AndroidHealthClinic

Eerste kuur

• Topic Starter Topic Starter
Kwist dat die vraag ging komen...maar ik ga er geen antwoord op geven omdat je dan zinloze discussies krijgt. En ik ben btw 19,6 jaar oud. Tevens moet de hele kuur nog worden aangeschaft, en ga ik binnen nu en 2 weken eerst eens creatine gebruiken. Dus wanneer ik ga beginnen zal ik net geen 20 zijn, en 19-20 vind ik een verantwoorde leeftijd om te kuren.

Vind ik niet:rolleyes:

50 Dollar zei:
Kwist dat die vraag ging komen...maar ik ga er geen antwoord op geven omdat je dan zinloze discussies krijgt. En ik ben btw 19,6 jaar oud. Tevens moet de hele kuur nog worden aangeschaft, en ga ik binnen nu en 2 weken eerst eens creatine gebruiken. Dus wanneer ik ga beginnen zal ik net geen 20 zijn, en 19-20 vind ik een verantwoorde leeftijd om te kuren.

ALs je praat over eerst een creatine gebruiken om te kijken hoe je daar op "reageerd'" ben jij een van de vele voorbeelden waardoor bodybuilding laatste jaren langzaam in een dal aan het raken is.

Tja, zit BB niet al een hele tijd in het dal (mss altijd gezeten?) komt mede doordat wij redelijk vrij over doping praten en er geen sport is waarbij het resultaat zo "zichtbaar" is als bij BBing. Imho is het slechts zo dat wij de wereld een paar decenia voor zijn, dopingswijs gezien.;)

50 Dollar zei:
Mm ok....jammer dat ik van T bol niet veel weet! Het is dus eigenlijk een kruising tussen winny en dbol?;) Kan er er btw meer kg mee pakken dan met winny?

Dat heeft ie al aangegeven in zijn eerste post. Hij denkt wss van wel.

Zwier zei:
ALs je praat over eerst een creatine gebruiken om te kijken hoe je daar op "reageerd'" ben jij een van de vele voorbeelden waardoor bodybuilding laatste jaren langzaam in een dal aan het raken is.

En als jij zo'n discriminerende opmerking richting mij maakt moet je eerst eens leren lezen gast:mad: ....ik gebruik vaker creatine, vaak hele jaar door maar was er ff mee gestopt vanwege gebroken hand. Nu ga ik dus eerst weer creatine gebruiken en als die op is wil ik ong starten met de kuur. Als je kon lezen zie je dat er staat dat ik wil kijken hoe ik reageer op een eenvoudig winny only kuurtje, voordat ik aan de spuiten ga!

Sorry dat ik zo reageer maar ik wil niet worden bekeken als een 18 jarig joch dat net is begonnen met trainen en nog niet eens een fatsoenlijk voedinsschema volgt.

inVorm zei:

20 is naar mijn mening (en die van vele andere) echt wel een verantwoorde leeftijd om te kuren. En je moet niet alleen naar leeftijd kijken maar ook naar trainingservaring. En aangezien ik al 4 jaar train, vind ik het al helemaal niet verkeerd. Ook kom ik van 58kg, en weeg nu 82 met 1,5% lager vetpercentage. Kep al allerlei supplementen gebruikt, maar zit nu echt op een punt dat ik nog maar heel weinig groei. Ik hoop nog 3kg te pakken (zodat ik 85kg weeg) voordat ik met de kuur begin. Dan hoop ik na de kuur 90kg te wegen met dit BF(8,7%). Ook al vinden jullie het niet verantwoord, ik weet dat ik eraan toe ben. Hopelijk denke jullie er nu ook zo over.

