- Waardering
- 14
so?
nog altijd zo naief dat het vb een serieuze kans heeft?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
so?
misschien is het initiatief wel net zo dom als het verbieden van hoofddoeken op scholen, integratie prima, assimilatie? waarom?
Hij kan dan toch een petje dragen, op die dikke kop van jou past niks.en het feit dat je geen petje mocht dragen, heeft nog altijd gevolgen tot vandaag, arme T kom maar huilen bij me![]()
![]()
haha "shamu" okHij kan dan toch een petje dragen, op die dikke kop van jou past niks.
Weer te belachelijk voor woorden trouwens. Hoe komen ze er toch op.
nou Sport2000 je doet dan het volgende, je verhuist naar een land waar ze dat wel accepteren. punt.
Wij Nederlanders en Belgen wonen hier dus zal het naar onze al heel veel jaren bestaande normen en waarden moeten schikken, al die vrijheden waar onze ouders, voorouders jaren voor hebben gevochten, daar wordt continu door vnl Moslims aan gemorreld. Waarom ? Dat vraag ikmij weleens af. Als jeje niet wenst aan te passen aan de gelden wetten en regels DONDER DAN OP !!!

so?
nog altijd zo naief dat het vb een serieuze kans heeft?
Toen ik nog schoolgaand was moest je ook geen petje opzetten, dat was tegen het reglement. Maar ze lieten wel toe dat hoofddoeken gedragen werden. Ik vond dat discriminatie. Wat maakt een hoofddoek wel toelaatbaar en een petje niet? Waarom zouden gelovigen meer rechten moeten krijgen dan niet gelovigen? Atheïsten hebben net zoveel rechten als gelovigen, ik vond het een schandalige stelling van die school en ben blij dat scholen steeds meer naar een algemeen verbod gaan.
Ofwel laat je alle hoofddeksels toe, maar dan krijg je een hoop ellende en gekke kledij, ofwel laat je niets toe en vraag je een nette en neutrale kledij. En dan moeten er wel geen scholen komen om die regels te omzeilen en een beetje associaal en eigenwijze leerlingen in hokjes op te gaan delen.
Haha idd, zwaar trauma. Ben toen ook hevig in discussie gegaan bij de directie, pet gewoon blijven dragen trouwens. Dat leverde dan elke week een strafstudie op.

