XXL Nutrition

Eerste moslimaschool in Belgie

Welke linkse groepen zijn er in belgie trouwens?

Nee, ik begrijp echt niet wat jij bedoelt. Vooral omdat jij jouw ouders erbij haalt, die het blijkbaar niet hebben.

Ouders zijn waarschijnlijk verder als hem:)

Ey richard praat niet over mijn ouders als je ze niet kent
Mijn ouders zijn wel gelovig alleen niet zo erg praktiserend wat heel zonde is
Met de zoetheid van het geloof bedoel ik dus het ware geloof de islam goed praktiseren
Allah sbwt de almachtige en sublieme geeft zoveel maar vraagt zo weinig, daar zit de zoetheid in

betreurenswaardig moet het zijn, maar okay.

Wat bedoel jij met de "zoetheid van de islam"? (serieuse vraag)

hmz beetje flauw, spellingsfouten maken en dan die van een ander bekritiseren...

Ik ben nooit geindoctrineerd
Mijn ouders hebben me helaas niet de zoetheid van de islam meegegeven, erg betreurend
Ik heb het zelf moeten vinden

Dat is maar hoe je indoctrinatie bekijkt. Van kinds af aan dingen ingegoten krijgen die kant nog wal raken noem ik indoctrinatie. Maar voor veel mensen raken ze kant en wal, aangezien het zo'n lange lijn van inprenting heeft. Het kan zo diep geworteld zitten dat mensen die zich interesseren voor 'andere ideeen' alleen al gigantische problemen met zichzelf ontwikkelen. Komt er daarnaast de vaak niet geringe afwijzing van de omgeving ook nog bij.

Hij corrigeerde je tekst snuggere, maar dat heb je weer niet door.
Weinig zoets aan een geloof of boek.

geloven kan juist heel zoete dingen bieden en dat is het probleem.

http://www.guardian.co.uk/Archive/Article/0,4273,4257777,00.html

ohw ja: wat zegt de koran eigenlijk over het ontstaan van leven/het heelal?

Ey richard praat niet over mijn ouders als je ze niet kent
Mijn ouders zijn wel gelovig alleen niet zo erg praktiserend wat heel zonde is
Met de zoetheid van het geloof bedoel ik dus het ware geloof de islam goed praktiseren

Zo dom ben je nu:

Je haalt je ouders zelf in de discussie.
Ik zeg geen kwaad woord over hen.
Waarom is het zonde dat zij niet het geloof uitoefenen.
Zijn miljoenen die dat niet doen. So what!

Weet je wat Spiermans:
De meeste NL-ers hebben geen moeite met de Marokanen en Turken van boven de 40. Daar hebben ze geen last van.
Maar die ventjes in jouw leeftijdsgroep, die zijn juist lastig.
Kunnen niet van vrouwen afblijven in de kroeg/disco, zoeken ruzie met jan en alleman.

En nee, niet allemaal, maar wel veel.

Dus misschien moet je niet altijd de zielige jongen uithangen en eens om je heen kijken en eens echt zien hoe het zit!

Het ware geloof...

Ooh, ben jij er zo een.
Ik geloof dat arrogantie ook in de koran niet erg gewaardeerd wordt.
Maar jij zal het wel niet als arrogantie zien.

Ben jij nu ironisch bezig of ben jij echt aan het radicaliseren? Jezelf beroepen op het ware geloof en daar zelfs jouw ouders als zondig op wijzen, klinkt vergaand.

Zo dom ben je nu:

Weet je wat Spiermans:
De meeste NL-ers hebben geen moeite met de Marokanen en Turken van boven de 40. Daar hebben ze geen last van.
Kunnen niet van vrouwen afblijven in de kroeg/disco, zoeken ruzie met jan en alleman.

Dus misschien moet je niet altijd de zielige jongen uithangen en eens om je heen kijken en eens echt zien hoe het zit!

Zo wat een dikke lap poep heb je hier neergezet, of zal ik bullshit zeggen

Wie zegt dat ik dit doe he? Een nette moslim is doet dit juist niet
Dit zegt al genoeg over jouw kennis over de islam, en volgens mij zou je die heel graag zo beperkt willen houden, en ik vind het zonde voor mijn ouders dat ze niet dezelfde liefde voor allah voelen en dit door middel van praktiseren uiten. Ik heb als medemoslim alleen maar het beste met ze voor

Het ware geloof...

Ooh, ben jij er zo een.
Ik geloof dat arrogantie ook in de koran niet erg gewaardeerd wordt.
Maar jij zal het wel niet als arrogantie zien.

