Fitness Seller

Eerste kuur

JNavas

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
82kg
Vetpercentage
13%
Beste,

Ten eerste hoop ik dat ik dit op de juiste locatie vraag.

Ik ben sinds anderhalf jaar serieus bezig met fitness, maar merk dat ik de laatste tijd nauwelijks massa / spier opbouw.

Ik heb een erg snelle stofwisseling (at rond de 4500-5000 calorieën per dag en kwam nauwelijks aan deze winter).

Toen ik anderhalf jaar geleden begon woog ik rond de 74, ik ben sindsdien goed op m'n voeding gaan letten en ben ongeveer 10 kilo aangekomen, maar merk een hevige stagnatie in spieropbouw/vorming de laatste tijd.

Op het moment weeg ik 83 met een vetpercentage van ongeveer 13/14% (door het vele eten gedurende de afgelopen periode, normaliter zit ik lager).

Nu adviseerde een collega van mij om winstrol in pil vorm te gebruiken, daar ik al aan hem aangaf liever (nog) niet te injecteren.

Ik ben totaal onbekend op dit vlak, heb wel enig onderzoek gedaan al maar bleef met een paar vragen achter.

Je zou rond de 3/4 kilo 'kweken' in 6 weken als ik me niet vergis. Hier zou ik al erg tevreden mee zijn op het moment.

Is een kuur van 6 weken erg funest voor je lever?

Ik heb in m'n hele leven nooit last gehad van acne, is het erg aannemelijk dat dit hierdoor wel ontstaat?

Haaruitval, ik zal wel overkomen als een ongelofelijk zeur, maar dat heb ik dus liever niet, is het heel heftig bij het gebruik van winstrol? Ik snap dat je de consequenties moet accepteren maar vandaar dus de vragen voordat ik er uberhaupt aan begin.

Ik las ook stukjes over nakuren, is dit nodig, zo ja waarom? Als het al enige positieve werking zou hebben op bijvoorbeeld m'n leverfuncties zou ik het graag doen om het zo maar te stellen. En wat zou ik hiervoor moeten gebruiken?

Verder nog andere suggesties / adviezen waar mee te beginnen? Het liefst orals.

Het werkt op het moment helaas heel demotiverend om te zien dat er geen fysieke progressie is, daar waar m'n kracht gelukkig nog wel vooruit gaat.

Alvast bedankt voor jullie aandacht / hulp :)

Alle vrage zijn al antwoord op gegeven als je het rap googled

Je traint pas anderhalf jaar en je klaagt al over stagnatie.
Als je vraagt om een voorstel, zeg je het liefst orals :roflol:
Ik raad je aan om nog niet te kuren.
Als je op 14% zit, dan heb je ook geen moeite met aankomen.
Volgens mij heb je moeite met eten en geduld.
Hoe kan je niks over nakuren weten en waarvoor het dient?
Met winstrol heb je een vergrote kans op haaruitval met aanleg.

Wat jij goed op je voeding letten noemt hoor ik vaker
En dan moet ik lachen want als ik vraag hoe let je erop?
Krijg ik antwoorden als gewoon.. Gezond eten of veel eiwitten
En soms zelfs veel shakes :p
Als ik jou was zou ik nog minimaal 10 kg naturel aankomen en dan beginnen te kuren
85kg 10%
Ook ontbreken je lengte en leeftijd

Beste,

Ten eerste hoop ik dat ik dit op de juiste locatie vraag.

Ik ben sinds anderhalf jaar serieus bezig met fitness, maar merk dat ik de laatste tijd nauwelijks massa / spier opbouw.

Ik heb een erg snelle stofwisseling (at rond de 4500-5000 calorieën per dag en kwam nauwelijks aan deze winter).

Toen ik anderhalf jaar geleden begon woog ik rond de 74, ik ben sindsdien goed op m'n voeding gaan letten en ben ongeveer 10 kilo aangekomen, maar merk een hevige stagnatie in spieropbouw/vorming de laatste tijd.

