Zicck
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 15%
Hoe weet je dat tho je weet mijn voedingschema niet en ik heb best veel research gedaan over anabolen( in het engels )
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe weet je dat tho je weet mijn voedingschema niet en ik heb best veel research gedaan over anabolen( in het engels )
Telkens ik een topic zie verschijnen met titel "eerste kuur" klik ik enthousiast omdat ik denk dat het misschien @Skatermarvin is die de stap gaat zetten.
De ontgoocheling is telkens groot![]()

Normaal gesproken gebruik ik wel proteineshake en creatine en ik eet 4-5 keer op een dag en ik heb zelf een voedingschema maar ik weet niet of je creatine kan mixen met anabolen
Voor de duidelijkheid ik heb deze topic gestart om extra hulp te kunnen krijgen met mijn eerste kuur maar ik zie verschillende "meningen" dat ik niet ready ben en dat me stats enz niet goed zijn. Ik ben van plan om eerst me BF omlaag te halen rond 12-13 voordat ik ga beginnen. en misschien gaat dit cocky klinken maar ik weet zeker dat me voedingsschema in orde is en me training ook. Dus ik heb liever dat jullie met extra tips enz komen ipv te zeggen dat ik het niet moet doen want ik ga het alsnog doen.
Ja isgoed zal ik doen maar gaat nog wel fftjes duren ik ben nog ff meer info aan het doorzoeken en bezig met cardioSucces er mee! Vergeet niet te loggen, dat is altijd leerzaam!

Btw ik ben van plan om dbol 40 mg ed en test e 300mg ew te nemen en nolva na 2weken na me laatste inject van test e voor 4 weken 40/40/20/20
Trust me het is echt in orde. Reden waarom me bf nu 15% is omdat ik 1 maand niets heb gedaan. Ik ga nu ff weer inkomen en ondertussen meer informatie zoeken over AAS. Ik doe op lage hoeveelheden omdat het mijn eerste kuur is en ik dus niet weet hoe ik erop ga reageren, maar dbol dosage valt wel mee ik ga er vanuit dat je test bedoelt? Thnx btwEens geen bizarre hoeveelheden en combos als eerste kuur. Ik hoop echt dat je voeding en training op orde is en dat je kan aantonen dat het op lage hoeveelheden ook kan.
Trust me het is echt in orde. Reden waarom me bf nu 15% is omdat ik 1 maand niets heb gedaan. Ik ga nu ff weer inkomen en ondertussen meer informatie zoeken over AAS. Ik doe op lage hoeveelheden omdat het mijn eerste kuur is en ik dus niet weet hoe ik erop ga reageren, maar dbol dosage valt wel mee ik ga er vanuit dat je test bedoelt? Thnx btw
Ik wou dbol voor 4 weken runnen en test 10 weken wss tussen 300-400 mg ewHad het voornamelijk op de test ja. 300 mg wordt op DBB aanschouwd als belachelijk weinig. Maar ik heb al geode resultaten gezien bij mensen op 350 mg test only of lage dosis test en lage dosis primo. Kuurtjes bij die mensen waren 8 weken.
Ik wou dbol voor 4 weken runnen en test 10 weken wss tussen 300-400 mg ew
Ik hou het op 300 of 350 dan. Iknow is zeker niet nodig op je eerste kuur ik wil eerst ff kijken hoe het gaat.400 kan maar 350 zal ook zn werk doen als je goed traint en eet. Ik ga niet zeggen wat jij moet doen en nemen. Dat is niet aan mij. Maar vind persoonlijk 400 mg niet nodig als eerste kuur.
Hallo, ik wou met me eerste kuur gaan beginnen (dbol en test e) alleen ik weet niet hoe ik het precies moet aanpakken. Ik heb al wel heel veel research gedaan alleen mensen hebben verschillende meningen/reacties dus ik weet het niet zeker.
Stats
leeftijd: 21
lengte: 1.72m / 5'8
gewicht: 70k / 155 lbs
bodyfat: 15%
Heb je dat nodig om een spuit in je bil te zetten?'Me' eerste kuur....
Misschien eerst een 'kuur' Nederlandse taal?