MuscleMeat

Eerste kuur

50 Dollar

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Week 1-10 : 250 mg Test Enth/EW
Week 1-10 : 200 mg Deca/EW
Week 1-4 : 30 mg D-bol/ED

Indien ik wat merk van mn tepels heb ik nolva achter de hand...

Nakuur:

Week 13-16 : (13-14)40mg Nolva/ED, (15-16)20mg nolva of 75 mg Clomid/ED

Wat denken jullie over het volgende want zat te twijfelen:
-D-bol doortrekken tot week 6? Of D-bol helemaal weg laten en kuren met alleen test-deca?
-Test en deca kan ik gewoon in 1x zetten zonder problemen?

Kuur is gepland begin februari....

Laatst bewerkt:
yep 6 weken d-bol...
test en deca in 1 keer...
zou wat meer nolva gebruiken in de nakuur,eerste 2 weken 40 mg en de 2 laatste weken 20 mg... kdenk wel dat er je velen zullen aanraden om pas in week 13 te beginne met nakuren...

wat zijn trouwens je huidige stats???zie dat je ook maar 19 bent... je zult ook veel te horen krijgen dat je te jong bent hoor...

Idd nakuur pas in week 13 starten....

4 weken dbol zou ik niet veranderen.

• Topic Starter Topic Starter
Ben dan 20:cool:

Weeg nu 85 en bulk nog tot 90kg (kom van 58kg) en train bijna 4,5 jaar.

Eerste post aangepast.

maar die 2 weken extra zullen er wel voorzorgen dat je net dat ietsje meer overhoud...

50..hoe groot ben je?

dat zeg ik niet...ik zeg in het begin van de kuur...4 of 6 weken d-bol maakt echt wel uit volges mij...maar dat zel wel weer iets persoonlijk zijn zeker...

Ik zou ook voor 6 weken gaan, want de test en deca begint net in week 4 te werken en dan heb je nog net een leuke wisselwerking tussen de dboll en de test en deca.

Het werkt natuurlijk gelijk al na de eerste injectie, maar pas na 3 of 4 weken ´kicken´ de middelen pas in en zijn ze optimaal werkzaam. Dat bedoelde ik ermee.

welk merk ga je gebruiken?
verder veel succes ermee

ironmike86 zei:
ONZIN???
jij moet je duidelijk nog wat verdiepen bro...
of je hebt supertest en deca gekregen van je dealer:p

Onzin ja, ga jij je nou maar lekker in de materie verdiepen wat kennenlijk begrijp je de grondbeginselen nog niet eens.

Terug
Naar boven