theXdiscipline
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 57kg
Hallo,
Ik ben 22, 57 kg voor 1m72, altijd al mager geweest, en sinds een jaar of 2 vegetariër. Ik wil dringend groter worden en ga mij deze week nog inschrijven in een serieuze gym, en ben vandaag begonnen met mijn voeding aan te passen, na uren lezen op dit forum.
Dit heb ik vandaag gegeten en vormt een basis voor de komende dagen/weken.
7u Kopje Alpro Soyamelk met 10 g Mannavital wheyproteine 90
7u30 Quaker Havermout met alpro soyamelk, pompoenpitten & stukken banaan/kiwi
10u cashewnoten en banaan
12u witte bonen in tomatesaus met denneboompitten
15u paar stukken chocolade 72 % met een mandarijn
17u Alpro soyamelk met 10g mannavital whey, paar schellen vegetarische quorn "hesp"
19u30 aardappelen met tomaten, 1 soya-paprikaburger en een tofu/quorn burger
22u Kiwi, cashewnoten
Tips, opmerkingen, alternatieven, zijn zeker welkom!
Ik eet geen vlees of vis en probeer zoveel mogelijk ei en melkproducten te vermijden.
Alternatieven voor mijn ontbijt zijn volkoren brood met pindakaas/veg beleg met zoveel mogelijk eiwit & banaan
Voor ‘warme’ maaltijden: couscous (met oa brocolli & paprika), volkoren pasta, veg burgers met zoveel mogelijk eiwitten,...
Ik ben 22, 57 kg voor 1m72, altijd al mager geweest, en sinds een jaar of 2 vegetariër. Ik wil dringend groter worden en ga mij deze week nog inschrijven in een serieuze gym, en ben vandaag begonnen met mijn voeding aan te passen, na uren lezen op dit forum.
Dit heb ik vandaag gegeten en vormt een basis voor de komende dagen/weken.
7u Kopje Alpro Soyamelk met 10 g Mannavital wheyproteine 90
7u30 Quaker Havermout met alpro soyamelk, pompoenpitten & stukken banaan/kiwi
10u cashewnoten en banaan
12u witte bonen in tomatesaus met denneboompitten
15u paar stukken chocolade 72 % met een mandarijn
17u Alpro soyamelk met 10g mannavital whey, paar schellen vegetarische quorn "hesp"
19u30 aardappelen met tomaten, 1 soya-paprikaburger en een tofu/quorn burger
22u Kiwi, cashewnoten
Tips, opmerkingen, alternatieven, zijn zeker welkom!
Ik eet geen vlees of vis en probeer zoveel mogelijk ei en melkproducten te vermijden.
Alternatieven voor mijn ontbijt zijn volkoren brood met pindakaas/veg beleg met zoveel mogelijk eiwit & banaan
Voor ‘warme’ maaltijden: couscous (met oa brocolli & paprika), volkoren pasta, veg burgers met zoveel mogelijk eiwitten,...