AndroidHealthClinic

Eerste kuur

• Topic Starter Topic Starter
Dan nog.

Waarschijnlijk ben je op 105kg nog op een vrij hoog BF om te gaan kuren tenzij je echt A1 genetics hebt.

Mijn genen zijn inderdaad best goed, natural bench ik 144 kg 4x en mijn Romanian deadlift is 275 kg 5x. Verder hebben genen te maken met jouw geboortegewicht, vingerverhouding ( ringvinger langer dan je middelvinger) en je botstructuur (breedte schouders) en die daarop gebaseerd is alles zeer positief.

• Topic Starter Topic Starter
Dit is de waarheid. Denk je dat je een wedstrijd gaat winnen tegen andere gebruikers op 250mg test? Zegt genoeg over je kennis van bodybuilding :roflol:

Mijn insteek is niet om zoveel mogelijk te spuiten met als doel te winnen, nee ik wil mijn fysiek net wat opkrikken met inderdaad een lichte kuur. Verder staat mijn fysiek er op een natuurlijke manier prima bij. Heb je ook nog informatie voor me?

Still waiting for pics 1,92 cm 105kg 8% natural. Liefst met een spoon.

Kende die gasten heel goed trok er dagelijks mee op. Waren geen dbb blaaskaken :D

Hadden geen reden om erover te liegen. De kuurtjes van 20j geleden waren vaak van die grootte.

Dat er nu mensen(niet allemaal) zijn die veelvouden moeten wegspuiten voor hetzelfde resultaat is jammer voor hun.

Moet er wel bijzeggen waren geen gasten van 1m90. Waren eerder 1m75. Maar die hadden echt ne goede fysiek. Neen het waren geen colemans of Dorians.

Voor ts zijn lengte en gewicht is 250 wrs niet genoeg. Maar ik ga daar geen advies in geven. Ik zeg gewoon dat ik goede resultaten heb gezien op een 300 de week.

Nou, wat zegt dat dan als de kuurtjes nu zoveel zwaarder zijn:

- de gasten 20 jaar geleden liegen over hun doseringen
- gear nu is van mindere kwaliteit
- gemiddelde BB'er van nu is minder serieus bezig met de sport dan toen
- vroeger was alles beter

Kies maar een reden :P

in 4 pics

Nou, wat zegt dat dan als de kuurtjes nu zoveel zwaarder zijn:

- de gasten 20 jaar geleden liegen over hun doseringen
- gear nu is van mindere kwaliteit
- gemiddelde BB'er van nu is minder serieus bezig met de sport dan toen
- vroeger was alles beter

Kies maar een reden :P

Nope de gasten die ik kende logen niet over hun doseringen.

Terug
Naar boven