MuscleMeat

Eerste kuur

• Topic Starter Topic Starter
weet jij of in_progress last had om em rechtop te krijgen??? bah bah

:D

doe maar deca, ging ik lekker op vooruit en is vrij mild geweest! zeker geen potentie problemen ervaren! kuur was 300mg deca en 250 sustanon voor 8 weken!

en het lijkt mij geen prob om te nemen met d-bol aangezien dit een testosteron is!!

50 Dollar zei:
thnx kerel...had jij nog last om je ding rechtop te krijgen ofniet? en een maat van me kreeg er echt veel puisten van (beetje is niet te vermijden maar hij had er echt veel!), had je daar ook last van?

btw ik hoop rond de 8kg over te houden na de kuur!

Nee had geen problemen om hem rechtop te krijgen, had alleen geen een paar weken niet zo veel zin in coïtus (wat bij mij heeeeeeel bijzonder is)
Heb van mezelf last van een plagend hoge potentie namelijk :D

TIjdens de kuur kreeg ik geen extra puisten, alleen na de kuur lichtelijk op me rug maar dat komt door de hormoon schommelingen. (maar die trekken weer weg)

8 kilo over te houden? Zou heel mooi zijn inderdaad!

Thnx voor de info kerel...8kg zou idd mooi zijn. Ik hoop natuurlijk het beste;)

pusher zei:
doe maar deca, ging ik lekker op vooruit en is vrij mild geweest! zeker geen potentie problemen ervaren! kuur was 300mg deca en 250 sustanon voor 8 weken!

Als je naast je deca een sustaton gebruikt zal je idd door de susta geen potentie problemen ervaren.

ff een topic kick!

ik zit te overwegen om deze kuur uit te stellen tot volgend jaar (na de zomer).

een bb'er in mn gym raadde me het af om dit als eerste kuur te doen, hij zegt neem lekker een winny oral only, daar zal jij ook zeer lekka op gaan! ik vroeg hem waarom denk je dat?? antwoord: ''ik heb het zelf ook gedaan, en als je eenmaal spuiten hebt gehad moet je de dosering steeds verhogen om goed te groeien, met alle nodige gevolgen. (denk bij mezelf; duh!?)...neem lekker een winny only en je zult ook al snel minimaal 5-(soms wel) 10kg winnen met veel geluk. zelf heb ik er 8kg mee gewonnen en ook allemaal behouden, tevens had ik bijna geen bijwerkingen. stel die dbol-deca-test kuur lekker uit tot na de zomer en doe wat ik je zeg kerel, je zult me bedanken als je de resultaten ziet! en denk eens na, als jij 90kg weegt en je neemt een winny only, zit je al bijna tegen de 100. bulk na de zomer door tot de 110 en zet dan je dbol-test-deca kuur, dan kom je misschien wel uit op een 120kg...dan ben je een ****ING MONSTER'' schreeuwde hij:P

zelf weegt hij 123kg bij een lengte van 1,85, en heeft al de nodige ervaring.

wat denken jullie?:)

50 Dollar zei:
ff een topic kick!

een bb'er in mn gym raadde me het af om dit als eerste kuur te doen, hij zegt neem lekker een winny oral only, daar zal jij ook zeer lekka op gaan! ik vroeg hem waarom denk je dat?? antwoord: ''ik heb het zelf ook gedaan, en als je eenmaal spuiten hebt gehad moet je de dosering steeds verhogen om goed te groeien, met alle nodige gevolgen. (denk bij mezelf; duh!?)...neem lekker een winny only en je zult ook al snel minimaal 5-(soms wel) 10kg winnen met veel geluk. zelf heb ik er 8kg mee gewonnen en ook allemaal behouden, tevens had ik bijna geen bijwerkingen. stel die dbol-deca-test kuur lekker uit tot na de zomer en doe wat ik je zeg kerel, je zult me bedanken als je de resultaten ziet! en denk eens na, als jij 90kg weegt en je neemt een winny only, zit je al bijna tegen de 100. bulk na de zomer door tot de 110 en zet dan je dbol-test-deca kuur, dan kom je misschien wel uit op een 120kg...dan ben je een ****ING MONSTER'' schreeuwde hij:P

