TonyYeyo
Cool Novice
- Waardering
- 0
chunky zei:hoe lang train je al en wat voor gains heb je al behaald?
Heeft hij al eerder in dit topic vermeld volgens mij

Ik ben ook van mening dat je beter kan spuiten. Maar als jij echt helemaal gezond bent zal een 6 weken oral kuur niet zoveel schade aan je lever richten. Ik wilde ook als 1e kuur winny only pakken maar ben nog te jong
En je weet toch zker dat je het gaat doen, dan kunnen we hem toch beter zo goed mogelijk adviseren ofniet dan? En ik denk dat hij miss eerst orals pakt omdat als hij direct spuiten pakt hij in zn volgende kuur minder zal groeien. Als je eerst oral only pakt, en daarna een spuitkuur dan zal die 2e kuur nog als een bom inslaan. Of zit ik er helemaal naast 50?

: Dat was idd ook wel een beetje een achterliggende gedachte. Goed dat je het opmerkt joh! En mn gains etc staan ergens hierboven zoals gezegd.
was bij ook me eerste kuur
....ik gebruik vaker creatine, vaak hele jaar door maar was er ff mee gestopt vanwege gebroken hand. Nu ga ik dus eerst weer creatine gebruiken en als die op is wil ik ong starten met de kuur. Als je kon lezen zie je dat er staat dat ik wil kijken hoe ik reageer op een eenvoudig winny only kuurtje, voordat ik aan de spuiten ga!
Denk dat je nog maar eens moet lezen.