Fitness Seller

Eerste kuur

zeg ff wat je gebruikt en plaats de gegevens ff in de nep sectie,misschien dat iemand er iets zinnigs over weet

• Topic Starter Topic Starter
...

Laatst bewerkt:
...

Laatst bewerkt:
Droger en het zelfde gewicht, dan werkt het toch?

lekker dat t begint te werken. nu lekker doorknallen met je trainingen. keep us posted!
en goed dooreten

...

Laatst bewerkt:
grappig ik heb een beetje vergelijkbaar verhaal.. zit ook in test-e 500mg ew(1ekuur) vind het ook allemaal erg tegenvallen... had er veel meer van verw8.... misschien werkt test-e only bij sommige mensen gewoon niet zo goed.. maar mijn pomp en groei is niet wat ik ervan verwacht had

grappig ik heb een beetje vergelijkbaar verhaal.. zit ook in test-e 500mg ew(1ekuur) vind het ook allemaal erg tegenvallen... had er veel meer van verw8.... misschien werkt test-e only bij sommige mensen gewoon niet zo goed.. maar mijn pomp en groei is niet wat ik ervan verwacht had

Tja volgende kuur gewoon een kickstart en een leuke bijstof zoeken...

spuit nr 6 is gezet, heb de dosis verhoogd naar 750mg.. dit pak ik een paar keer, en zet straks weer gewoon 500mg

trainen gaat erg goed, nogsteeds die extreme pomp.. oog voller en harder, zelfde gewicht nogsteeds maar wel een stuk droger.

Nog 6 weken te gaan!

---------- Toegevoegd om 08:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:30 ----------

maar vindt het resultaat persoonlijk nog erg matig..

Waarom dan terug gaan naar 500mg..
Waarom niet op 750mg blijven?

Succes verder man!!

...

Laatst bewerkt:
zou zeggen spring in je sloot,zo te zien genoeg lekkers erin hahahaha

Hahaha!
Kijk dat zijn de dingen die we willen horen :P!
Succes man!!
Hou ons op de hoogte!

Hangt van je voeding af homie. Bij mijn 1e kuur ging ik 1000calorien extra eten. Aankomen ga je dan doen.

...

Laatst bewerkt:
klinkt bekend dit verhaal heb vandaag shot 7 gezet en hij kickt ook pas ong een 5 dagen geleden echt in... zo zie je maar dat het echt per persoon verschilt... ik ga hem btw ook door trekken naar 14 wk

...

Laatst bewerkt:
...

Laatst bewerkt:
Ik wil even melden dat ik je log nog steeds volg :)

Ben benieuwd naar de foto's.

Terug
Naar boven