- met winny 10kg pakken? lijkt me erg veel
- verder als je eenmaal gekuurt heb en je zit tegen genetische max aan, pak je met bulken echt geen 10kg meer voor de zomer
- 120kg bereiken met een winny en test, deca en dbol cycle. lijkt me iets te optimistisch.
- opzich is een winny only geen slechte begin kuur, probeer t. kun je altijd nog een inject-kuur doen een paar maanden later

weet je lengte niet, mar je vriendje van 123kg bij 1,85 pakt wel iets meer dan een winny only;)

ja dat doet ie zker...zie niet veel op het board die AS gebruiken in de hoeveelheden die hij handhaafd;) hij is wel begonnen met een winny only en gainde er behoorlijk goed op, 8kg droge massa in 6 of 8 weken is niet nix!

en ik ben miss wel te optimistisch, maar dat is beter als pessimistisch toch?
het moet toch nog wel mogelijk zijn om na een kuurtje winny only goed te bulken, want op mn genetische grens zit ik nog niet denk ik. het zal natuurlijk niet zo snel gaan als voorheen, mja dat is tot daaraan toe..dan kan ik nog 8 jaar gaan trainen en dan zal ik er nog niet op zitten. maar ik denk dat bijna niemand die AS is gaan gebruiken ECHT op zn genetische grens zat (vooral bij de iets jongere zoals mij, 20-22)

om ff door te gaan op dat verhaaltje dat het niet mogelijk is om 120kg te halen met alleen test-deca-dbol. (heb nog geen zin om mn nest in te gaan hehe)
wanneer ik met mn winny only klaar ben, ervan uitgaande dat ik max 8kg pak, en ben gestart op 92kg, weeg ik 100 na de kuur. als ik dan nog bijna een half jaar goed bulk, alvoren de dbol-test-deca kuur te beginnen, kan ik naar mijn mening echt wel 110kg wegen. aangezien het mn eerste zwaardere kuur wordt, kan ik daar waarschijnlijk ONGEVEER 10kg mee gainen, en zo kom ik uit op 120kg;)

of dit echt zo is, kan alleen de toekomst uitwijzen! we shall see:)

50 Dollar zei:
ff een topic kick!

Heb ook zelf winny gehad, maar niet zo lang. Ben zelf stukje droger geworde en een paar kilo massa erbij. Ben toch best benieuwd hoe die bb'er in jouw gym de winny heeft gebruikt en gedoseerd. k zou zegge, vraag 't 'm en deel 't met ons!!!!! :D

succes verder :)

kwam dit topic bij toeval weer tegen dus wilde em ff kicken.

binnekort gaat de eerste kuur van start...wil dus zker winstrol gaan nemen. maar mayb nog iets om mee te stacken? boldenone was een optie d8 ik.
test ook, maar het is me afgeraden om dit in de eerste kuur te doen omdat je er later nog veel profijt van kunt hebben. dit advies volg ik dus ook op.
wat denke jullie over winstrol met boldenone? of zouden jullie het ergens anders mee stacken?

50 Dollar zei:
kwam dit topic bij toeval weer tegen dus wilde em ff kicken.

binnekort gaat de eerste kuur van start...wil dus zker winstrol gaan nemen. maar mayb nog iets om mee te stacken? boldenone was een optie d8 ik.
test ook, maar het is me afgeraden om dit in de eerste kuur te doen omdat je er later nog veel profijt van kunt hebben. dit advies volg ik dus ook op.
wat denke jullie over winstrol met boldenone? of zouden jullie het ergens anders mee stacken?

Bro neem gewoon test. Dat is gewoon het beste wat je kan nemen, punt uit. Als je nu test neemt betekend echt niet dat je dan later geen profijt er meer van kan hebben, integendeel juist!

Neem gewoon test/deca/winny net als ik!

Dr. Worf zei:
Bro neem gewoon test. Dat is gewoon het beste wat je kan nemen, punt uit. Als je nu test neemt betekend echt niet dat je dan later geen profijt er meer van kan hebben, integendeel juist!

