AndroidHealthClinic

Eerste kuurlog - 400 tren - 250 test

Status
Niet open voor verdere reacties.

MicHiels

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m77
Massa
78kg
Vetpercentage
15%
Hallo ,
Ik weet dat ik veel te vroeg begin met kuren maar het is nu zo, niet iedereen is heilig.
Ik heb me al maanden ingelezen en ik weet waar ik mee bezig ben.
Commentaar mag gegeven worden maar loop me niet de les te spellen.
Ik respecteer jullie meningen want ik weet ook waarom jullie deze hebben maar respecteer ook de mijne.
Iedereen maakt zijn eigen keuzes en moet zelf maar ondervinden wat hij wel en niet kan doen.

Ik heb vandaag mijn eerste inject gezet met groene naald en dit verliep vlekkeloos.
- Goed ontsmet
- Vials opgewarmt
- Goed geaspireert

Mijn kuur ziet er zo uit :

WEEK 1/12
Test e 250 mg

WEEK 1/10
tren e 400 mg

WEEK 12/16
20mg ED Nolva

Mijn basisbehoefte is 2500 kcal en mijn voedingsschema staat momenteel op 3500 kcal

Grtz

Is dit je eerste kuur?
Denk overigens dat je je niet zo heel goed hebt ingelezen want alleen nolva met een tren kuur? Niet zo heel verstandig.
Lijkt me slimmer om HCG mee te laten lopen met je kuur.

Wat een achterlijk idee zeg, man man man. Je bent 18, dus reported.
Om je dan toch nog een beetje te helpen, na trenbolone als nakuur arofixen gebruiken (nolvadex + aromasin).

• Topic Starter Topic Starter
Is dit je eerste kuur?
Denk overigens dat je je niet zo heel goed hebt ingelezen want alleen nolva met een tren kuur? Niet zo heel verstandig.
Lijkt me slimmer om HCG mee te laten lopen met je kuur.

Dit neem ik erbij al er daar beneden bijwerkingen optreden.
Teveel nemen is ook niet altijd goed.
Ik heb dit daarnet nog gelezen in de zelfde kuur.

Kerel, je zit nog in de groei en met 1.77 is het in deze samenleving niet verkeerd om er nog wat extra cm's bij te kweken. Met een aromatiserende component als test kun je je groei definitief vaarwel zeggen en dat alles voor wat? Een paar kg spiermassa die je met normaal trainen er ook bij had kunnen krijgen. Stop met deze onzin a.s.a.p.

Wat een achterlijk idee zeg, man man man. Je bent 18, dus reported.
Om je dan toch nog een beetje te helpen, na trenbolone als nakuur arofixen gebruiken (nolvadex + aromasin).

Wat bereik je met dat reporten. Niets .
Dit heb ik ook meermaals gelzen en zal het dan toch maar bestellen. De meningen waren hierover wat verdeeld maar de voorkeur gaat idd uit naar arofixen.

Dat reporten slaat echt op niets. Je gaat me er in ieder geval niet mee verder helpen.
Tevens zal je me er ook niet door doen stoppen, vrij belachelijk van jou dus.

Ik weet waar ik mee bezig ben zoals ik al zei. ben bijna 19 en dat ik niet meer groei in lengte boeit me niet zo veel. Ieder maakt zn eigen keuzes

---------- Post toegevoegd Mon 25 Mar 2013 om 22:26 ----------

Kerel, je zit nog in de groei en met 1.77 is het in deze samenleving niet verkeerd om er nog wat extra cm's bij te kweken. Met een aromatiserende component als test kun je je groei definitief vaarwel zeggen en dat alles voor wat? Een paar kg spiermassa die je met normaal trainen er ook bij had kunnen krijgen. Stop met deze onzin a.s.a.p.

Ik zit op 178 en ik denkt niet dat het zon kleine lengte is. (stats geedit)

183 is gemiddeld voor jongens en meer cm's is meer swek.

wow die één centimeter maakt het wel zeg...

---------- Post toegevoegd Mon 25 Mar 2013 om 22:29 ----------

spek in de broek? of bedoel je echt swek? :rolleyes: :D

Dat zeg ik toch ook niet, ik ben tevreden met mijn lengte. Niet groot maar zeker ook niet klein.
Al dat gelul over die lengte :p
En ja ik snap jullie meningen wel.

18 jaar?
62 kg?
Eerste kuur Tren?
Nakuur zonder arofixen?

En dan vind je onze reacties belachelijk?

Slotje graag!

Dat slotje gaat er sowieso komen maar tot dan wil ik wel alle smoesjes gehoord hebben.

Jij hebt dus kans op serieuze permanente schade een je lichaam... en dat voor wat spiermassa? Mafkees.

Slotje wegens te jong (lees en respecteer onze forumregels aub).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven