spiertje16
Monstrous Giant
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
betreurenswaardig moet het zijn, maar okay.
Wat bedoel jij met de "zoetheid van de islam"? (serieuse vraag)
Ik ben nooit geindoctrineerd
Mijn ouders hebben me helaas niet de zoetheid van de islam meegegeven, erg betreurend
Ik heb het zelf moeten vinden
Hij corrigeerde je tekst snuggere, maar dat heb je weer niet door.
Weinig zoets aan een geloof of boek.
Ey richard praat niet over mijn ouders als je ze niet kent
Mijn ouders zijn wel gelovig alleen niet zo erg praktiserend wat heel zonde is
Met de zoetheid van het geloof bedoel ik dus het ware geloof de islam goed praktiseren
Zo dom ben je nu:
Je haalt je ouders zelf in de discussie.
Ik zeg geen kwaad woord over hen.
Waarom is het zonde dat zij niet het geloof uitoefenen.
Zijn miljoenen die dat niet doen. So what!
Weet je wat Spiermans:
De meeste NL-ers hebben geen moeite met de Marokanen en Turken van boven de 40. Daar hebben ze geen last van.
Maar die ventjes in jouw leeftijdsgroep, die zijn juist lastig.
Kunnen niet van vrouwen afblijven in de kroeg/disco, zoeken ruzie met jan en alleman.
En nee, niet allemaal, maar wel veel.
Dus misschien moet je niet altijd de zielige jongen uithangen en eens om je heen kijken en eens echt zien hoe het zit!
Is helemaal niet radicaal, als de koran erop naslaat zou dit zelfs heel eerbiedig zijn en het goede wat je moet doenHet ware geloof...
Ooh, ben jij er zo een.
Ik geloof dat arrogantie ook in de koran niet erg gewaardeerd wordt.
Maar jij zal het wel niet als arrogantie zien.
Ben jij nu ironisch bezig of ben jij echt aan het radicaliseren? Jezelf beroepen op het ware geloof en daar zelfs jouw ouders als zondig op wijzen, klinkt vergaand.
Is helemaal niet radicaal, als de koran erop naslaat zou dit zelfs heel eerbiedig zijn en het goede wat je moet doen
En ja voor elke moslim is de islam het ware geloof
We gaan veels te veel off topic
Zo dom ben je nu:
Je haalt je ouders zelf in de discussie.
Ik zeg geen kwaad woord over hen.
Waarom is het zonde dat zij niet het geloof uitoefenen.
Zijn miljoenen die dat niet doen. So what!
Weet je wat Spiermans:
De meeste NL-ers hebben geen moeite met de Marokanen en Turken van boven de 40. Daar hebben ze geen last van.
Maar die ventjes in jouw leeftijdsgroep, die zijn juist lastig.
Kunnen niet van vrouwen afblijven in de kroeg/disco, zoeken ruzie met jan en alleman.
En nee, niet allemaal, maar wel veel.
Dus misschien moet je niet altijd de zielige jongen uithangen en eens om je heen kijken en eens echt zien hoe het zit!
van mij mag je
so?
nog altijd zo naief dat het vb een serieuze kans heeft?
Vlaams Belang stemmen dames en heren of vindt je dit kunnen?
Het gaat er hem toch om dat vreemdelingen zich integreren in ons land? Op deze manier bereik je het omgekeerde.
dedecker zei het al, het cordon is de enigste levensverzekering voor het vbjupz, enige reden waarom ze niet meedoen is het cordon sanitaire... en die is eigenlijk onwettig en als jij gelooft dat ze door dat cordon zo groot geworden zijn, waarom het cordon dan niet laten varen... Ook de media etc laten hun al meer aan het woord in vergelijking met tien jaar geleden.
Verder hebben ze ook meer stemmen dan tien jaar geleden en blijft in stijgende lijn gaan (geloof jij nou echt dat het in antwerpen gestopt is? verkiezingen zullen het uitwijzen...).
En indien het bij een proteststem blijft, dan is het nog altijd mijn proteststem. Ik zie niet waarom ik zou moeten kiezen voor een reguliere partij omdat mijn proteststem niets zou betekenen. Moet ik dan kiezen op partijen die "onverwijld" brussel halle vilvoorde gingen splitsen en hun shit dan toch maar terug intrekken? Dit is maar één voorbeeld van het falen van de vlamingen t.o.v. de walen.
Enige politieker waar ik op dit moment groot respect voor heb is Pieter De Crem want die zegt heel dikwijls waar het op staat en recht voor de raap... (in BE kun je dat af en toe op tv volgen).

dedecker zei het al, het cordon is de enigste levensverzekering voor het vb![]()