Ben jij nu ironisch bezig of ben jij echt aan het radicaliseren? Jezelf beroepen op het ware geloof en daar zelfs jouw ouders als zondig op wijzen, klinkt vergaand.
Is helemaal niet radicaal, als de koran erop naslaat zou dit zelfs heel eerbiedig zijn en het goede wat je moet doen
En ja voor elke moslim is de islam het ware geloof
We gaan veels te veel off topic

on topic dan maar weer:

wat zou een moslimaschool volgens jou over het ontstaan van het heelal /leven dienen te vertellen Spiertje?

Is helemaal niet radicaal, als de koran erop naslaat zou dit zelfs heel eerbiedig zijn en het goede wat je moet doen
En ja voor elke moslim is de islam het ware geloof
We gaan veels te veel off topic

Je bent een nozem als je een boek wat zo lang geleden is geschreven helemaal zo hanteerd als toen.
Drink je wel eens spiermans? Mag volgens mij ook niet.

En mijn voorbeelden van je zogenaamde goede gelovigen in een discotheek, meerdere malen mee mogen maken, ook van anderen gehoord, en waarom zouden ze anders geweigerd worden?

Leveren immers toch geld op.

Je weet het, maar je wilt het niet erkennen!

spiertje16:

Toch even off topic:
Jouw ouders zondig noemen is niet respectvol. En alleen Allah mag mensen veroordelen.

Zo dom ben je nu:

Weet je wat Spiermans:

trap die gasten dan de disco uit man:D van mij mag je:D
en spier, wie is een ware moslim volgens jou, kan me nog herinneren dat jij zo tegen selefisme was enzo toch? en wat betreft de sjia dan? en de ahmadiya? wie praktiseerd de ware islam dan volgens jou?

aparte scholen voor aparte culturen, en zeggen dat ze daarvoor de apartheid in Zuid-Afrika hebben afgeschaft. :rolleyes:
Iedereen die dit goedkeurt is voor mij een nazi, punt.

so?

nog altijd zo naief dat het vb een serieuze kans heeft?

jupz, enige reden waarom ze niet meedoen is het cordon sanitaire... en die is eigenlijk onwettig en als jij gelooft dat ze door dat cordon zo groot geworden zijn, waarom het cordon dan niet laten varen... Ook de media etc laten hun al meer aan het woord in vergelijking met tien jaar geleden.

Verder hebben ze ook meer stemmen dan tien jaar geleden en blijft in stijgende lijn gaan (geloof jij nou echt dat het in antwerpen gestopt is? verkiezingen zullen het uitwijzen...).

En indien het bij een proteststem blijft, dan is het nog altijd mijn proteststem. Ik zie niet waarom ik zou moeten kiezen voor een reguliere partij omdat mijn proteststem niets zou betekenen. Moet ik dan kiezen op partijen die "onverwijld" brussel halle vilvoorde gingen splitsen en hun shit dan toch maar terug intrekken? Dit is maar één voorbeeld van het falen van de vlamingen t.o.v. de walen.

Enige politieker waar ik op dit moment groot respect voor heb is Pieter De Crem want die zegt heel dikwijls waar het op staat en recht voor de raap... (in BE kun je dat af en toe op tv volgen).

goede ontwikkeling, weet je meteen waar de radicalen zitten, erg gemakkelijk voor het anti-terrorisme team :thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
jupz, enige reden waarom ze niet meedoen is het cordon sanitaire... en die is eigenlijk onwettig en als jij gelooft dat ze door dat cordon zo groot geworden zijn, waarom het cordon dan niet laten varen... Ook de media etc laten hun al meer aan het woord in vergelijking met tien jaar geleden.

Verder hebben ze ook meer stemmen dan tien jaar geleden en blijft in stijgende lijn gaan (geloof jij nou echt dat het in antwerpen gestopt is? verkiezingen zullen het uitwijzen...).

En indien het bij een proteststem blijft, dan is het nog altijd mijn proteststem. Ik zie niet waarom ik zou moeten kiezen voor een reguliere partij omdat mijn proteststem niets zou betekenen. Moet ik dan kiezen op partijen die "onverwijld" brussel halle vilvoorde gingen splitsen en hun shit dan toch maar terug intrekken? Dit is maar één voorbeeld van het falen van de vlamingen t.o.v. de walen.

Enige politieker waar ik op dit moment groot respect voor heb is Pieter De Crem want die zegt heel dikwijls waar het op staat en recht voor de raap... (in BE kun je dat af en toe op tv volgen).
dedecker zei het al, het cordon is de enigste levensverzekering voor het vb :rolleyes:

Terug
Naar boven