MuscleMeat

Eerste kuur Winstrol

Thijscose

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
92kg
Vetpercentage
15%
Beste Leden,

Ik train nu ongeveer 5 jaar en gebruik eigenlijk alleen de meest gebruikte supplementen.
Eet goed, gevarieerd, misschien nog iets te vet maar verder goed bezig (zal me schema binnekort nog posten)

Lengte 1.91
Gewicht nu 92 kg met 15% vetpercentage.

Ga vanaf volgende week beginnen met me eerste Winstrol kuur (injects) en nakuurtje Nolvadex.

Iemand nog tips? Dingen waar ik expliciet rekening mee moet houden?

Ik hoor het graag.

Gr!

Laatst bewerkt door een moderator:
Geen merknamen, en wrom winstrol only, wrom niet low test erbij ofzo?

En als het winstrol op waterbasis is moe je ed injecteren, maar denk datdie van jou merk olie based is ben niet zeker..

• Topic Starter Topic Starter
Geen merknamen, en wrom winstrol only, wrom niet low test erbij ofzo?

En als het winstrol op waterbasis is moe je ed injecteren, maar denk datdie van jou merk olie based is ben niet zeker..

He Practice,

Ik wil niet in 1x gigantisch groeien :) , maar het rustig opbouwen en eigenlijk even over me dode punt heen.

Kuurtje winny levert na alle gelezen verhalen toch wel een kilo of 3 tot 5 op? i.c.m. met goede voeding, training en rust.

Krijg ik met een test erbij niet gelijk ook gigantische bijwerkingen?

He Practice,

Ik wil niet in 1x gigantisch groeien :) , maar het rustig opbouwen en eigenlijk even over me dode punt heen.

Kuurtje winny levert na alle gelezen verhalen toch wel een kilo of 3 tot 5 op? i.c.m. met goede voeding, training en rust.

Nee, je legt met winny inject je axis plat, dus je maakt geen testosteron aan, je zal wss last van je libido krijgen, ik denk dat je dan zelfs meer sides zult hebben..

Als je low test erbij neemt ga je niet gigantisch groeien, miss halve ml/week puur om je test te vervangen, of een volle ml/week groei je nog wat van test ook..

Hou wel rekening als het water-based winny is moet je every day(ed) injecten + dat het t*ring veel pijn doet PIP de eerste week/weken..

Olie based verandert de zaak..

Ik weet niet waar jij dat gelezen hebt, maar winstrol heeft minimaal effect op je libido... het is namelijk een DHT.
Verder snap ik niet waarom een stanozolol inject een ander effect zou hebben als een oral kuur omdat het winstrol poeder is in steriel water.( ander effect op je libido)

Als je toch gaat injecteren zou ik wel een test e pakken, want van die 3-4 kilo ga je denk ik teveel verwachten en van die gewricht & inject pijnen word je denk ik ook niet blij:p.

Trouwens niet aanvallend bedoeld, practice

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet niet waar jij dat gelezen hebt, maar winstrol heeft minimaal effect op je libido... het is namelijk een DHT.
Verder snap ik niet waarom een stanozolol inject een ander effect zou hebben als een oral kuur omdat het winstrol poeder is in steriel water.( ander effect op je libido)

Als je toch gaat injecteren zou ik wel een test e pakken, want van die 3-4 kilo ga je denk ik teveel verwachten en van die gewricht & inject pijnen word je denk ik ook niet blij:p.

Hey Aapie :)

Testosteron Enanthate bedoel je met test e?

En de tablet versie van winstrol is toch veel schadelijker voor je lever + je houdt minder over?
En doet de inject echt zoveel pijn :)?

En zodra ik wat test e erbij neem, moet ik daarna nog ergens rekening mee houden?
Bijwerkingen? Andere na-kuur?
Hoelang moet ik het gebruiken? en hoeveel?

Neem het niet zo op hoor, eerlijk ik weet niet zoveel van winstrol, ik dacht dat je eig bij elke cycle test e moest stacken vanwege onderdrukking..

Is blijkbaar niet zo..

Je groeit niet zomaar gigantisch, wat denk jij dat.

He Practice,

Ik denk dat hij bedoelt de "bloating" bij mij viel dat enorm op..

Ja met voeding op te lossen hoor ik je al denken.. :P

Maar uiteindlijk 8-10kilo bijkomen valt mensen toch altijd op IMO..(eerste kuur)

Ik zal het wel verkeerd lezen, juliie 20ers schijven anders als wij oudjes.

---------- Post toegevoegd Thu 14 Mar 2013 om 18:41 ----------

@TS post je huidige voedings en trainingsschema eens. wat je nu de laatste tijd gebruikt.

Terug
Naar boven