cihat
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 14%
jongens allemaal bedankt en jullie hebben gelijk dat ik niet om jullie advies moest vragen als ik er tog niet naar ga luisteren... Maar ik ben tog blij dat ik zelf mn eigen gang ben gegaan, want ik heb zo op zn minst geleerd hoe het allemaal werkt en ik vind praktijk altijd belangrijker dan theorie en ik denk dat als ik meer als 100mg per week zou zetten dat ik dan de rest als weggegooid geld zou zien.
want mn testspiegel gaat tog al omhoog met dat klein beetje test meer zetten zou geen effect hebben denk ik. ik heb net mn 4e doosje weggegooid en ik weeg nu 109.2kg en heb een onwijskracht toename met maar 100mg test per week. dit is ook niet een volledige kuur dus daarom ga ik ook niet nakuren.
Ik ben er 4 weken mee bezig en heb tot nu toe helemaal geen last van. ik weet niet hoe je deze post kan verwijderen drm dat ik op zn minst nog mn ervaring deel... hoop dat jullie hett waarderen.
want mn testspiegel gaat tog al omhoog met dat klein beetje test meer zetten zou geen effect hebben denk ik. ik heb net mn 4e doosje weggegooid en ik weeg nu 109.2kg en heb een onwijskracht toename met maar 100mg test per week. dit is ook niet een volledige kuur dus daarom ga ik ook niet nakuren.
Ik ben er 4 weken mee bezig en heb tot nu toe helemaal geen last van. ik weet niet hoe je deze post kan verwijderen drm dat ik op zn minst nog mn ervaring deel... hoop dat jullie hett waarderen.