Discriminatie?
Discriminatie heeft verschillende betekenissen als je het nog niet wist. Ik studeer rechten op de universiteit in Utrecht dus kan het weten. Ik zeg het maar ff want je denkt hier ff slim te kunnen zijn.
Je doet het nu over komen of 'even' 6 weken orals vele malen minder erg is dan injecties. If so, verdiep je er nog eens goed in dan?
Ook eenvoudig heeft weer verschillende betekenissen, voor als je het nog niet wist. Ik bedoelde daarmee een eenvoudige oral only kuur ipv een ''ingewikkelde spuit kuur'', zoals Test-Deca. Tevens heb je kunnen lezen dat ik er wel degelijk van bewust ben dat een oral kuur zwaarder voor de lever is dan een spuit-kuur.
Ik zit al 3 jaar op dit forum...voorheen onder een andere naam. Laatste jaar heb ik me goed verdiept in AS waar IK geinteresseerd in was...daar viel Tbol niet onder dus wilde ik er nog wat meer over vragen.
Sorry, maar zo kom je wel over.
Denk maar wat jij wilt denken.....ik heb nog nooit een kuur gehad en weet er dus nog niet zoveel vanaf dan een ervaren gebruiker. Vind je het dan niet logisch als ik bijv over Tbol een paar vragen stel omdat ik daar nix vanaf weet?
Jij weet precies wanneer je endocriene systeem stabiel is? True, dat kan op
je 19e al zijn, maar ook pas op de 21ste.
Nee dat weet ik idd niet...heb je dat ook gevraagd aan andere mensen van het forum die niet eens 20 waren en begonnen met een kuur? En ja, ik heb er wel een paar voorbij zien komen in de Anabole steroiden sectie.