XXL Nutrition

Eerste Kuur

Je buik is een vrij groot 'orgaan' - zet maar eens voor de grap melanotan, stijgt vrij snel naar je kop... IM is gewoon niet nodig.
Dat kan ik bevestigen! Melatonan 2 bij mijn vrouw duurt 2 minuten en ze is zo rood als een tomaat :D (en misselijk)!

In de bijsluiter en op mijn hCG ampullen staat "Intramusculair use only" ;)

• Like
Waarderingen: Boca
Bedankt voor jullie info. Om risico's te voorkomen denk ik dat ik HCG erbij doe, alleen dat is wel 2x extra spuiten per week toch?
Waarom word Clomid vaker gekozen dan Nolvadex? Door o.a. dit oude bericht hieronder heb ik gekozen voor Nolvadex.
https://forum.bodybuilding.nl/topics/nakuur-nolva-of-clomid.59553/

Ik wou eigenlijk niet stacken zodat ik een ervaring heb van alleen test e, al denk ik er nu wel aan om HCG er bij te doen.
De ongebalanceerde A:E verhouding is alleen tijdens de test kuur toch? En wat zijn daarvan de nadelen behalve libido?
Nolvadax is goeie nakuur.ik neem test e en deca.ben content met resultaat.en nadien voelde ik me goed in mn vel.zelfs maar beetj troubles met mn libidi

Niet in dezelfde spuit dan.....

Ik zet mn hgh ook vaak IM (biceps) als ik het pre workout prik, gewoon met de slin spuit die ik ook voor subQ gebruik. Gaat prima!
Ook mn insuline prik ik na het trainen liever IM, werkt het net ff wat sneller en minder lang. Maar die doe ik met een flexpen.

je niet druk maken om dat A/E gebeuren lijkt een nieuwe rage hier op dbb. Test e only op 500mg voor 10 weken icm hcg 1000EW kickstart niet eens aan denken en iedere week je voeding met ca 100kcal opschroeven.

Dan blijf je lekker gainen

Nakuren kan met nolva of met clomid ik pakte zelf nolva en nooit ''problemen'' mee gehad. Over de jaren heen word er altijd door een persoon met aanzien gezegd nolva is beter en nu is er toevallig gezegd clomid. En alle papegaaien praten dit na.

Beide werken gewoon prima!

Kuur nu een keertje met nolvadex na, en de volgende keer kuur je met clomid na kan je zelf een overwogen besluit nemen :)

Succes en maak je vooral geen zorgen, 500mg test e stelt niks voor

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga nu pas echt kuren, heb het zo lang mogelijk uitgesteld en het word test e en deca. Deca neem ik enkel omdat ik nu anderhalve maand last heb van mijn rechterschouder.

Ik twijfel tussen 250 test / 200 deca of 500 test / 200 deca. Heb ook geen zin in een "deca d*ck" en hoorde van verschillende mensen dat de dip na de kuur bij deca ook zwaar is. Dat wil ik natuurlijk zoveel mogelijk beperken.

Is het dan nog nodig om dezelfde hoeveelheid hcg erbij zetten? Ik ga ook een log bijhouden en zal hem hier op het forum posten.

Ik ga nu pas echt kuren, heb het zo lang mogelijk uitgesteld en het word test e en deca. Deca neem ik enkel omdat ik nu anderhalve maand last heb van mijn rechterschouder.

Ik twijfel tussen 250 test / 200 deca of 500 test / 200 deca. Heb ook geen zin in een "deca d*ck" en hoorde van verschillende mensen dat de dip na de kuur bij deca ook zwaar is. Dat wil ik natuurlijk zoveel mogelijk beperken.

Is het dan nog nodig om dezelfde hoeveelheid hcg erbij zetten? Ik ga ook een log bijhouden en zal hem hier op het forum posten.

Doe gewoon 500mg test met een beetje mast. Nakuur clomid en HCG mee laten lopen.

Succes.

P.S. wel lang gewacht.

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag mijn eerste injectie gezet, 500mg test e en 250mg deca. Prikken ging makkelijk, alleen het aspireren ging lastig omdat mn vriendin niet te hard wou terugtrekken. Kan ook aan de spuit liggen want hij is stroef met ophalen en spuiten.

Nu 82kg en ander voedingsschema als voorheen. Zit nu op 3500kcal en ga het elke week verhogen met 100kcal. Ben benieuwd hoe ik zal reageren op de kuur, hoop dat ik niet teveel vocht ga vasthouden.

Vandaag mijn eerste injectie gezet, 500mg test e en 250mg deca. Prikken ging makkelijk, alleen het aspireren ging lastig omdat mn vriendin niet te hard wou terugtrekken. Kan ook aan de spuit liggen want hij is stroef met ophalen en spuiten.

Nu 82kg en ander voedingsschema als voorheen. Zit nu op 3500kcal en ga het elke week verhogen met 100kcal. Ben benieuwd hoe ik zal reageren op de kuur, hoop dat ik niet teveel vocht ga vasthouden.
Anders ff een nieuw topicje aanmaken is wat overzichtelijker. Innn!!

Het schijtgehalte is hoog in de oude posts hier 250mg test en 20mg var aanraden als een kuur wow :roflol: wtf kan iemand die persoon uit de aas sectie bannen?

Je vocht gaat aan je voeding liggen niet teveel met je zout schommelen.

Terug
Naar boven