Fitness Seller

eerste kuur

cihat

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m89
Massa
113kg
Vetpercentage
14%
Hallo allemaal,

Ik ben lang offline geweest, omdat ik te druk had met school en trainen etc. Ik wil me weer even kort voorstellen. Ben 20 jaar oud en was in augustus 2009 begonnen met fitnessen.. thuis met een multistation... nu train ik bij een gym(22-03-2010begonnen) al Bijna 3 jaar aan het trainen dus.

ik begon met ongeveer 75kg...

en op dit moment weeg ik 104kg met 14%, dit een meting van 3 maanden terug ik zie nu meer spierdefinitie zelf denk ik toch dat het 12% is. deze week even weer meten. en dit is mn eerste post in de aas sectie.

Ik wil deze week beginnen met een lichte kuurtje om eerst even te kijken hoe het is en hoe ik erop reageer. En ik vind het best wel spannend daarom dat ik jullie reacties en opmerkingen vraag, of misschien ervaring met hetzelfde kuur?

Ik ga proberen om zoveel info hier te zetten.

Ik train 5 keer in de week en elke dag 1 spiergroep.
ik wil een een korte/lichte kuurtje nemen alleen om te kijken hoe het is enz.
ik heb voor 8 weken bestellen, ik wil sowieso 6 weken proberen en als het goed gaat ga ik er 8 weken van maken.
Wat ik besteld heb is te
stovis (Testosterone Propionate).\Inhoud: 2 ml (50mg/ml) x 2. Stof: Testosterone Propionate. Fabrikant: SIT, Italie.
dus 1 doosje waar 2 ampuls in zitten ga ik verdelen in een week dus om de 3 dagen 1 ampul in mn bil:P

ehm... verder ga k even mijn voedingsschema hieronder zetten.

Ik probeer zoveel mogelijk supplementen te vermijden en alles uit echte voeding te halen. supplementen die ik gebruik: multivitaminen, omega 3 visolie capsules, eiwitpoeder/shake. en alles wat ik hieronder zet is ONGEKOOKT

1) 70 gr bambix rijstebloem +2 schepjes eiwit
2) brood 6 keer= 3*kipfilet 2*pindakaas 1*appelstroop
3)Rijst 70gr, 150 gr kipfilet, 3 schijven ananas op eigen sap
4) boord 4 keer= 2*kipfilet 2* appelstroop
5) 125 gram rijst/pasta, 200 gram kip/vis/rund, 250 gram groent
6) zelfde als maaltijd 5

ik denk dat dit alles is wat ik jullie kan vertellen als jullie meer willen weten gewoon vragen. ow ja en na de training neem ik eiwitshake en tijdens de training essentiele aminozuren in mn shakebeker, maar tijdens mijn kuur is dat nie meer nodig volgens mij?

en ik wil jullie alvast bedanken voor jullie reacties/opmerkingen/kritiek/hulp en alles...

groetjes,

g-hat

Waarom korte esters?

je mag geen namen noemen enzo. verder zou ik wachten tot je 21 bent..
aangezien ik denk dat je niet gaat doen zal ik om de dag gaan spuiten.
zoals ik het begrijp is het dus 100mg per 2ml?
als dat zo is beter 2ml eod zetten, dus 100 mg per keer.

makkelijker zou zijn om test e te bestellen en deze als kick start te gebruiken de eerste vier weken.

lekker basic kuurtje,
10 weken 500 mg test e pw
1e vier weken 100 mg test prop eod
2 weken na je laatste inject beginnen met je nakuur
nolvadex 20 mg pd, daar lees ik namelijk niks over in je voorstel..

succes ermee

• Topic Starter Topic Starter
@mack 10, omdat ik van plan ben om het 6 weken maar te gebruiken... anders werkt het te lang door..

@xxces. was ik helemaal vergeten dat ik geen namen mocht noemen. En om eerlijk te zijn ben ik beetje bang omdat ik overal op internet alleen maar overdreven reacties zie over het gebruik waar ik niet zoveel in geloof maar toch je denkt er wel aan en helemaal als het de eerste keer is... daarom ook dat ik het zo licht en kort mogelijk wil doen zodat ik beetje kennis kan maken met aas????

Niet echt handig om een eerste kuur aan de prop te gaan. Ff voor de duidelijkheid: hoeveel test prop heb je liggen? Ze zijn 50mg/ml. En je wilt 2x2ml zetten per week. Dus zet je 200mg test prop in de week. Is veel te weinig.

Je stats zijn goed om te beginnen. Je komt ook wel van ver in die tijd.
Probeer die prop om te ruilen voor enantaat en haal nog extra bij. Reken ff uit wat je nodig hebt. Ga gewoon voor 10weken minimaal. En neem een kickstart.

1-4 Winny 50mg
1-12 Test enantaat 500mg
10-14 dagen na laatste inject 4weken lang 20mg nolva per dag.

Niet echt handig om een eerste kuur aan de prop te gaan. Ff voor de duidelijkheid: hoeveel test prop heb je liggen? Ze zijn 50mg/ml. En je wilt 2x2ml zetten per week. Dus zet je 200mg test prop in de week. Is veel te weinig.

