Fitness Seller

Eerste kuur

EricR zei:
Voordat dit topic ontspoort, graag on-topic blijven.

En Tony Yeyo, er buiten blijven aangezien het je 'broer' betreft. Neem aan dat hij zelf wel kan reageren op kritiek die hier wordt hier neergezet.

Wat maakt het nu weer uit dat het mn broer is? Ik mag hier heus wel op reageren dus dat doe ik ook gewoon. En ik ben het niet met em eens dat ie al gaat kuren, mja dat heb ik em ook al vaak genoeg gezegd.

Goedzo, lekker nog 2 jaar trainingsschema's veranderen en voedingtunen, in de tussentijd kan je je lekker in aas verdiepen. Voorpret is de leukste pret;)

TonyYeyo zei:
Wat maakt het nu weer uit dat het mn broer is? Ik mag hier heus wel op reageren dus dat doe ik ook gewoon. En ik ben het niet met em eens dat ie al gaat kuren, mja dat heb ik em ook al vaak genoeg gezegd.

Niet als je flames gaat aanwakkeren. Ontsporen van topics leid ook tot strafpunten. Reageer on-topic, als er kritiek van anderen komt dan kan 50 Dollar zelf reageren. Hij heeft geen woordvoerder nodig lijkt me.

Nu verder on-topic graag, als je het er niet mee eens bent kan je me PM-en.

TonyYeyo zei:
Hoe kom je erbij dat hij ut tegen zwier had??...met hem issie het juist eens??? Denk dat je nog maar eens moet lezen.

Sorry bro, mijn fout! :o Had zijn enerlaatste post met de laatste verward, dus hiervoor bij deze mijn nederige excuses. Verder neem ik niets van mijn woorden terug, ongeacht het leuke feit dat je broer rechten studeert etc :)

Hehe fouten zijn menselijk zegt mn moeder altijd:) Mn broer is redelijk snel geirriteerd zullen jullie nu wel weten. Maar hij bedoeld het niet verkeerd hoor. En dat van rechten studeren; hijs gewoon een opschepper maar zal zich wel ''gediscrimineerd'' gevoeld hebben:p(waar ik ut toch wel beetje mee eens ben want hij heeft zeer veel verstand van BB, en dan vind ik ut wel lullig als iemand hem bestempeld als iemand die er nix vanaf weet)

Ben beniewd wat ie me dalijk aan gaat doen als hij thuis komt want sta eigenlijk niet aan zijn kant zoals jullie wel merken...haha

50 dollar: noem jij mij een lozer. we zullen is zien of je nog traint als je mijn leeftijd hebt. lozers van 46 jaar die liggen met hun luie kont in de zetel. moest je weten wat ik al in mijn leven gedaan heb, zou je wel een toontje lager zingen. op uw leeftijd had ik alleszins nog geen AS nodig.

• Topic Starter Topic Starter
was niet zo bedoeld...was beetje geirriteerd omdat je zei gij kijkt teveel naar die clips van 50cent. en met mn 46e hoop ik wel nog te trainen. niet veel maar toch minimaal 1 tot 2x per week om alles beetje in vorm te houden;)

wat bedoel je met wat je allemaal gedaan hebt?

Terug
Naar boven