50 Dollar zei:
20 is naar mijn mening (en die van vele andere) echt wel een verantwoorde leeftijd om te kuren. En je moet niet alleen naar leeftijd kijken maar ook naar trainingservaring. En aangezien ik al 4 jaar train, vind ik het al helemaal niet verkeerd. Ook kom ik van 58kg, en weeg nu 82 met 1,5% lager vetpercentage. Kep al allerlei supplementen gebruikt, maar zit nu echt op een punt dat ik nog maar heel weinig groei. Ik hoop nog 3kg te pakken (zodat ik 85kg weeg) voordat ik met de kuur begin. Dan hoop ik na de kuur 90kg te wegen met dit BF(8,7%). Ook al vinden jullie het niet verantwoord, ik weet dat ik eraan toe ben. Hopelijk denke jullie er nu ook zo over.

Het gaat wel degelijk om leeftijd... je bent 20 en je maakt nog genoeg test van nature aan. Dus als je nu gaat gebruiken leg je dat stil en zal je na je kuur nooit meer op het oude "natuurlijke" niveau terugkomen!

Maar leven en laten leven is mijn motto en doen wat je zelf verantwoord vind

Ja ik kan jullie ook geen ongelijk geven. Maar ik weet toch zker dat ik ga kuren en of ik dat nu doe als ik 20 ben of 21. Maakt toch niet zoveel verschil ofwel dan?

50 Dollar zei:
En als jij zo'n discriminerende opmerking richting mij maakt moet je eerst eens leren lezen gast:mad: ....ik gebruik vaker creatine, vaak hele jaar door maar was er ff mee gestopt vanwege gebroken hand. Nu ga ik dus eerst weer creatine gebruiken en als die op is wil ik ong starten met de kuur.

Discriminatie? :o

Als je kon lezen zie je dat er staat dat ik wil kijken hoe ik reageer op een eenvoudig winny only kuurtje, voordat ik aan de spuiten ga!

Je doet het nu over komen of 'even' 6 weken orals vele malen minder erg is dan injecties. If so, verdiep je er nog eens goed in dan?

Sorry dat ik zo reageer maar ik wil niet worden bekeken als een 18 jarig joch dat net is begonnen met trainen en nog niet eens een fatsoenlijk voedinsschema volgt.

Sorry, maar zo kom je wel over.

50 Dollar zei:
Ja ik kan jullie ook geen ongelijk geven. Maar ik weet toch zker dat ik ga kuren en of ik dat nu doe als ik 20 ben of 21. Maakt toch niet zoveel verschil ofwel dan?

Jij weet precies wanneer je endocriene systeem stabiel is? True, dat kan op je 19e al zijn, maar ook pas op de 21ste.

MrJ zei:
Discriminatie? :o

Discriminatie heeft verschillende betekenissen als je het nog niet wist. Ik studeer rechten op de universiteit in Utrecht dus kan het weten. Ik zeg het maar ff want je denkt hier ff slim te kunnen zijn.

Je doet het nu over komen of 'even' 6 weken orals vele malen minder erg is dan injecties. If so, verdiep je er nog eens goed in dan?

Ook eenvoudig heeft weer verschillende betekenissen, voor als je het nog niet wist. Ik bedoelde daarmee een eenvoudige oral only kuur ipv een ''ingewikkelde spuit kuur'', zoals Test-Deca. Tevens heb je kunnen lezen dat ik er wel degelijk van bewust ben dat een oral kuur zwaarder voor de lever is dan een spuit-kuur.
Ik zit al 3 jaar op dit forum...voorheen onder een andere naam. Laatste jaar heb ik me goed verdiept in AS waar IK geinteresseerd in was...daar viel Tbol niet onder dus wilde ik er nog wat meer over vragen.

Sorry, maar zo kom je wel over.

Denk maar wat jij wilt denken.....ik heb nog nooit een kuur gehad en weet er dus nog niet zoveel vanaf dan een ervaren gebruiker. Vind je het dan niet logisch als ik bijv over Tbol een paar vragen stel omdat ik daar nix vanaf weet?

Jij weet precies wanneer je endocriene systeem stabiel is? True, dat kan op
je 19e al zijn, maar ook pas op de 21ste.

