ok wss hebbe jullie er al 1000keer op geantwoord maar ga me eerste kuur nemen.
heb van ne maat de volgende producten aangeraden gekregen
DIANABOL
OXYMELHOLOZ
WINSTROL
T-BOL
men vraag is nu wat denke jullie dat het beste is of het beste bij mij past ?
naar het schijnt is DIANABOL een product waar ge op 4-5 weken tijd ongeveer 5-7 kilo van bij komt ?
heb geleze da daar veel water bij is en dat dan ook groten deels terug verliest ?
WINSTROL zou naart schijnt enkel zijn om je pomp voor een langere tijd te behouden ?
en de bedoeling is uiteraard da ik ni 6weke ge bij komen endan weer 6 weke later terug op men vorig gewicht sta wil echt bij komen voor men eerste kuur.
enkele gegevens die wel kunne helpen mss
24jaar
train ongeveer van men 21ste en ben 3jaar bezig heb wel het gevoel dak wa aan't stil vallen ben kwa groei daarom de kuur eens proberen ?
let op men eten al een goe jaar genoeg eiwitte koolydraten.
ben 1m86 en weeg 80kilo
en ook wat zijn de echte producten kwa merken hoor da er veel neps tusse zitten ?
heb van ne maat de volgende producten aangeraden gekregen
DIANABOL
OXYMELHOLOZ
WINSTROL
T-BOL
men vraag is nu wat denke jullie dat het beste is of het beste bij mij past ?
naar het schijnt is DIANABOL een product waar ge op 4-5 weken tijd ongeveer 5-7 kilo van bij komt ?
heb geleze da daar veel water bij is en dat dan ook groten deels terug verliest ?
WINSTROL zou naart schijnt enkel zijn om je pomp voor een langere tijd te behouden ?
en de bedoeling is uiteraard da ik ni 6weke ge bij komen endan weer 6 weke later terug op men vorig gewicht sta wil echt bij komen voor men eerste kuur.
enkele gegevens die wel kunne helpen mss
24jaar
train ongeveer van men 21ste en ben 3jaar bezig heb wel het gevoel dak wa aan't stil vallen ben kwa groei daarom de kuur eens proberen ?
let op men eten al een goe jaar genoeg eiwitte koolydraten.
ben 1m86 en weeg 80kilo
en ook wat zijn de echte producten kwa merken hoor da er veel neps tusse zitten ?