Neem gewoon test/deca/winny net als ik!

Toevallig zat ik net je kuur in het logboek te bekijken...zag er idd heel lekker uit. Test is idd de basis, dat weet ik, maar het hoeft niet in elke kuur te zitten om goed te kunnen groeien. Ik wilde met deze kuur veel kwaliteitsspieren pakken, en winny en boldenone zijn daar de juiste middelen voor. Van bovenstaande kuur ga ik toch weer wat meer bijwerkingen krijgen, en dat speelt ook mee bij mijn keuze. En ik kan pas in maart beginnen, dus dan zou ik klaar zijn ergens net voor juli. Dan heb ik niet meer genoeg tijd om me droog te trainen voor de zomer.

50 Dollar zei:
Toevallig zat ik net je kuur in het logboek te bekijken...zag er idd heel lekker uit. Test is idd de basis, dat weet ik, maar het hoeft niet in elke kuur te zitten om goed te kunnen groeien. Ik wilde met deze kuur veel kwaliteitsspieren pakken, en winny en boldenone zijn daar de juiste middelen voor. Van bovenstaande kuur ga ik toch weer wat meer bijwerkingen krijgen, en dat speelt ook mee bij mijn keuze. En ik kan pas in maart beginnen, dus dan zou ik klaar zijn ergens net voor juli. Dan heb ik niet meer genoeg tijd om me droog te trainen voor de zomer.

Wat voor bijwerkingen bedoel je? Voor een eerste kuur zijn de doseringen waarmee ik kuur in mijn ogen ideaal, en de bijwerkingen zullen echt wel mee vallen..

Doe nou gewoon met me mee joh.. :D

Veel last van puisten, hoofdpijn (voornamelijk eerste week), terugval en vocht vasthouden. Mja als ik brute massa wil pakken zou het natuurlijk wel de beste optie zijn.

Volgens mij ben je me over aan het halen ook die kuur te doen...foei:whip:
Ga nu wel sterk twijfelen...alleen dan zit ik nog met het probleem wat ik net vertelde. ik kan pas in maart beginnen dan zou de kuur net voor juli zijn afgerond. dan heb ik niet meer genoeg tijd om te cutten:help:

50 Dollar zei:
Veel last van puisten, hoofdpijn (voornamelijk eerste week), terugval en vocht vasthouden. Mja als ik brute massa wil pakken zou het natuurlijk wel de beste optie zijn.

Volgens mij ben je me over aan het halen ook die kuur te doen...foei:whip:
Ga nu wel sterk twijfelen...alleen dan zit ik nog met het probleem wat ik net vertelde. ik kan pas in maart beginnen dan zou de kuur net voor juli zijn afgerond. dan heb ik niet meer genoeg tijd om te cutten:help:

Nou.. lekkere massabuffel is ook wel eens lekker op het strand!

i know....maar ik wilde in de zomer op max 7% staan. ziet er gewoon geil uit;)

ik zou evt wel al rustig kunnen beginnen met cutten wanneer ik aan de winny zou beginnen. of denk je dat dat een slecht idee is en dat ik hiermee veel massa laat liggen?

optie 2: ik begin al met cutten over 2 weken. dan ga ik iig al redelijk droog de kuur in.

Ik weet natuurlijk niet wat je stats nu zijn, maar als je nu al gaat cutten voor de zomer vind ik dit wel erg vroeg!

ik zit nu op 11%...maar je begrijpt me niet goed kerel. in de kuur zelf wil ik niet gaan cutten omdat ik zo massa misloop, en na de kuur heb ik er geen tijd meer voor. daarom wilde ik al lekker droog de kuur ingaan, zodat ik na de kuur nog maar enkele weken hoef te cutten om helemaal droog te zijn. in de kuur zelf wilde ik een clean bulk doen, zodat ik mn bf bijna niet verhoog.

wat denk je?

Tijdens de kuur clean bulken is een prima idee, maar ik denk dat direct gaan cutten na de kuur niet bevordelijk is om alle spiermassa vast te houden..

Coole avatar trouwens..

Terug
Naar boven