AndroidHealthClinic

eerste kuur

• Topic Starter Topic Starter
jongens allemaal bedankt en jullie hebben gelijk dat ik niet om jullie advies moest vragen als ik er tog niet naar ga luisteren... Maar ik ben tog blij dat ik zelf mn eigen gang ben gegaan, want ik heb zo op zn minst geleerd hoe het allemaal werkt en ik vind praktijk altijd belangrijker dan theorie en ik denk dat als ik meer als 100mg per week zou zetten dat ik dan de rest als weggegooid geld zou zien.

want mn testspiegel gaat tog al omhoog met dat klein beetje test meer zetten zou geen effect hebben denk ik. ik heb net mn 4e doosje weggegooid en ik weeg nu 109.2kg en heb een onwijskracht toename met maar 100mg test per week. dit is ook niet een volledige kuur dus daarom ga ik ook niet nakuren.

Ik ben er 4 weken mee bezig en heb tot nu toe helemaal geen last van. ik weet niet hoe je deze post kan verwijderen drm dat ik op zn minst nog mn ervaring deel... hoop dat jullie hett waarderen.

Dit slaat als een lul op een drumstel..

- meer als 100mg per week weggegooid geld?! Je hebt geen idee waar je het over hebt, je hebt dus nog steeds geen 'echte' kuur meegemaakt. Je hebt een krachttoename wat voor 50% placebo is, en nog veel meer toename had betekend als je op 500mg had gezeten. Je had net zo goed aan de tribulus kunnen gaan, had je ook dezelfde krachttoename ervaren.

- Waarom zou je niet nakuren? Je hebt met deze flutkuur je eigen test levels hoe dan ook onderdrukt, dus zie niet in waarom je niet hoeft na te kuren?

Na al die goeie adviezen en ts er geen gehoor aangeeft, snap ik uberhaupt niet waarom er hier eigenlijk nog iemand reageert…
Tijd zal het wel uitwijzen of nakuren nodig was.
Je kan je mss wel goed voelen, maar weet toch niet hoe het er vanbinnen mee gesteld is? Kga zelfs nog niet eens beginnen over bloed controleren, zoek het zelf maar uit.

nee, ben bezig met de prop.. dus 1 doosje perweek... 2 ampuls van 50mg elk.
ben maar een wweek bezig en zie al resultaat. da`s goed tog.. ff naar de volgende weken kijken.. kijke wat er dan gebeurt.

dikke kuur man hoop dat de bijwerkingen mee vallen op die dosis test:roflol:

had je al plannen voor je volgende kuur

Dit is nou HET voorbeeld van" NIET KUREN EN GEEN ADVIES ONDER DE 21"!!!
Sorry maar wat een stumper

Ik doe dit allemaal nder begeleiding van ervaren wedstrijdatleet... Ik was eoligelijk zenuwachtig in het begin daarom dat ik het hier ging posten..

---------- Post toegevoegd Fri 16 Dec 2011 om 15:55 ----------

Dit is ook geen volledie kuur dit stelt ook niets voor drm dat ik zo een lichte kuurtje wilde gewoon om eens ff te kijken en het bevalt me ... Mjaah

wat een domme straatmuziekant hey... tranen in mn ogen, volgens mij heeft ie nog geen 30min op deze site gelezen op het registreren na.. geloof al niet dat die 104 woog.. weeg je ook niet zomaar zonder wat verstand van voeding te hebben

wat een domme straatmuziekant hey... tranen in mn ogen, volgens mij heeft ie nog geen 30min op deze site gelezen op het registreren na.. geloof al niet dat die 104 woog.. weeg je ook niet zomaar zonder wat verstand van voeding te hebben

Mijn voeding is in orde had al gezegd dat ik door een wedstrijdatleet begeleidt wordt.. Mn voedingscema kan je ook bekijken bij mn eerste post

Terug
Naar boven