Nee dat weet ik idd niet...heb je dat ook gevraagd aan andere mensen van het forum die niet eens 20 waren en begonnen met een kuur? En ja, ik heb er wel een paar voorbij zien komen in de Anabole steroiden sectie.

....

50 Dollar zei:
Discriminatie heeft verschillende betekenissen als je het nog niet wist. Ik studeer rechten op de universiteit in Utrecht dus kan het weten. Ik zeg het maar ff want je denkt hier ff slim te kunnen zijn.

Grote jongen hoor. Met deze houding maak je je trouwens wel geliefd op het forum, zeker als je die tentoonsprijd tegen mensen van het eerste uur.

Ook eenvoudig heeft weer verschillende betekenissen, voor als je het nog niet wist.

Nee, dat wist ik niet. Weer wat geleerd vandaag zeg, dank je wel.

Ik bedoelde daarmee een eenvoudige oral only kuur ipv een ''ingewikkelde spuit kuur'', zoals Test-Deca. Tevens heb je kunnen lezen dat ik er wel degelijk van bewust ben dat een oral kuur zwaarder voor de lever is dan een spuit-kuur.

Ik zit al 3 jaar op dit forum...voorheen onder een andere naam. Laatste jaar heb ik me goed verdiept in AS waar IK geinteresseerd in was...daar viel Tbol niet onder dus wilde ik er nog wat meer over vragen.

OK, Winstrol only dus. Jammer dat je je zoveel beperkingen oplegt wat betreft informatie vergaring.

Denk maar wat jij wilt denken.....ik heb nog nooit een kuur gehad en weet er dus nog niet zoveel vanaf dan een ervaren gebruiker. Vind je het dan niet logisch als ik bijv over Tbol een paar vragen stel omdat ik daar nix vanaf weet?

Nee hoor, vragen staat vrij. Maar buiten die TBol kom vragen kom je niet zo ingelezen over als je beweerd te zijn.

Tevens zorgt je houding tegenover anderen die niet precies zeggen wat je horen wilt dat mensen je niet zo snel meer willen helpen.

Nee dat weet ik idd niet...heb je dat ook gevraagd aan andere mensen van het forum die niet eens 20 waren en begonnen met een kuur? En ja, ik heb er wel een paar voorbij zien komen in de Anabole steroiden sectie.

Iedereen die te jong wilt gaan cq. gaat kuren kan daar opmerkingen over verwachten.

50 Dollar zei:

:who: :headbang:

Ik zeg het maar ff.... :D

Wat ik wel even wil melden is dat imo de leverbelasting ver word overschat. Ik zeg niet dat het gezond is voor je lever maar zeer zeker word het erg overdreven!

In vergelijking met injects is de belasting op je lever stukken hoger.

Maar goed, hoe hoog is hoog. :)

Mee eens, als het gaat om een gezonde sporter die nooit leverprobs heeft gehad is er niets mis met een oral kuurtje van 6 weken. Mits met mate gebruikt natuurlijk.

Desalniettemin vraag ik mij altijd of waarom je niet voor betere alternatieven zou kiezen. :)

stanozolol only kuurtje?:) was bij ook me eerste kuur:D werkte prima, ondanks de 5kilo vocht die ik meesleepte:( miss aan de nolvadex gemoeten?

Alleen ben ik van mening dat je het veel beter kan injecteren mbt je leverdamage. En misschien ook omdat het mdirect in je bloedbaan terecht komt ipv eerst afgebroken te moeten worden, ik weet niet of het daadwerkelijk conconcentreerder is of niet...maar ik hou het bij injecteren.

Zorg wel voor een goede nakuur want dat had ik de 1e keer niet gedaan en veeeel masa kwijtgeraakt:(...deca in combinatie levert mooie resultaten

hoe lang train je al en wat voor gains heb je al behaald?

@Mr J, "soms" kiezen mensen voor de makkelijkste weg. Laat m zn 2e kuur maar lekker spuitjes zetten.

Terug
Naar boven