Fitness Seller

Eerste kuur

Blablablalblablabla kerel je bent typisch zo'n gevalletje van klok horen luiden maar geen idee waar de klepel hangt. Alsjeblieft zeg, je mening onderbouwen met subjectieve gebruikerservaring van iemand die je kent uit de sportschool? Hou toch op man.

Wil jij je de komende weken terwijl je braaf research doet je onthouden van het geven van advies? Dank u.

Blablablalblablabla kerel je bent typisch zo'n gevalletje van klok horen luiden maar geen idee waar de klepel hangt. Alsjeblieft zeg, je mening onderbouwen met subjectieve gebruikerservaring van iemand die je kent uit de sportschool? Hou toch op man.

Wil jij je de komende weken terwijl je braaf research doet je onthouden van het geven van advies? Dank u.

Punt 1 ik geef geen advies over AAS gebruik, en punt 2 die meneer heeft veel meer ervaring als jij met je 21 jaar.
En ik ga er niet van uit dat die man een reden heeft om te liegen.
Wel een felle reactie btw????

8 weken test e is te kort. Meteen 10-12 weken. 4 weekjes dboll kun je doen, hoeft niet perse. Je kunt ook overwegen om er proviron (20-30mg) bij te pakken, aangezien je vrij hoog in de vet/vocht percentage zit. Dit zal je waarschijnlijk alleen maar meer bloaten.
goodluck!

---------- Toegevoegd om 00:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:23 ----------

ja heb zelf ook een hekel aan mannetjes die er al een spuit in hebben hangen voordat ze een dumbbell hebben aangeraakt! (bij wijze van spreken)

waarom ik zou kuren? haha, ach een mens is nooit tevreden.. Als je al 2 jaar op bijna hetzelfde niveau zit gaat het kriebelen, je wilt toch een keer verder.

bedankt voor de positieve comments, over die 10 weken, ik kan altijd nog een paar ampullen bij halen, denk dat ik dit ook doe.. Verder laat ik die naposim tabs lekker liggen..

Je doet 5 weken met een via. 2 vials heb je voldoende aan ;)

Laatst bewerkt:
gaat dit trouwens een log worden?

• Like
Waarderingen: KaLe
  • Topic Starter Topic Starter
...

Laatst bewerkt:
bodybuilding gaat om jezelf.
**** een ander!

ik maak er ook 10 weken van, en zit inmiddels al wat lager in mijn vet% rond de 12%(nu echt kale).

Ben de laatste 5 weken een kilo of 4a5 afgevallen door 4x per week 20min cardio na de KT erbij te pakken + minder Koolhydraten en savonds niks dan een shake, kip en/of kwark

Ik bedoelde inderdaad vials ipv ampullen :D

@ nightside, het gaat er niet om wie het wel of niet geloofd, ik zou de meerwaarde er niet van inzien om hierover te liegen

Goed, dan zal ik me vergissen. Maar, een lichaam zoals u, zonder AS, mooi. Prijs je gelukkig met zulke genen.

---------- Toegevoegd om 16:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:32 ----------

kerel toch...als dit al niet meer natuurlijk kan, wat nog wel dan

Kerel. Ik train al 15 jaar en ben nog maar 1 iemand tegengekomen met zo'n lichaam en die geen AS gebruikt. Het kan zeker, maar je gaat me toch niet vertellen dat dit normaal is voor een 22 jarige.
30 kg bijgekomen op 6 jaar tijd????!!!! Dus is hij begonnen op 56 kg, laatste foto weegt hij 86kg. Vind je het raar dat ik dit niet geloof? Trouwens, dat is maar 2 kg meer dan ik weeg voor dezelfde lengte en ik kom bijlange niet in zijn buurt.
Nu goed, ik geef hem het voordeel van twijfel.

Laatst bewerkt:
8 weken test e is te kort. Meteen 10-12 weken. 4 weekjes dboll kun je doen, hoeft niet perse. Je kunt ook overwegen om er proviron (20-30mg) bij te pakken, aangezien je vrij hoog in de vet/vocht percentage zit. Dit zal je waarschijnlijk alleen maar meer bloaten.
goodluck!

---------- Toegevoegd om 00:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:23 ----------

Een paar ampullen? :D Je doet 5 weken met een ampul. 2 ampulletjes heb je voldoende aan ;)

haha tis duidelijk waarom jij zo lang natural bent gebleven. 2 ampulletjes 5 weken mee doen; als het te mooi lijkt is het dat ook, zeker gedacht?:D

goodluck!

Een paar ampullen? :D Je doet 5 weken met een ampul. 2 ampulletjes heb je voldoende aan ;)

haha tis duidelijk waarom jij zo lang natural bent gebleven. 2 ampulletjes 5 weken mee doen; als het te mooi lijkt is het dat ook, zeker gedacht?:D

Jaha...2 vials voor 10 weken haha. Vergissen is menselijk :D

Goed, dan zal ik me vergissen. Maar, een lichaam zoals u, zonder AS, mooi. Prijs je gelukkig met zulke genen.

---------- Toegevoegd om 16:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:32 ----------

Kerel. Ik train al 15 jaar en ben nog maar 1 iemand tegengekomen met zo'n lichaam en die geen AS gebruikt. Het kan zeker, maar je gaat me toch niet vertellen dat dit normaal is voor een 22 jarige.
30 kg bijgekomen op 6 jaar tijd????!!!! Dus is hij begonnen op 56 kg, laatste foto weegt hij 86kg. Vind je het raar dat ik dit niet geloof? Trouwens, dat is maar 2 kg meer dan ik weeg voor dezelfde lengte en ik kom bijlange niet in zijn buurt.
Nu goed, ik geef hem het voordeel van twijfel.

ken ook gozers die een prachtige fysiek hebben behaalt naturel, en dan spreek ik over een periode van 3-4 jaar, ben ook begonnen op een zeer licht gewicht, als je ondermaats gewicht hebt is het makkelijk om er een paar 10tal kg's bij aan te plakken, is een kweste van disipline

...

Laatst bewerkt:
Ik dacht dat je Bold hoog moest doseren en over een lange tijd moest gebruiken voor
er iets of wat resultaat kwam ... nu ja, dacht ik hé :p

...

Laatst bewerkt:
gisteren de eerste gezet, heb een potje boldenone undeclynate 200mg/ml van 10ml gratis erbij gekregen, mijn 'dealer' adviseert 1ml pw omdat ik dan mooi droog wordt.. wat denken jullie?

Whahaha als je alles moet geloven wat je dealer zegt, dan sta je no time op de 4% met 100kilo . :D
Kerel ga zelf beetje research doen. En niet alles letterlijk overnemen wat je dealer zegt.
1ml bold voor de training maak je mooi droog.Whaha moet niet gekker worden.

Dit is typisch een voorbeeld van een dealer die alleen kan verkopen.
Maar advies geven aan de kopers over een kuur of iets dergelijke kunnen ze niet doen.
Beter gezegt kennis over de AAS is 0,0.

Laatst bewerkt:
...

Laatst bewerkt:
...

Laatst bewerkt:
....

Laatst bewerkt:
Terug