilijk te zeggen.

die foto's zien er zeker weten goed uit man!!! echt netjes en mooi droog man!goed werk!!!!

hey nbo, ik was al effe niet online geweest maar zag je avatar :D top man.

He El Tigre,
Voor je nek he, zo`n nek-tuigje werkt inderdaad erg goed,zijn ook niet al te duur, rond de 30 euri ofzo.

heb zelf een behoorlijke stierennek van het mma en boksen,en vroeger judo. wij deden altijd veel nek bridges. Moeilijk uit te leggen dus heb ff een filmpje voor je opgezocht.
http://www.youtube.com/watch?v=b0vg5T4vkew

begin met je handen nog op de grond naast je hoofd. en begin rustig, anders verneuk je je nek.

trainse!

Bedankt jongens!

En Musashi, ik heb ook lang judo gedaan. Doe nu ook MMA, dus ken de oefening (had hem echter inderdaad niet genoemd), maar zou hem zeker vaker mogen uitvoeren. Wel beter op een mat ipv op een harde grond. Thanks voor de tips in ieder geval!

---------- Toegevoegd om 00:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:53 ----------

hey nbo, ik was al effe niet online geweest maar zag je avatar :D top man.

Heb een heel album hè. Heb je ze allemaal al bekeken?
Ik snap alleen niet waarom er niet een kopje met pics onder mijn karma balkje bij mijn avatar, stats e.d. komt te staan... Kan iemand mij dat uitleggen?

Laatst bewerkt:
oke gozer,dan moet het helemaal goed komen. Lekker he grappling in de kuur! ik ga echt helemaal kapot nu conditioneel, zit op 500mg test/400mg mast. ga weer meer hardlopen, conditie is echt k*t geworden.

Bedankt jongens!

En Musashi, ik heb ook lang judo gedaan. Doe nu ook MMA, dus ken de oefening (had hem echter inderdaad niet genoemd), maar zou hem zeker vaker mogen uitvoeren. Wel beter op een mat ipv op een harde grond. Thanks voor de tips in ieder geval!

---------- Toegevoegd om 00:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:53 ----------

Heb een heel album hè. Heb je ze allemaal al bekeken?
Ik snap alleen niet waarom er niet een kopje met pics onder mijn karma balkje bij mijn avatar, stats e.d. komt te staan... Kan iemand mij dat uitleggen?

ow ik zag inderdaad je album niet maar, is zal effe checken.

---------- Toegevoegd om 10:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:38 ----------

ik heb gekeken en ziet er erg goed uit bro. respect

oke gozer,dan moet het helemaal goed komen. Lekker he grappling in de kuur! ik ga echt helemaal kapot nu conditioneel, zit op 500mg test/400mg mast. ga weer meer hardlopen, conditie is echt k*t geworden.

Herkenbaar! Maar nu gaat het wel beter dan in het begin. Denk dat de bold nu lekker begint te werken.

---------- Toegevoegd om 16:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:43 ----------

ow ik zag inderdaad je album niet maar, is zal effe checken.

---------- Toegevoegd om 10:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:38 ----------

ik heb gekeken en ziet er erg goed uit bro. respect

Bedankt M!

---------- Toegevoegd om 16:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:44 ----------

Maar waarom heb ik nou niet zo'n kopje met pics onder m'n karma balkje staan?

Heb m'n pics nu in de fotogallerij gekregen. Nu kunnen jullie per pic reageren en ze een cijfer geven als jullie willen. Tips en opmerkingen zijn welkom!

Ik moet het nu alleen nog even zo zien te krijgen dat ik een PM of mailtje krijg zodra er op een foto gereageerd is, want dat is nu nog niet het geval. Zal, tot dat gelukt is, regelmatig checken op reacties.

Vandaag trouwens borst en triceps gedaan. Ik kreeg de 100kg flat BP in de smith machine net niet weg, zonder hulp. 90kg lukte 4x. Verder had ik niet heel veel tijd vandaag, dus na 6 setjes BP (waarvan het 5e setje op 100kg dus mislukte) alleen nog 3 setjes cable crossover, 3 setjes dippen (tot BW+20kg) en 3 setjes cable triceps pushdown (of hoe je dat dan ook moet noemen) gedaan.

Merk dat het iets makkelijker is dan normaal om mezelf een beetje op te fokken in de gym. Werkt goed! Dat scheelt zeker in kracht!
Buiten de gym ben ik niet echt agressiever. Wel meer het alfa male gevoel, dus wat zelfverzekerder en assertiever.

Leuke log!
Even helemaal doorgelezen, altijd leuk!

Veel succes nog.

Tnx!

Terug
Naar boven