Op het moment weeg ik 83 met een vetpercentage van ongeveer 13/14% (door het vele eten gedurende de afgelopen periode, normaliter zit ik lager).

Nu adviseerde een collega van mij om winstrol in pil vorm te gebruiken, daar ik al aan hem aangaf liever (nog) niet te injecteren.

Ik ben totaal onbekend op dit vlak, heb wel enig onderzoek gedaan al maar bleef met een paar vragen achter.

Je zou rond de 3/4 kilo 'kweken' in 6 weken als ik me niet vergis. Hier zou ik al erg tevreden mee zijn op het moment.

Als eerste kuur wel wat meer maar dan verlies je ook al sneller een deel

Is een kuur van 6 weken erg funest voor je lever?

Valt reuze mee. Als je bloed gaat prikken in deze kuur zul je verstoorde leverwaarden zien maar zodra je stopt zal dit allemaal weer naar de normale waarden gaan.

Ik heb in m'n hele leven nooit last gehad van acne, is het erg aannemelijk dat dit hierdoor wel ontstaat?

Meestal valt dit mee in een winstrol only kuur. Ikzelf kreeg dit helemaal niet in mijn eerste winstrol kuur.

Haaruitval, ik zal wel overkomen als een ongelofelijk zeur, maar dat heb ik dus liever niet, is het heel heftig bij het gebruik van winstrol? Ik snap dat je de consequenties moet accepteren maar vandaar dus de vragen voordat ik er uberhaupt aan begin.

Men zegt dal als dit in je vaders kant van de familie voorkomt dat jij dit dan ook kan krijgen maar na honderden mensen aan de winstrol only gegaan zien te hebben heb ik dit nog nooit bij iemand gezien. Bij zwaardere kuren voor langere tijd heb ik dit wel al eens gezien maar als je dan gewoon stopt is er niks aan de hand. Hier hoef je je geen zorgen over te maken.

Ik las ook stukjes over nakuren, is dit nodig, zo ja waarom? Als het al enige positieve werking zou hebben op bijvoorbeeld m'n leverfuncties zou ik het graag doen om het zo maar te stellen. En wat zou ik hiervoor moeten gebruiken?

Tuurlijk is dit nodig. Veel mensen zullen je zeggen dat dit niet nodig is bij een winstrol only kuur maar daar moet je niet naar luisteren.

Verder nog andere suggesties / adviezen waar mee te beginnen? Het liefst orals.

Nee

Het werkt op het moment helaas heel demotiverend om te zien dat er geen fysieke progressie is, daar waar m'n kracht gelukkig nog wel vooruit gaat.

Alvast bedankt voor jullie aandacht / hulp :)

Dik gedrukte in de quote

Lengte en leeftijd onderbreken inderdaad wat Daadkrachtig zei.

Dat speelt zoiezo grote rol voor een beeldvorming.
1,90 of 1,70 bij jouw stats maken een hoop verschil.

Winny en haaruitval tjah ik heb er geen last van.
Bijwerkingen zijn per persoon verschillend.

Nakuur op een winny only is zinloos.

• Topic Starter Topic Starter
Wat jij goed op je voeding letten noemt hoor ik vaker
En dan moet ik lachen want als ik vraag hoe let je erop?
Krijg ik antwoorden als gewoon.. Gezond eten of veel eiwitten
En soms zelfs veel shakes :p
Als ik jou was zou ik nog minimaal 10 kg naturel aankomen en dan beginnen te kuren
85kg 10%
Ook ontbreken je lengte en leeftijd

Je traint pas anderhalf jaar en je klaagt al over stagnatie.
Als je vraagt om een voorstel, zeg je het liefst orals :roflol:
Ik raad je aan om nog niet te kuren.
Als je op 14% zit, dan heb je ook geen moeite met aankomen.
Volgens mij heb je moeite met eten en geduld.
Hoe kan je niks over nakuren weten en waarvoor het dient?
Met winstrol heb je een vergrote kans op haaruitval met aanleg.

