MuscleMeat

Eerste kuur

chunky zei:
hoe lang train je al en wat voor gains heb je al behaald?

Heeft hij al eerder in dit topic vermeld volgens mij;)

Ik ben ook van mening dat je beter kan spuiten. Maar als jij echt helemaal gezond bent zal een 6 weken oral kuur niet zoveel schade aan je lever richten. Ik wilde ook als 1e kuur winny only pakken maar ben nog te jong;)

En je weet toch zker dat je het gaat doen, dan kunnen we hem toch beter zo goed mogelijk adviseren ofniet dan? En ik denk dat hij miss eerst orals pakt omdat als hij direct spuiten pakt hij in zn volgende kuur minder zal groeien. Als je eerst oral only pakt, en daarna een spuitkuur dan zal die 2e kuur nog als een bom inslaan. Of zit ik er helemaal naast 50?:D

• Topic Starter Topic Starter
MrJ zei:
Grote jongen hoor. Met deze houding maak je je trouwens wel geliefd op het forum, zeker als je die tentoonsprijd tegen mensen van het eerste uur.

Ben idd niet klein. Maar mn excuses daarvoor.

Nee, dat wist ik niet. Weer wat geleerd vandaag zeg, dank je wel.

Had je nooit gedacht dat je nog wat kennis over dit soort dingen zou opdoen op een bb forum he?:cool:

OK, Winstrol only dus. Jammer dat je je zoveel beperkingen oplegt wat betreft informatie vergaring.

Idd jammer....maar over winny weet ik heel veel. Over test, deca en dbol trouwens ook. Dit waren de middelen waarin in geintereseerd was en van d8 dat ik ze wel eens ging gebruiken. In de andere AS zal ik me ook nog wel gaan verdiepen op korte termijn.

Nee hoor, vragen staat vrij. Maar buiten die TBol kom vragen kom je niet zo ingelezen over als je beweerd te zijn.
Tevens zorgt je houding tegenover anderen die niet precies zeggen wat je horen wilt dat mensen je niet zo snel meer willen helpen.

Ook mn excuses hiervoor...is iig niet zo bedoeld. En het is niet dat ik niet wil horen wat andere zeggen. Vind het gewoon leuk om er een hevige discussie van te maken:D

Iedereen die te jong wilt gaan cq. gaat kuren kan daar opmerkingen over verwachten.

Ik had ook al verwacht dat ik opmerkingen ging krijgen over mn leeftijd. En daar denken er heel veel verschillend over, dat blijkt maar weer.

....
Leuke discussie btw.

Tony snuiver:p : Dat was idd ook wel een beetje een achterliggende gedachte. Goed dat je het opmerkt joh! En mn gains etc staan ergens hierboven zoals gezegd.

Ja, de 5 literflessen water in zn rugzak;)

5 kg is idd wel heel wat zeg! Ik heb btw ook ff gesearched naar Tbol, en wat ik zag viel me wel beetje tegen. Vooral bij het logje van Loo.

dat komt doordat Loo het vooral zelf vond tegenvallen, maar een kg of 4 5 is netjes hoor vooral als je t overgrote deel vasthoud. Mss kan Loo ons daar een updatje over geven als tie een weekje of 3 klaar is.

ik denk dat gij teveel naar die clips van 50 cent op tv hebt gekeken. inderdaad nog niet aan AS toe.
natuurlijk wordt je 20 kilo zwaarder tussen je 15 en je 19 jaar. dan ben je nog aan het groeien en is je lichaam nog aan het veranderen. heeft niet veel met je trainen te maken.

Laatst bewerkt:
dat orals ongezonder zijn dan injecteren, dat weten de meesten wel. maar één of twee kuurtjes orals van zes weken per jaar, daar ga je geen leverschade van oplopen. allemaal overdreven.

50 Dollar zei:
En als jij zo'n discriminerende opmerking richting mij maakt moet je eerst eens leren lezen gast:mad: ....ik gebruik vaker creatine, vaak hele jaar door maar was er ff mee gestopt vanwege gebroken hand. Nu ga ik dus eerst weer creatine gebruiken en als die op is wil ik ong starten met de kuur. Als je kon lezen zie je dat er staat dat ik wil kijken hoe ik reageer op een eenvoudig winny only kuurtje, voordat ik aan de spuiten ga!
Sorry dat ik zo reageer maar ik wil niet worden bekeken als een 18 jarig joch dat net is begonnen met trainen en nog niet eens een fatsoenlijk voedinsschema volgt.