Ja, ene is voor een geloof dat nooit bewezen is en meer ellende met zich meebrengt dan wat anders en andere komt van een sport die zeer populair is en waar niemand een probleem mee heeft. Zoiets?Persoonlijk zie ik een verschil tussen een petje en een hoofddoek.
Buiten scholen en andere openbare plaatsen waar kleding neutraliteit vraagt draag je ook gewoon wat je wilt. Het heeft niets met vrijheden te maken, wel met regels en respect voor die regels. Als die regels echter mensen anders gaan behandelen omwille van hun geloof (of geen geloof) dan ben je fout bezig.Qua beperking van communicatie. Atheisten hebben net zoveel rechten? So? Ik wil ook een hoofddeksel kunnen dragen wanneer ik wil. Kijk maar eens hoe gek je wordt aangekeken als je een gewone ouderwetse hoed draagt... (which quite frankly whip ass). onbekend maakt onbemind.
De gemiddelde aversie tegen hoofddoeken is gewoon een uiting van angst. Niet meer en niet minder. Een beetje nadenken brengt je gewoon bij het punt dat een dergelijke stupide uiting van drang naar controle de hoofddoekdraagster in een zeer precaire positie kan plaatsen. Als we dan iets tegen hoofddoeken willen doen, begin dan van binnen. Maar daar heeft niemand een idee over.
De ontwikkeling die Nederland heeft gebracht waar we nu zijn is er een van vergroting van vrijheid, niet van beperking daarvan.
Al ben ik wel tegen speciaal onderwijs. Maar dit is symptoomgezwets en zal NOOIT iets aan de oorzaken doen. Kledingvoorschriften als rokken en hoofddoeken voor vrouwen zijn absurd, maar diep verankerd in veel geloven en imo altijd een uiting van de overheersing van de man: paternalistische samenlevingen.
Ja, ene is voor een geloof dat nooit bewezen is en meer ellende met zich meebrengt dan wat anders en andere komt van een sport die zeer populair is en waar niemand een probleem mee heeft. Zoiets?
Ik heb altijd gezegd dat islamisering van onze westerse landen onwenselijk is, maar gelukkig worden steeds meer mensen wakker. Hoewel, gelukkig, de reden voor het ontwaken is simpelweg dat het steeds erger wordt. Zelfs de mensen met de grootste plaat voor hun kop beginnen in te zien dat al die 'xenofobe', 'intollerante' en 'bekrompen' mensen misschien toch wel een punt hadden.
Iedereen is vrij om te geloven in wie dan ook, maar van de westerse grondprincipes blijf je af.
) 'Onze' maatschappij verislamiseert niet, maar zet zich er tegen af. Juist hierdoor wordt er tweespalt gemaakt.@ BuilderB: Ik ben ook niet tegen hoofddoeken in vrije tijd en op straat, maar in openbare functies en op school is het een verkeerd signaal. Bij sommige mensen zal inderdaad angst een rol spelen, maar dat wil niet zeggen dat er ook goede redenen zijn voor een verbod. Kijk naar Turkije, een land met een veel langere ervaring met dreigend islamisme. In dat land zien ze dus wél in dat hoofddoeken niet thuishoren op sommige plekken, en is het vaak streng verboden er een te dragen.
Ja, ene is voor een geloof dat nooit bewezen is en meer ellende met zich meebrengt dan wat anders en andere komt van een sport die zeer populair is en waar niemand een probleem mee heeft. Zoiets?
Buiten scholen en andere openbare plaatsen waar kleding neutraliteit vraagt draag je ook gewoon wat je wilt. Het heeft niets met vrijheden te maken, wel met regels en respect voor die regels. Als die regels echter mensen anders gaan behandelen omwille van hun geloof (of geen geloof) dan ben je fout bezig.
En angst voor hoofddoeken? Je weet toch hoe die dingen er in de eerste plaats gekomen zijn? Over angst gesproken. Die vrouwen moesten vroeger niet wagen dat ding af te zetten, die angst zit er nog steeds ingebakken.
Precies. Ik heb nooit begrepen waarom geloofs motieven altijd ingewilligd worden maar mensen die om een andere reden iets belangrijk vinden dat kunnen vergeten. Waar slaat dat op?
Nee en ik zal ook niet vooraan staan als het zover komt. Het is gewoon een gegeven dat die asociale moslims in Frankrijk er net zo over dachten. Kijk eens wat ze nu te wachten staat. Ronduit zielig noem ik het, ze gooien hun eigen ruiten in.
Ik ken je niet btw, maar dergelijke antwoorden of houdingen zullen er net voor zorgen dat het wereldje waarin jullie hier vertoeven wel eens veel minder aangenaam zal kunnen worden. Eigenlijk is het gewoon lachwekkend, de domheid die er vanaf straalt, maar tegelijk zo triest dat ik er niet eens mee kan lachen. Mss over enige tijd dat ik ook die drempel over ben.
)uhu, dat vooral horen we te krijgen van jullie kant. Vooral dat hé. Jullie willen allemaal het beste voor ons![]()
Het zijn typetjes gelijk gij, stillstrong, en nog andere idioten die elke negative moslims/allochtoon nieuws zo keihard opblaast. Je bent echt niet beter dan die moslimstraattuig hoor.

Qua gedachtengang.
Of ben je gewoon een internet-held ?
,.... want dan heb ik het nog niet goed begrepen ,.... tuurlijk heb ik het nodige gedaan , en vaak zat gevochten , maar je moet wel je grenzen kennen natuurlijk 

NL mensen die zulke dingen zouden doen zou ik net zo hard veroordelen hoor 
Ik heb altijd gezegd dat islamisering van onze westerse landen onwenselijk is, maar gelukkig worden steeds meer mensen wakker. Hoewel, gelukkig, de reden voor het ontwaken is simpelweg dat het steeds erger wordt. Zelfs de mensen met de grootste plaat voor hun kop beginnen in te zien dat al die 'xenofobe', 'intollerante' en 'bekrompen' mensen misschien toch wel een punt hadden.
Iedereen is vrij om te geloven in wie dan ook, maar van de westerse grondprincipes blijf je af.