XXL Nutrition

Eerste kuur

Pe1

Novice
Waardering
0
Lengte
1m91
Massa
107kg
Vetpercentage
13%
Hallo,

Ik wil in december een wedstrijd pakken en wil graag gaan kuren. Ik zou graag willen beginnen met 250 mg test E per weer. Ik train nu 7 jaar natural en ben flink wat KG's aangekomen. (191 cm en 105kg met een redelijk laag BF%. Zou iemand mij kunnen 'helpen' of eventuele info verkondigen?

Wat is 'redelijk laag'?
En wat voor hulp of info zoek je?

Kom eerst zelf eens met wat voorstellen

Weet niet wat je verwacht van 250mg test e ew

Weet niet wat je verwacht van 250mg test e ew

Ik ga hier niemand wat aanbevelen maar heb gasten geweten die op een eerste kuur van 300 mg test de week gedurende 8 weken zeer goed vooruit gegaan zijn. Training en voeding zat bij die gasten wel heel goed.

En de kuurtjes nadien waren ook niet veel zwaarder.

Hadden ook een fysiek die beter is dan velen hier op dbb die een veelvoud daarvan wegspuiten.

• Topic Starter Topic Starter
Wat is 'redelijk laag'?
En wat voor hulp of info zoek je?

Redelijk laag is 8% met de skin caliper ( wat dus niet heel accuraat is ) Wil je het exact meten moet het met de DEXA scan.
Ik zoek mensen met ervaring en eventueel mensen die het aanbieden.

Ik ga hier niemand wat aanbevelen maar heb gasten geweten die op een eerste kuur van 300 mg test de week gedurende 8 weken zeer goed vooruit gegaan zijn. Training en voeding zat bij die gasten wel heel goed.

Hadden ook een fysiek die beter is dan velen hier op dbb die een veelvoud daarvan wegspuiten.

Eens! Dit zou dan mijn eerste kuur worden en mijn voeding is top! Ik ga er dan ook vanuit dat ik wel 4 kg win met 250 mg test. :) Bedankt voor je comment

Was je 24/7 bij ze en zag je wat ze allemaal injecten en gebruiken?

Aan ts je wil in december een wedstrijd doen? Je bent groot dus gaat wss weggeblazen worden door kerels die 20cm kleiner zijn maar wel evenveel wegen...

En met 250 test kom je nergens.

Ik ken ook een hoop gasten die natty zijn of maar 250 mg testo gebruiken idd.

inb4 1,5g test 800 tren 400 mast.
Ik ken er ook genoeg die zeggen ik neem nooit meer dan 250 test en 200 primo maar dan wel 120kg wegen met abs en amper trainen / op voeding letten met ongeloofelijke AAS koppen :P

• Like
Waarderingen: Dr X
Redelijk laag is 8% met de skin caliper ( wat dus niet heel accuraat is ) Wil je het exact meten moet het met de DEXA scan.
Ik zoek mensen met ervaring en eventueel mensen die het aanbieden.

No way in hell dat jij 8% bent bij 1.91m 105kg.

Aan ts je wil in december een wedstrijd doen? Je bent groot dus gaat wss weggeblazen worden door kerels die 20cm kleiner zijn maar wel evenveel wegen...

En met 250 test kom je nergens.

Dank je wel voor je motiverende gespreksvoering (Y) ik vraag om hulp en niet om demotiverende woorden.

Hier ga ik verder niet eens op in. Verder moet je even beter lezen man, ik zei dat het met de skin caliper... ( dexa zou ik op veel hoger uitkomen)

Dan nog.

Waarschijnlijk ben je op 105kg nog op een vrij hoog BF om te gaan kuren tenzij je echt A1 genetics hebt.

191cm 105 kg 8% natty?

In 4 pics

Was je 24/7 bij ze en zag je wat ze allemaal injecten en gebruiken?

Kende die gasten heel goed trok er dagelijks mee op. Waren geen dbb blaaskaken :D

Hadden geen reden om erover te liegen. De kuurtjes van 20j geleden waren vaak van die grootte.

Dat er nu mensen(niet allemaal) zijn die veelvouden moeten wegspuiten voor hetzelfde resultaat is jammer voor hun.

Moet er wel bijzeggen waren geen gasten van 1m90. Waren eerder 1m75. Maar die hadden echt ne goede fysiek. Neen het waren geen colemans of Dorians.

Voor ts zijn lengte en gewicht is 250 wrs niet genoeg. Maar ik ga daar geen advies in geven. Ik zeg gewoon dat ik goede resultaten heb gezien op een 300 de week.

Laatst bewerkt:
Dank je wel voor je motiverende gespreksvoering (Y) ik vraag om hulp en niet om demotiverende woorden.
Dit is de waarheid. Denk je dat je een wedstrijd gaat winnen tegen andere gebruikers op 250mg test? Zegt genoeg over je kennis van bodybuilding :roflol:

Terug
Naar boven