XXL Nutrition

Eerste kuur

Axe heeft gelijk, het werkt vanaf de eerste injectie. Echter zal je het effect pas na een paar weken merken.

In_Progress zei:
Als iemand 10 weken kuurt is de grootste rek er al lang uit. (zonder hgh)

spreek je nou uit ervaring?
met eq en test e, en vanaf week 7 tren act kun je met gemak na 10 weken ook nog hard groeien

@50: doe een test only@500mg p/w
maar blijf van de deca af! da's rommel

remarxxx zei:
Axe heeft gelijk, het werkt vanaf de eerste injectie. Echter zal je het effect pas na een paar weken merken.

Dat is ook precies waar Iron Mike op doelde maar jullie lullen lekker langs elkaar heen.

Ik zou ook voor 6 weken dbol gaan maar dat is persoonlijk.

• Topic Starter Topic Starter
na 4 weken zal het optimaal werken ja...maar daar nu ff genoeg over ok?;)
miss dat ik de d-bol toch 6 weken ga nemen om er net dat beetje meer uit te halen...

@dennis999: waarom vind je dat ik deca weg moet laten???

trouwens...een bb'er bij mij in de gym had de voorkeur geen kuur met spuiten te nemen als eerste kuur...hij wou me wijs maken dat ik eerst een winny only oral kuurtje moest nemen, daar zou ik ook wel een kg of 5-6 aan kwaliteitsspieren mee overhouden.

deca is troep, neem nou maar eq.
als je zou wetem hoe moeilijk t is om je lul hard te krijgen met tren act zonder test dan wil ik niet weten hoe moeilijk dat is met een decan. ester

dennis999 zei:
deca is troep, neem nou maar eq.
als je zou wetem hoe moeilijk t is om je lul hard te krijgen met tren act zonder test dan wil ik niet weten hoe moeilijk dat is met een decan. ester
moeilijk???ik ben bezig met d-bol en deca...heb er geen probleem mee :D

kep wel vernomen dat het bij een deca only kuurtje moeilijk is om em hard te krijgen..zelfs nog enkele maanden erna. met test erbij heb ik nog van niemand problemen gehoord dus valt volgens mij wel mee. mja dit is mn eerste kuur dus ervaring heb ik er nog niet mee;) maar het laatste wat ik zou willen is dat jantje niet meer meewerkt...daar zouden ik en mn vriendin kapot van zijn!:D

Ik zou de dbol doortrekken naar 6wkn idd.

ironmike86 zei:
moeilijk???ik ben bezig met d-bol en deca...heb er geen probleem mee :D

je hebt er dbol onder vriend, das dan al een ander verhaal
verder is niet iedereen er even gevoelig voor. maar daar kom je pas achter als t te laat is....:rolleyes:

ik heb er toch ook d-bol en test onder kerel?? zoals ik al zei bij een deca only kan het goed dat je er problemen mee krijgt.

50 Dollar zei:
ik heb er toch ook d-bol en test onder kerel?? zoals ik al zei bij een deca only kan het goed dat je er problemen mee krijgt.

zucht............kijk eens naar het cumulerend effect van de deca-ester:rolleyes: kijk eens naar de halfwaardetijd. tegen de tijd dat de test uit je lijf is, en je pct over is zit er nog deca in je lijf.

je hoeft echt niet naar me te luisteren maar 19-nor androgenen kunnen echt killing zijn voor je libido, zoals bij mij:mad:

misschien moet je t zelf eens ondervinden.

dennis999 zei:
zucht............kijk eens naar het cumulerend effect van de deca-ester:rolleyes: kijk eens naar de halfwaardetijd. tegen de tijd dat de test uit je lijf is, en je pct over is zit er nog deca in je lijf.

je hoeft echt niet naar me te luisteren maar 19-nor androgenen kunnen echt killing zijn voor je libido, zoals bij mij:mad:

misschien moet je t zelf eens ondervinden.

Precies wat ik had! Geen aanrader!!!

mm...tja ik kan het niet weten zoals ik zei, dat vind ik wel jammer!
maar het verschilt natuurlijk per persoon. (een maat uit mn klas had er bijv geen last van, en deed ong dezelfde kuur als mij alleen ipv dbol oxy's:rolleyes:) zou jij me dan aanraden om alleen met test en d-bol te kuren?

Hou de deca er lekker bij voor een eiwitsparende werking.Persoonlijk vind ik 4 weken dbol genoeg.Maar daarintegen neem ik de dbol 2 weken naar me eerste deca om de boel samen te laten vallen.

Zou het gewoon zo doen:

Week 1-10 : 250 mg Test Enth/EW
Week 1-10 : 200 mg Deca/EW
Week 1-6 : 30 mg D-bol/ED

Een kuur pakt toch voor iedereen anders uit. Ik heb deze kuur ook tergelijke tijd met mijn trainingsmaat gedaan. Hij hield weinig vocht vast, ik heel veel.
Ik had last van een dipje na tijd, hij niet. Maar het eindresultaat was voor ons allebei heel goed!

thnx kerel...had jij nog last om je ding rechtop te krijgen ofniet? en een maat van me kreeg er echt veel puisten van (beetje is niet te vermijden maar hij had er echt veel!), had je daar ook last van?

btw ik hoop rond de 8kg over te houden na de kuur!

Ik zeg het je als ik een dollar krijg:p

Terug
Naar boven