Mijn lengte is 1.88, ben 23 jaar.

Wat ik sinds afgelopen september heb gegeten was ongeveer het volgende per dag:

100 gram havermout halve liter volle melk en schepje whey
100 gram pasta
100-150 gram rijst, eventueel met kip
halve kilo volle yoghurt met 100 gram muesli
8 boterhammen met 300 gram eiersalade
avondeten was verschillend
na het sporten een halve kilo kwark met 50 gram dextrose
en voor het slapen nog 100 gram havermout en halve liter volle melk.
vaak dronk ik tussendoor ook nog een liter volle melk.

Ik ben in die 6 maanden nauwelijks massa aangekomen.

Afvallen is voor mij geen probleem, als ik m'n koolhydraten een paar weken omlaag gooi ben ik al een paar kilo kwijt.

Aankomen is juist het probleem, vandaar mijn vragen.

Wel fijn dat je mij haarfijn uit kan leggen waar ik precies moeite mee heb, daar zat ik op te wachten.

Mocht ik 10kg naturel aan willen komen gaat me dat op dit tempo een jaar of 3 duren en dat vind ik een beetje te veel van het goede.

Ik zou je zoals de anderen aanraden nog niet te kuren. Minstens 4% vet eraf en hetzelfde gewicht behouden (vvm aankomen dus).

Omdat mensen vaak eigenwijs zijn:
1-10 250Test, 200 Primo

of

1-10 250Test, 200 Mast

Verder zou ik je aanraden wat aan je voeding te toen, want die opsomming die je maakt is echt allesbehalve aantrekkelijk om elke dag te eten. Steek er wat variatie in, wees creatief.

Ik zou je zoals de anderen aanraden nog niet te kuren. Minstens 4% vet eraf en hetzelfde gewicht behouden (vvm aankomen dus).

Omdat mensen vaak eigenwijs zijn:
1-10 250Test, 200 Primo

of

1-10 250Test, 200 Mast

Verder zou ik je aanraden wat aan je voeding te toen, want die opsomming die je maakt is echt allesbehalve aantrekkelijk om elke dag te eten. Steek er wat variatie in, wees creatief.

Bedankt voor je bericht. Voordat ik ga kuren zal ik sowieso nog een deel van m'n vet kwijt raken. Ik kom pas net uit de 'bulk' en ben inmiddels omlaag gegaan qua voeding.

Ik denk dat ik rond de 10%, als ik het goed doe, nog rond de 80 weeg over een maand / anderhalf.

Verder weet ik dat de voeding niet zo aantrekkelijk is, maar het is makkelijk.

Mijn lengte is 1.88, ben 23 jaar.

Wat ik sinds afgelopen september heb gegeten was ongeveer het volgende per dag:

100 gram havermout halve liter volle melk en schepje whey
100 gram pasta
100-150 gram rijst, eventueel met kip
halve kilo volle yoghurt met 100 gram muesli
8 boterhammen met 300 gram eiersalade
avondeten was verschillend
na het sporten een halve kilo kwark met 50 gram dextrose
en voor het slapen nog 100 gram havermout en halve liter volle melk.
vaak dronk ik tussendoor ook nog een liter volle melk.

Ik ben in die 6 maanden nauwelijks massa aangekomen.

Afvallen is voor mij geen probleem, als ik m'n koolhydraten een paar weken omlaag gooi ben ik al een paar kilo kwijt.

Aankomen is juist het probleem, vandaar mijn vragen.

Wel fijn dat je mij haarfijn uit kan leggen waar ik precies moeite mee heb, daar zat ik op te wachten.

Mocht ik 10kg naturel aan willen komen gaat me dat op dit tempo een jaar of 3 duren en dat vind ik een beetje te veel van het goede.
Ieder zijn eigen keuze, maar misschien is het beter om de basis van voeding te leren in plaats van jezelf al middelen toe te gaan dienen.

kaalheid komt niet van vaders kant.

