AndroidHealthClinic

Eerste kuur

w8 maar af man.
In de auto ga je je opvreten

abbo genomen suc6

8 weken is te kort uit ervaring, het begond paslekker te wrken vanaf week 4-6, (ligt ook aan de persoon) minimaal 10 week liever 12-15 week.

• Topic Starter Topic Starter
zo, weer tijd voor een wekelijkse update..

gisteren de 3e gezet, daarna gegeten en wezen trainen. Training ging echt maximaal nu, een pomp waar je u tegen zegt en oog al wat voller dan voorheen, ik weet niet of het nu van de pomp kwam of dat ik al echt wat gegroeid ben, het lijkt in ieder geval wel zo.. Ben echter niet echt aangekomen maar het lijkt of mijn vet% daalt. (let ook op mijn voeding en heb heel lang geen cardio gepakt, pak ook 10 min voor kt cardio en 10 minuten na kt. sinds een week of 6/7). Was ook een stuk sterker dan anders ik bankte laatste set nog een keer of 20x100kg :D

...

Laatst bewerkt:
raar als je niet aankomt op hoog test,wat is je BF?

BF kan zeker belangrijk zijn, onder de 12 % vet belemmerd je spier opbouw en is een teken dat je te weinig eet.

Ik zit zelf standaard rond de 12 % vet soms lager en merk als ik een zware androgene kuur neem dat ik een stuk meer voeding nodig heb om zwaarder te worden veel meer dan een endo of meso.

Helaas ben ik een pure ecto dus spieropbouw gaat heeeel traag zelfs met hoge carbs en eiwitten.

Maar toch behaal ik met mijn inzet meestal wel een kilo of 7 a 8 waarvan ik rond de 5 kilo blijf behouden na mijn kuur.
Dus het is zeker wel mogelijk maar zwaar als je ecto ben :mad:

Maar goed voordeel is definitie :D

Dus idd de vraag wat is je vet percentage?

...

Laatst bewerkt:
mmm aan je fotoos te zien,plak je der vrij eenvoudig massa bij. Wat gebruik je...geen merken noemen maar UG of HG?

Hg

In de eerste weken moet je toch al zeker vocht vasthouden dus je zou toch al zeker meer moeten wegen.

Je kan altijd in de nep/echt sectie een fotootje plaatsen om te kijken of je gear real is.

...

Laatst bewerkt:
grind eten,of cement...wordt je ook zwaar van

...

Laatst bewerkt:
Te kort dag om iets zinnigs te zeggen....enig nadeel is dat HG vaak gefaked wordt,maar zo te horen heb je alle sympthomen....gewoon ff afwachten kerel

suc6

...

Laatst bewerkt:
...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven