MuscleMeat

Eerste kuur

Telkens ik een topic zie verschijnen met titel "eerste kuur" klik ik enthousiast omdat ik denk dat het misschien @Skatermarvin is die de stap gaat zetten.

De ontgoocheling is telkens groot :(
:roflol:

Echter zijn mijn stats wel beter voor het beginnen van een eerste kuur..:windup:

Edit: Topicstarter. Ben je aan het trollen of moeten we dit echt serieus nemen?

Hoe lang train je al? Hoe ziet je voedingsschema eruit?

Het lijkt er (no offence) namelijk sterk op dat je geen idee hebt waar je het over hebt. Je stats zijn zeker niet noemenswaardig en met name je vetpercentage gewoonweg te hoog..

Mocht je er toch voor willen gaan. Wil je asjeblieft een log openen?

Mijn gevoel zegt dat jij er nog niet klaar voor bent jongontjon!

Normaal gesproken gebruik ik wel proteineshake en creatine en ik eet 4-5 keer op een dag en ik heb zelf een voedingschema maar ik weet niet of je creatine kan mixen met anabolen

4 a 5 keer per dag eten en proteineshakes wil nog niet zeggen dat je voedingsschema in orde is. Is je voeding niet in orde dan moet je niet gaan kuren.

En iets zegt me dat je voedingsschema niet in orde is.

En volgens mij moet je ook wat meer gaan lezen over AAS.

• Topic Starter Topic Starter
Voor de duidelijkheid ik heb deze topic gestart om extra hulp te kunnen krijgen met mijn eerste kuur maar ik zie verschillende "meningen" dat ik niet ready ben en dat me stats enz niet goed zijn. Ik ben van plan om eerst me BF omlaag te halen rond 12-13 voordat ik ga beginnen. en misschien gaat dit cocky klinken maar ik weet zeker dat me voedingsschema in orde is en me training ook. Dus ik heb liever dat jullie met extra tips enz komen ipv te zeggen dat ik het niet moet doen want ik ga het alsnog doen. Btw me verpercentage is hoog omdat ik een maandje gestopt was en niet lette op mijn voeding omdat ik geen tijd had. Maar nu ben ik weer begonnen en ga ik er keihard tegen aan.

Voor de duidelijkheid ik heb deze topic gestart om extra hulp te kunnen krijgen met mijn eerste kuur maar ik zie verschillende "meningen" dat ik niet ready ben en dat me stats enz niet goed zijn. Ik ben van plan om eerst me BF omlaag te halen rond 12-13 voordat ik ga beginnen. en misschien gaat dit cocky klinken maar ik weet zeker dat me voedingsschema in orde is en me training ook. Dus ik heb liever dat jullie met extra tips enz komen ipv te zeggen dat ik het niet moet doen want ik ga het alsnog doen.

Succes er mee! Vergeet niet te loggen, dat is altijd leerzaam!

Btw ik ben van plan om dbol 40 mg ed en test e 300mg ew te nemen en nolva na 2weken na me laatste inject van test e voor 4 weken 40/40/20/20

Btw ik ben van plan om dbol 40 mg ed en test e 300mg ew te nemen en nolva na 2weken na me laatste inject van test e voor 4 weken 40/40/20/20

Eens geen bizarre hoeveelheden en combos als eerste kuur. Ik hoop echt dat je voeding en training op orde is en dat je kan aantonen dat het op lage hoeveelheden ook kan.

Eens geen bizarre hoeveelheden en combos als eerste kuur. Ik hoop echt dat je voeding en training op orde is en dat je kan aantonen dat het op lage hoeveelheden ook kan.
Trust me het is echt in orde. Reden waarom me bf nu 15% is omdat ik 1 maand niets heb gedaan. Ik ga nu ff weer inkomen en ondertussen meer informatie zoeken over AAS. Ik doe op lage hoeveelheden omdat het mijn eerste kuur is en ik dus niet weet hoe ik erop ga reageren, maar dbol dosage valt wel mee ik ga er vanuit dat je test bedoelt? Thnx btw

Trust me het is echt in orde. Reden waarom me bf nu 15% is omdat ik 1 maand niets heb gedaan. Ik ga nu ff weer inkomen en ondertussen meer informatie zoeken over AAS. Ik doe op lage hoeveelheden omdat het mijn eerste kuur is en ik dus niet weet hoe ik erop ga reageren, maar dbol dosage valt wel mee ik ga er vanuit dat je test bedoelt? Thnx btw

Had het voornamelijk op de test ja. 300 mg wordt op DBB aanschouwd als belachelijk weinig. Maar ik heb al geode resultaten gezien bij mensen op 350 mg test only of lage dosis test en lage dosis primo. Kuurtjes bij die mensen waren 8 weken.

Had het voornamelijk op de test ja. 300 mg wordt op DBB aanschouwd als belachelijk weinig. Maar ik heb al geode resultaten gezien bij mensen op 350 mg test only of lage dosis test en lage dosis primo. Kuurtjes bij die mensen waren 8 weken.
Ik wou dbol voor 4 weken runnen en test 10 weken wss tussen 300-400 mg ew

Ik wou dbol voor 4 weken runnen en test 10 weken wss tussen 300-400 mg ew

400 kan maar 350 zal ook zn werk doen als je goed traint en eet. Ik ga niet zeggen wat jij moet doen en nemen. Dat is niet aan mij. Maar vind persoonlijk 400 mg niet nodig als eerste kuur.

400 kan maar 350 zal ook zn werk doen als je goed traint en eet. Ik ga niet zeggen wat jij moet doen en nemen. Dat is niet aan mij. Maar vind persoonlijk 400 mg niet nodig als eerste kuur.
Ik hou het op 300 of 350 dan. Iknow is zeker niet nodig op je eerste kuur ik wil eerst ff kijken hoe het gaat.

Hallo, ik wou met me eerste kuur gaan beginnen (dbol en test e) alleen ik weet niet hoe ik het precies moet aanpakken. Ik heb al wel heel veel research gedaan alleen mensen hebben verschillende meningen/reacties dus ik weet het niet zeker.

Stats

leeftijd: 21
lengte: 1.72m / 5'8
gewicht: 70k / 155 lbs
bodyfat: 15%

'Me' eerste kuur....

Misschien eerst een 'kuur' Nederlandse taal?

On topic blijven aub.

Terug
Naar boven