Je stats zijn goed om te beginnen. Je komt ook wel van ver in die tijd.
Probeer die prop om te ruilen voor enantaat en haal nog extra bij. Reken ff uit wat je nodig hebt. Ga gewoon voor 10weken minimaal. En neem een kickstart.

1-4 Winny 50mg
1-12 Test enantaat 500mg
10-14 dagen na laatste inject 4weken lang 20mg nolva per dag.

bedankt voor je reactie... ik heb er heel lang over nagedacht en ik wil eerst toch even kennismaken met aas? dus heel kort en licht kuren... ik stel het gebruik nog een weekje uit, omdat ik hier nog meer ervaringen tips wil horen... en nakuren voor zo een korte kuur is toch niet zo heeeeeeeeeeeeeeel erg belangrijk?

Jawel nakuren moet zeker wel. Je legt je eigen productie zowieso plat. Dus moet dat weer geactiveerd worden. Met nolva dus.

Testosteron op 200mg per week is veel en veel te weigig. Zeker voor jou gewicht. Moet echt 500mg nemen. En 2x100mg prop zorgt ook niet voor echt stabiele bloed waardes.

Je kan ook enantaat bij halen en de prop als kickstart gebruiken.

Ik zou geen prop nemen, gewoon test E op 500mg per week (1x2ml prikken per week)
Nakuur nolvadex.
Evt winny erbij kickstart dan word je wat droger en begin je je kuur meteen lekker.

groter is beter

dus jullie raden mij aan om langer te kuren? ik moet er even over nadenken hoor, omdat het de eerste keer is volgens mij drm dat ik zo bang ben haha..

en ik kan volgens jullie ook de test verhogen naar 500mg? gwn meer dan dubbele wat ik aan gedacht had...

het komt echt door al die overdreven verhalen denk ik dat ik zo beetje bang ben...

maar als je mij zo zielig erover hoort praten van ik ben beetje bang enzo... zou je dan mij tog niet deze kuur laten uitvoeren??

of doe het en zie wat er gebeurt?

Bij mijn eerste spuit was ik ook zo zenuwachtig, belachelijk denk ik nu achteraf.
Als jij dit echt wilt en jij denkt dat je er klaar voor ben moet je et doen.
Maar doe wel een goeie kuur. 200prop in de week is belachelijk.

Bij mijn eerste spuit was ik ook zo zenuwachtig, belachelijk denk ik nu achteraf.
Als jij dit echt wilt en jij denkt dat je er klaar voor ben moet je et doen.
Maar doe wel een goeie kuur. 200prop in de week is belachelijk.

joow vorige week dinsdag de eerste prik gehad in mn rechter bil... liet het een maatje van me doen... en ik was omgedraaid hij zei opeens hallooo?? ik zei wat hij zei ja trek je broek weer omhoog dan. huh ben je al klaar zei ik??? ik voelde echt niets man... donderdag 2e prik gehad... vrijdag tijdens training kreeg ik zomaar compliment van mensen op de sportschool (2 jongens) miss toeval die complimenten, maar... ben al 2,5 kilo zwaarder in 5 dagen maar... begin het leuk te vinden... nog 5 of mischien 7 weken...

En wat is de kuur nu uiteindelijk geworden?
Toch gewoon voor de 500mg per week gegaan neem ik aan?

En wat is de kuur nu uiteindelijk geworden?
Toch gewoon voor de 500mg per week gegaan neem ik aan?

nee, ben bezig met de prop.. dus 1 doosje perweek... 2 ampuls van 50mg elk.
ben maar een wweek bezig en zie al resultaat. da`s goed tog.. ff naar de volgende weken kijken.. kijke wat er dan gebeurt...

maar vandaag mn junkdag ahah zo naar de MAC zijn jullie jaloers nu? haha

Prop zouk sowieso niet e3d zetten. EOD max.

Ja je bent echt niet slim bezig. Je zet veeltste weinig en niet frequent genoeg. Haal snel test e bij en begin 500mg te zetten.

Denk et ook niet..

nee, ben bezig met de prop.. dus 1 doosje perweek... 2 ampuls van 50mg elk.
ben maar een wweek bezig en zie al resultaat. da`s goed tog.. ff naar de volgende weken kijken.. kijke wat er dan gebeurt...

maar vandaag mn junkdag ahah zo naar de MAC zijn jullie jaloers nu? haha

kuur goed of kuur niet bro,
met 2 shots prop van 50mg heb je een flutkuur.
haal test enanthaat in huis (is hier al 100x gezegd) en zet 2ml per week. op een vaste dag (maandag bv.)
als je om advies vraagt moet je er ook wel iets mee doen he ;)
anders kon je beter geen voorstel doen

kuur goed of kuur niet bro,
met 2 shots prop van 50mg heb je een flutkuur.
haal test enanthaat in huis (is hier al 100x gezegd) en zet 2ml per week. op een vaste dag (maandag bv.)
als je om advies vraagt moet je er ook wel iets mee doen he ;)
anders kon je beter geen voorstel doen

+1 stomme is dat wij ons er nog druk over maken ook tot op zekere hoogte :D

Terug
Naar boven