Fitness Seller

Eerste kuurvoorstel test only of test/mast

Da weet ik, maar waarom wil je eht sneller merken? Ik denk persoonlijk dat die oral niet veel toevoegt aan je kuur, buiten dat je het sneller merkt. Maar als je het sneller merkt met een oral en je wint er 0,5kg of je koopt voor dat geld een extra vial test mee of beter nog, meer eten, dan heb je meer als een halve kg winst voor dezelfde prijs denk ik dan :p Het gaat toch niet alleen om het gevoel, maar om het eindresultaat :D
Maar zoals ik al zei, kickstart is puur persoonlijk, de ene doet het, de andere niet ^^

drm gewoon kicken met prop of niet ;)

• Topic Starter Topic Starter
Nakuur:
wk 1-2 tamoxifen @30mg ed
wk 3-4 tamoxifen @15mg ed

Goed?1

Oké.

Is er ergens nog een guide hoe HCG gemixt moet worden?

1: Doe 1ml bac water in je ampul
2: Neem gewenste hoeveelheid op
...

15mg doet ook zn werk op 4 weken. Anders eerste week 30 dan 3 weken 15

Oke kunnen meer mensen dit confirmen.
Beetje onzin om dubbele dosis te pakken als 15mg voor 4 weken ook goed genoeg is.

Heb namelijk tamoxifen 15mg thuis. Dus hoe t best de nakuur te doen:
30/30/15/15 ed
30/15/15/15 ed
15/15/15/15 ed

Je kan ook gewoon de tabletten halveren, zo doe ik het ook.

Het makkelijkst lijkt me om in mijn been te prikken zelf. Welke naald raden jullie aan?
Kan 0.8x40 hiervoor gebruikt worden?

Je kan ook gewoon de tabletten halveren, zo doe ik het ook.

Zo ga ik het denk ik ook doen. Toevallig ook nog antwoord op de vraag hierboven

---------- Toegevoegd om 18:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:33 ----------

Iemand?

Het makkelijkst lijkt me om in mijn been te prikken zelf. Welke naald raden jullie aan?
Kan 0.8x40 hiervoor gebruikt worden?

Zo ga ik het denk ik ook doen. Toevallig ook nog antwoord op de vraag hierboven

---------- Toegevoegd om 18:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:33 ----------

Iemand?

leerzame topics, en dan im procedure ofzoiets. vind je zo staat in welke en hoe is heel makkelijk

Ik ben van plan om hcl ephedrine mee te laten lopen aangezien ik ga recompen met deze kuur. Ik dacht zelf aan:
twee weken bij ontbijt en half uur voor training 1 cap eph en 1 cap caff dan twee weken niks en dan weer twee weken 1 cap eph en 1 cap caff. Good to go of hoef je eph/caff niet twee weken on/off te doen?

Beter optie 1. Denk dat de laatste 2 weken van de 12 je niet veel gaat gainen en dat je al het eten een beetje de strot uitkomen

Beter optie 1. Denk dat de laatste 2 weken van de 12 je niet veel gaat gainen en dat je al het eten een beetje de strot uitkomen

kuur wordt inderdaad 10 of 12 wkn test E 500mg ew met kickstart winny.
Toevallig nog antwoord op mn vraag hierboven.

---------- Toegevoegd om 18:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:12 ----------

Ik ben van plan om hcl ephedrine mee te laten lopen aangezien ik ga recompen met deze kuur. Ik dacht zelf aan:
twee weken bij ontbijt en half uur voor training 1 cap eph en 1 cap caff dan twee weken niks en dan weer twee weken 1 cap eph en 1 cap caff. Good to go of hoef je eph/caff niet twee weken on/off te doen?

---------- Toegevoegd om 20:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:46 ----------

En kan je met 0.6x25 gewoon in de glutes injecteren?

---------- Toegevoegd 17 April 2014 om 08:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst 16 April 2014 om 20:51 ----------

En kan je met 0.6x25 gewoon in de glutes injecteren?

Waarom wil je die Ephedrine gebruiken. Recomp is voor homo's en ik blijf erbij dat je 1e kuur gewoon een dikke cleanbulk moet zijn, niet gaan b**chen met dingen als Ephedrine. En nee, 06x25 is voor de meeste niet ver genoeg voor in je ass bij mijn weten.

Nee zeker 1e kuur niet vernken aan cutten/recompen, hoe de **** je het wilt noemen. Je moet alles alles uit je eerste kuur halen. Er is geen kuur zoals je eerste kuur. Zo veel mogelijk massa pakken. Daarna ff off gaan en dan overwegen om een rustig cut kuurtje te zetten.

Waarom wil je die Ephedrine gebruiken. Recomp is voor homo's en ik blijf erbij dat je 1e kuur gewoon een dikke cleanbulk moet zijn, niet gaan b**chen met dingen als Ephedrine. En nee, 06x25 is voor de meeste niet ver genoeg voor in je ass bij mijn weten.

Nee zeker 1e kuur niet vernken aan cutten/recompen, hoe de **** je het wilt noemen. Je moet alles alles uit je eerste kuur halen. Er is geen kuur zoals je eerste kuur. Zo veel mogelijk massa pakken. Daarna ff off gaan en dan overwegen om een rustig cut kuurtje te zetten.

Klinkt dit wel goed, sta op dit moment op ongeveer 12%. Eerste drie weken op onderhoud eten en cardio toevoegen en sta ik op 10% en dan elke week 100/200kcal toevoegen.
Of beter op 12% gaan cleanbulken met de kuur. De kuur wordt sowieso gestart als ik eerlijk ben want heb alles in huis...

Die laatste opmerking vind ik al getuigen van een k*t instelling maar oke. Cut dan eerst tot 10 % natty en doe dan een cleanbulk. Je kuur of een deel ervan vernaggelen aan een cut is zonde in je 1e kuur. In jouw theorie zou je pas na 5 of 6 weken op 'bulk' niveau zitten qua kcals, heb je nog een paar weken te gaan en ga je spijt van je kuur krijgen lijkt me.

Dinsdag avond eerste inject gezet, voelt nu nog steeds beetje alsof ik een blauwe plek heb maar dat zal wel wegtrekken

Hahaha ik snap ook wel dat je niet kon wachten met alles in huis. Maar ga nu wel vol clean bulken he. Niet vernken aan cutten of cardio. Mag wel 1x in de week cardioen maar je moet nu alles er uit halen wat er in zit.

Terug
Naar boven