Nou moet jij even goed luisteren "gast" (hierdoor moet ik neem ik aan onder de "indruk""van je zijn.)

Je bent 19 en gaat aan je kuur beginnen. Je bent dus het prima voorbeeld van jongens die wel willen bodybuilden maar niet het geduld hebben om te kijken hoever ze met een jaar of 5 fatsoenlijnke training en voeding kunnen komen.

Krijg bij mij in de winkel dagelijks mannetje of 2 3 van jaar of 17 wat aan de dianabol bezig is en wat nog geen 70 kg weegt. Dit word de laatste tijd alleen maar erger.

Het grootste probleem is dat het meestal om cosmetische reden ( goed over het strand kunnen, meer vrouwetjes scoren) en niet om gruwelijk groot te worden of het podium op te moeten. Kan prima begrijpen als iemand 5 jaar train, zijn lichaam volgroeid is, alles aan zijn training voeding doet, er andere sociale "ongezonde" dingen voor laat en dan nog niet tevreden is naar iets pakt om zijn doel wel te halen.

Waarschijnlijk zal je "schijt" hebben aan wat ik zeg, maar naar mijn mening ben je weer het perfecte voorbeeld waarom bij 99 % van de mensen anabolen altijd gelinkt blijven met spiergroei.

Succes met je kuur.

amen

Zwier zei:
Nou moet jij even goed luisteren "gast" (hierdoor moet ik neem ik aan onder de "indruk""van je zijn.)
Je bent 19 en gaat aan je kuur beginnen. Je bent dus het prima voorbeeld van jongens die wel willen bodybuilden maar niet het geduld hebben om te kijken hoever ze met een jaar of 5 fatsoenlijnke training en voeding kunnen komen.
Krijg bij mij in de winkel dagelijks mannetje of 2 3 van jaar of 17 wat aan de dianabol bezig is en wat nog geen 70 kg weegt. Dit word de laatste tijd alleen maar erger.
Het grootste probleem is dat het meestal om cosmetische reden ( goed over het strand kunnen, meer vrouwetjes scoren) en niet om gruwelijk groot te worden of het podium op te moeten. Kan prima begrijpen als iemand 5 jaar train, zijn lichaam volgroeid is, alles aan zijn training voeding doet, er andere sociale "ongezonde" dingen voor laat en dan nog niet tevreden is naar iets pakt om zijn doel wel te halen.
Waarschijnlijk zal je "schijt" hebben aan wat ik zeg, maar naar mijn mening ben je weer het perfecte voorbeeld waarom bij 99 % van de mensen anabolen altijd gelinkt blijven met spiergroei.
Succes met je kuur.

Juist! Luister hier maar naar!

Idd goed verhaal waar ik bijna niet tegen in kan gaan Zwier. Maar zal het toch proberen. Ik ben bijna 20 en geen 17. Tevens ben ik geen Dbol pikkie en weet ik van een aantal AS bijna net zoveel als jou (dat mag ook wel na je er een jaar in verdiept te hebben).

Ik doe het niet voor goed over het strand te kunnen of voor de vrouwtjes, want veel meiden vinden me nu al te breed. Ik doe het ALLEEN VOOR MEZELF omdat ik heel graag echt groot wil worden.

Tevens heb ik wel podium ambities, en wel binnen nu en 3 jaar. Of ik dat ga redden weet ik niet. Maar ik hoor van vele bij mij in de gym(ook gasten van +100kg) dat ik makkelijk het podium op kan als ik 90kg droog weeg. Vooral omdat ik een echt goede bouw heb. Ik heb ook een keer een foto gepost toen ik 74 woog, en daar werd ik al meer dan 85kg geschat. Het is niet om op te scheppen maar wil alleen aantonen dat ik zeer goede genen heb, en geen 110 kilo hoef te wegen om op het podium te staan. Op massa zou ik het met 90kg wel kunnen verliezen, maar qua bouw, definitie etc kan ik best wel ver komen volgens jongens in mn gym.

