AndroidHealthClinic

Eerste kuur

Goede kuur. Misschien doortrekken naar 10 weken. Nolvadex 20 mg is genoeg. succes

zie dat je al een helee goede dikke bassis hebt! goed dat je zolang hebt gewacht. jij zal heel hard knallen nu denk ik!

En ik vind ook de kickstart met Naposim een goed idee, maar overdrijf niet in dosering ermee. (max 30mg/dag zou'k zo zeggen)

Als die basis naturel is........ ****...... waarom zou je dan kuren

Een voorbeeld van wat je op een doordeweekse dag allemaal eet :
eieren, rijst en kip, een bak kwark, een shake(soms 2),

Serieus, is dat alles wat je eet ?

Kom op, je eet toch op zijn minst brood, vleeswaar, kaas, vlees (rund dan wel varkens), groente, aardappels, pasta, havermout , melk en yoghurt ?

Zo, 22j en zon naturel basis. Goed gedaan bro!

500mg EW is een heel goede beginkuur

• Topic Starter Topic Starter
...

Laatst bewerkt:
zeker goede basis, je lijkt wel een pak ouder dan 22..
week 1-10 500mg test e p/w (laat die napo maar zitten)

nakuur 4 weekjes nolva op 20mg p/d, of beter arofixen

Zoals eerder aangegeven, 10 weken doen en die diana kan je doen, maar moet niet. Leuk dat iemand research gedaan heeft en al een goede basis heeft voordat ie begint :)

Goed zo man, er zijn er weinigen die zo research doen en natural 22jaar zijnde zo'n basis hebben!

knallen maar zou ik zeggen.

Met een lange ester als enth is 8wkn te kort..

Minimaal 10wkn... persoonlijk zou ik er 12wkn van maken.

Kickstart Diana kan je idd doen.

Nolvadex 2wkn na je laatste inject 20mg pd...meer is overkill.

Succes..

...

Laatst bewerkt:
ik geef je gelijk, guido, er zijn er meer die lang naturel trainen en goede resultaten hebben en dan uiteindelijk toch kuren, zoals je zegt na aantal jaar vermindert de progressie sterk, en ook altijd maar bijbulken geeft ook steeds weer wat vet erbij, zoals je zegt dat je nog wil groeien, maar op drogere manier dan heb je gelijk te kuren

Zoals gezegd, 10 a 12 weken op 500mg/week is lekker om te beginnen. Succes!

---------- Toegevoegd om 19:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:03 ----------

Inderdaad, het ziet er al super uit joh.
De meesten moeten ook blijven gebruiken om een beetje resultaat vast te houden.
Maar het is jou lichaam!

:D

Verklaar jezelf nader zou ik zeggen... Ook als ik niet gebruik houd ik mijn massa vast, hoewel ik wel een 1 tot 3 kilo lichter word.

Als alles goed in orde is, hoef je geen yo-yo effect te ondervinden.

ben benieuwd

Ik zou kuren voor jouw fysiek :)

...

Laatst bewerkt:
As

3 ----------

Verklaar jezelf nader zou ik zeggen... Ook als ik niet gebruik houd ik mijn massa vast, hoewel ik wel een 1 tot 3 kilo lichter word.

Als alles goed in orde is, hoef je geen yo-yo effect te ondervinden.[/QUOTE]

Ik spreek zelf niet uit ervaring moet ik eerlijkheidshalve zeggen, maar ik train al een tijd met iemand die al ruim 30 jaar in de sportschool ervaring heeft, en altijd wel wat genomen heeft tot afgelopen zomer.
Dus ik kan denk ik wel aannemen dat wat hij zegt ook wel in de buurt van de waarheid komt lijkt mij.
En ik moet zeggen dat het een wereld van verschil is qua omvang van de spieren vergeleken met de zomer, en toch traint hij 4 keer in de week.
Hij geeft zelf ook aan dat hij een stuk kleiner is geworden, en een heel stuk kracht kwijt is.
Hij heeft opzekers nog wel muscles en definitie maar het is een stuk minder als voorheen.
Moet zeggen dat ik hem nog steeds niet kan bijhouden terwijl ik 20 jaar jonger ben, en dat hij me iedere keer weer tot het gaatje (figuurlijk) laat gaan, wat dat betreft respect.:cool:

Terug
Naar boven