Cyan
Huge Freak
- Waardering
- 9
Dus als je geen stafblad hebt , wilt dat dan zeggen dat je Fout bent,.... want dan heb ik het nog niet goed begrepen ,.... tuurlijk heb ik het nodige gedaan , en vaak zat gevochten , maar je moet wel je grenzen kennen natuurlijk
Internetheld![]()
Laat me aub niet lachen jongen , ik heb gewoon een eigen mening en die zeg ik net zo hard als dat ik m typ ,....
Overigens heb ik wel net als jij ( blijkbaar ) een schurfthekel aan die internethelden
En hoezo qua gedachtegangNL mensen die zulke dingen zouden doen zou ik net zo hard veroordelen hoor
En ja wij hebben ook Christelijke scholen , en nee daar ben ik het ook niet mee eens !
Onderwijs en staat gewoon gescheiden houden van het geloof is imo het beste !!!
Dat laatste zeg ik ook, ik ben er ook tegen, maar hoe bedoel je in je eerste post dat 'jullie' roepen dat we ze niet in hokjes mogen plaatsen ?
Meeste DBB'ers (dat overigens redelijk representatief staat ivm de denkwijze van jan modaal in belgie en nederland imo) veralgemenen a volonté.
Vooral uit u mond heb ik nooit iets positiefs zien uitkomen als het over moslims/allochtonen gaat. En dan durven zeggen dat 'jullie' het beste voor ons willen(niet letterlijk uit u mond, maar zo heb ik het geinterpreteerd) stoort me enorm. Als je enkel maar kunt roepen en met je vingertjes wijzen naar de probleemgroep, dan raakt de boel tussen beide kanten nooit opgelost.

,.... want dan heb ik het nog niet goed begrepen ,.... tuurlijk heb ik het nodige gedaan , en vaak zat gevochten , maar je moet wel je grenzen kennen natuurlijk