Ik ben nu heel sterk aant twijfelen want ik trek me jullie verhalen meer aan dan jullie denken. Misschien w8 ik wel tot mn 21-22e en ga ik voor die tijd nog een keer meedoen met een natural wedstrijd om te zien wat ik ''waard'' ben. Wie weet?:)

Ik ga er iig heel goed over nadenken! En ook al neem ik de kuur dan ga ik het niet meer op het forum zetten, want dan krijg ik toch weer een grote lading over me heen (wat niet onterecht is btw).

skydirk zei:
ik denk dat gij teveel naar die clips van 50 cent op tv hebt gekeken. inderdaad nog niet aan AS toe.
natuurlijk wordt je 20 kilo zwaarder tussen je 15 en je 19 jaar. dan ben je nog aan het groeien en is je lichaam nog aan het veranderen. heeft niet veel met je trainen te maken.

''ik denk dat gij teveel naar die clips van 50 cent op tv hebt gekeken''...ow in die clips van 50 gebruikt iedereen AS ofniet? Ik denk dat gij maar beter op een belgisch forum kan gaan kijken menneke.(kep btw nix tegen belgen hoor, tegen enkele wel) Hou gewoon je bek maar dicht lozer. Heeft niet veel met je trainen te zegt ie? Zou wel lekker zijn als ik zomaar 25+kg spiermassa aankom zonder er iets voor hoeven doen. Haha...

50 Dollar zei:
''ik denk dat gij teveel naar die clips van 50 cent op tv hebt gekeken''...ow in die clips van 50 gebruikt iedereen AS ofniet? Ik denk dat gij maar beter op een belgisch forum kan gaan kijken menneke.(kep btw nix tegen belgen hoor, tegen enkele wel) Hou gewoon je bek maar dicht lozer. Heeft niet veel met je trainen te zegt ie? Zou wel lekker zijn als ik zomaar 25+kg spiermassa aankom zonder er iets voor hoeven doen. Haha...

Nog zon knakker met wel een heel grote smoel voor zon kleine schoenmaat..:rolleyes: Zwier heeft heel wat meer credits op dit board dan jij dus misschien moet jij maar eens een toontje lager gaan zingen. Ik vond je stoere post over je rechtenstudie al een lachertje, maar allez ik denk laat ik hem nog eens helpen. Gaan we zo beginnen dan kan je van mij het heen en weer krijgen kerel! Ga lekker aan de pik trekken onder een steen in Limboland ofzo :headbang:

50 Dollar zei:
Mn eerste kuur zal bestaan uit winny tabs. Dit omdat ik in het begin niet direct wil spuiten, dat komt later nog wel.
Mn voorstel
6weken
2 weken nakuur met nolva..
Iemand op/aanmerkingen?
Waarom zoveel betalen en er relatief weinig voor terugkrijgen, niet te vergeten belangrijke organen als lever en nieren extra belasten :)

ArieWillem zei:
Nog zon knakker met wel een heel grote smoel voor zon kleine schoenmaat..:rolleyes: Zwier heeft heel wat meer credits op dit board dan jij dus misschien moet jij maar eens een toontje lager gaan zingen. Ik vond je stoere post over je rechtenstudie al een lachertje, maar allez ik denk laat ik hem nog eens helpen. Gaan we zo beginnen dan kan je van mij het heen en weer krijgen kerel! Ga lekker aan de pik trekken onder een steen in Limboland ofzo :headbang:

Hoe kom je erbij dat hij ut tegen zwier had??...met hem issie het juist eens??? Denk dat je nog maar eens moet lezen.

En dat over limboland kan je beter niet zeggen...hele domme opmerking.

Voordat dit topic ontspoort, graag on-topic blijven.

En Tony Yeyo, er buiten blijven aangezien het je 'broer' betreft. Neem aan dat hij zelf wel kan reageren op kritiek die hier wordt hier neergezet.

Big_T zei:
Waarom zoveel betalen en er relatief weinig voor terugkrijgen, niet te vergeten belangrijke organen als lever en nieren extra belasten :)

Zo duur ist nou ook weer niet. En ik ken mensen die hebben er 7-8kg spiermassa aan overgehouden in 6 weken. Als ik dat bereik heb ik best wel waar gekregen voor redelijk weinig geld;).

Maar check een van mn vorige posts eens. Ik ben zwaar aant twijfelen of ik deze kuur wel door wil zetten. Misschien ist beter als ik nog wat langer wacht.

Ariewillem...is het nou zo moeilijk om te lezen. Had ut niet eens tegen zwier en dan zeg je zoiets. En ik heb btw een vriendin die aan mn pik trekt...jij zker niet ofwel??

Terug
Naar boven