Als je me de juiste richting op kan sturen zou ik dat waarderen..
Je geeft aan dat je over een periode van 6 maanden nauwelijks massa aan bent gekomen. Je traint nog maar 1.5 jaar serieus.. wat is dan de reden om direct naar orals te grijpen in plaats van eens kritisch jezelf af te vragen waarom je over een periode van 6 maanden niet bent gegroeid? Er lijkt mij namelijk dan iets structureel mis met je voeding.

Het is gewoon zonde om direct naar schadelijke orals te grijpen.

Je geeft aan dat je over een periode van 6 maanden nauwelijks massa aan bent gekomen. Je traint nog maar 1.5 jaar serieus.. wat is dan de reden om direct naar orals te grijpen in plaats van eens kritisch jezelf af te vragen waarom je over een periode van 6 maanden niet bent gegroeid? Er lijkt mij namelijk dan iets structureel mis met je voeding.

Het is gewoon zonde om direct naar schadelijke orals te grijpen.

Dat snap ik.

Ik ben van mezelf altijd erg dun / tenger geweest. Ik trainde al iets langer maar zonder enig oog op voeding e.d. tot ik eindelijk eens het besef had dat het toch wel extreem veel
verschil maakte om in ieder geval een stuk meer te gaan eten.

Mijn probleem is dat ik veel verbrand, zelfs wanneer ik niet sport. Mogelijk door m'n voeding, maar op het moment werkt het heel demotiverend vandaar dit topic en de vragen.

Het is niet zo dat ik niks ben gegroeid, maar naar mijn weten minder dan ik gegroeid zou moeten zijn.

Dat snap ik.

Ik ben van mezelf altijd erg dun / tenger geweest. Ik trainde al iets langer maar zonder enig oog op voeding e.d. tot ik eindelijk eens het besef had dat het toch wel extreem veel
verschil maakte om in ieder geval een stuk meer te gaan eten.

Mijn probleem is dat ik veel verbrand, zelfs wanneer ik niet sport. Mogelijk door m'n voeding, maar op het moment werkt het heel demotiverend vandaar dit topic en de vragen.

Het is niet zo dat ik niks ben gegroeid, maar naar mijn weten minder dan ik gegroeid zou moeten zijn.
Dan is het toch juist een motivatie om nog meer kennis op te doen waardoor je wel een goede groei in kan zetten? Track je bijvoorbeeld je kcal en macros? Hou je bij hoeveel je qua kracht vooruit gaat?

eten opvoeren als je niet aankomt, doe dit systematisch vb 100kcal per twee weken

Ik bedoel, je kan niet zeggen dat of je kaal gaat worden bepaalt wordt puur en alleen door naar je vader te kijken. Het betekend ook niet dat je puur en alleen naar je moeders kant moet kijken. Als ik het me goed herinner is je moeders kant dominant in de meeste gevallen, maar het kan ook zijn dat je vaders kant bepalend is. Het komt er op neer dat je nooit vantevoren erachter komen of je kaal gaat worden. Het blijft altijd giswerk.

Als je minder groeit dan je zou moeten groeien is het antwoord meer eten en niet orals
Ik heb ook een jaar lang niet gegaind en wel dagelijks getraind zonder naar aas te grijpen
Maar ik heb veel langer dan 1.5 jaar naturel getraind voor ik aan aas begon
Je totale aantal kcal is nog te laag
Weet je wel dat ik 2x zoveel eet als jij?
Waar jij elke keer maar 100g carbs eet, eet ik 200g
Ook in je eiwit en vet zit ik een keer zo hoog :p
Vind je het gek dat je niet tevreden bent
Je bent gewoon de zoveelste ecto die vind dat die veel eet maar niet genoeg eet

Ps
Je voedingschema is wel waardeloos
Nauwelijks vlees en te veel zuivel
Veel Te weinig essentiële eiwitten
Te weinig koolhydraten
Geen groentes

Terug
Naar boven