AndroidHealthClinic

Eerste kuur

50 Dollar

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Mn eerste kuur zal bestaan uit winny tabs. Dit omdat ik in het begin niet direct wil spuiten, dat komt later nog wel.

Mn voorstel

6weken
2 weken nakuur met nolva..

Iemand op/aanmerkingen?

ligt er aan wat zijn je stats en hoeveel in mg wil je gaan gebruiken?

50 Dollar zei:
Mn eerste kuur zal bestaan uit winny tabs. Dit omdat ik in het begin niet direct wil spuiten, dat komt later nog wel.

Mn voorstel

6weken
2 weken nakuur met nolva..

Iemand op/aanmerkingen?

mijn eerste kuur was ook winny-tabs,met 100tabs van 10mg van gs.
met op en afbouwen kwam ik 7kg aan, geen nakuur gedaan en behield zo goed als alles.

het zou wel handig zijn als je dosering ed zou vermelden

Goeie 1e kuur. Ik zou zeggen constant houden op 40 a 50 mg p/d.

Tja, ik weet niet hoor, maar ik zou gewoon ff over je prikangst heen proberen te stappen. Gelukkig werd ik tot drie keer toe ziek door d-bol (griepverschijnselen / roidfever) en moest ik wel gaan zetten.

De psychische drempel is hoger maar de schade aan je lichaam is uiteindelijk lager!! (uiteraard afhankelijk van wat voor middelen je gaat gebruiken). Het valt allemaal reuze mee....;) ;)

Zit zelf nu ook aan een kuur win-only, ook eerste kuur. Ben gister mn 4e week ingegaan en het bevalt mij prima als eerste kuur.

Ik kuur zelf ook 6 weken en ook 2 weken nakuur met nolva. Je voorstel lijkt mij dus wel goed.

inVorm zei:
Goeie 1e kuur. Ik zou zeggen constant houden op 40 a 50 mg p/d.

is 50Mg niet teveel voor een eerste kuur? ik ben zelf begonnen op 30mg namelijk, maar wil eigenlijk gaan verhogen naar 40mg

• Topic Starter Topic Starter
50mg lijkt me idd teveel...denk dat ik het op max 40mg hou.

Die prikangst is er wel een beetje ja:P Maar ik wil eerst eens kijken hoe ik op een eenvoudig kuurtje reageer. Zoals ik al zei komt spuiten miss volgend jaar wel aan de orde, dat zou dan een test-deca kuur worden.

Met de ziektes zal het wel meevallen, dat heb je bij spuiten naar mijn weten net zo erg als bij pilletjes. Maar bij Dbol komt het ook vaker voor als bij winny heb ik me laten vertellen.

Waarom heb ik voor winny tov dbol gekozen? Omdat ik geen vochtbal wil worden maar een harde look wil krijgen, dat vind ik nu ff belangrijker. Ooit kom er toch nog wel een deftige massakuur daar kan ik niet onderuit;)

Injecteren stelt niets voor en is stukken beter voor je lever dan 6 weken orals naar binnen werken.

Ik weet ook wel dat het beter is....als ik dat niet wist zou ik niet eens aan de AAS mogen beginnen. Maar er staat toch dat ik eerst wil zien hoe ik op winny orals reageer? Die spuitkuur komt er ook nog wel.

Ik denk niet dat 50 mg p/d dag teveel is, maar ik vind 40 mg het minimale. Je eerste kuur, doe hem meteen goed.

Daar heb je ook weer gelijk in...maar maakt het veel verschil uit of ik 40 of 50mg per dag neem? Ik wil namelijk wel steeds op dezelfde waardes blijven. Met deze kuur hoop ik een kilo of 7 te pakken en natuurlijk vasthouden. Veel meer zal ws niet mogelijk zijn.

eerste kuur met winny alleen is wel te doen zou hem dan op 40mg per dag hpuden dat zou gewoon voldoende moeten zijn. Ga niet weer aanhalen dat een inject beter is want dat wet je zelf ook wel.

Turinalbol als eerste kuur is ook een goede optie waarvan de gais zeer waarschijnlijk iets meer zullen zijn terwijl de negatieve bijwerkingen niet veel zullen verschillen

En jij kan het weten:) Zat zelf ook al aan turinabol te denken maar dat gaat toch meer de kant van Dbol op dan winny toch, en za je ook wat meer vocht gaan vasthouden. Tevens kies ik voor winny omdat het niet aromatiseert en ik dus geen b*ch tits kan krijgen. Vriend van me heeft Dbol gehad en die heeft ut nu..bah!

Laatst bewerkt:
50 Dollar zei:
En jij kan het weten:) Zat zelf ook al aan turinabol te denken maar dat gaat toch meer de kant van Dbol op dan winny toch? Zul je ook wel wat meer vocht gaan vasthouden?
Valt op zich hel erg mee, turinalbol kun je vergelijken met al het goede van d-bol echer zonder de bijwerkingen. D-boll is wel iets sterker maar met T bol kun e als beginner zeker wel goede results boeken

Mm ok....jammer dat ik van T bol niet veel weet! Het is dus eigenlijk een kruising tussen winny en dbol?;) Kan er er btw meer kg mee pakken dan met winny?

Heb ik al gedaan...maar heb niemand gevonden die alleen Tbol heeft genomen. Weet nu wel dat Tbol meer anabool en minder androgeen is dan Winny. Maar verder kan ik er dus nix over vinden, en kan ik dus niet weten wat de resultaten zijn van Tbol only tov Winny only.

Of heb ik verkeerd gesearched?:p

Ja je hebt verkeerd gesearched, kijk is bij de logs in de steroiden sectie, zitten een recent tussen van Loo geloof ik.

Thnx!

even de moraalridder uithangen... je bent 19? waarom nu al kuren?

Terug
Naar boven