remarxxx
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
remarxxx zei:Axe heeft gelijk, het werkt vanaf de eerste injectie. Echter zal je het effect pas na een paar weken merken.

In_Progress zei:Als iemand 10 weken kuurt is de grootste rek er al lang uit. (zonder hgh)
In_Progress zei:Dat zei ik ook hoor
Axe begreep me ff verkeerd denk ik
remarxxx zei:Axe heeft gelijk, het werkt vanaf de eerste injectie. Echter zal je het effect pas na een paar weken merken.
remarxxx zei:hehe, zag het net ja. Maar ik doelde op Ironmike86, die heeft het nog niet helemaal door denk ik..

moeilijkdennis999 zei:deca is troep, neem nou maar eq.
als je zou wetem hoe moeilijk t is om je lul hard te krijgen met tren act zonder test dan wil ik niet weten hoe moeilijk dat is met een decan. ester
ik ben bezig met d-bol en deca...heb er geen probleem mee 
maar het laatste wat ik zou willen is dat jantje niet meer meewerkt...daar zouden ik en mn vriendin kapot van zijn!
ironmike86 zei:moeilijkik ben bezig met d-bol en deca...heb er geen probleem mee
![]()

50 Dollar zei:ik heb er toch ook d-bol en test onder kerel?? zoals ik al zei bij een deca only kan het goed dat je er problemen mee krijgt.
kijk eens naar de halfwaardetijd. tegen de tijd dat de test uit je lijf is, en je pct over is zit er nog deca in je lijf.
dennis999 zei:zucht............kijk eens naar het cumulerend effect van de deca-esterkijk eens naar de halfwaardetijd. tegen de tijd dat de test uit je lijf is, en je pct over is zit er nog deca in je lijf.
je hoeft echt niet naar me te luisteren maar 19-nor androgenen kunnen echt killing zijn voor je libido, zoals bij mij![]()
misschien moet je t zelf eens ondervinden.
) zou jij me dan aanraden om alleen met test en d-bol te kuren?