XXL Nutrition

Eerste voeding's schema tips AUB!

Tinoo

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
82kg
Hallo mensen,

Ik heb na flink wat sticky's lezen en andere informatie zoeken een voeding's schema gemaakt, ik ben niet in de gelegenheid om een perfect voeding's schema te volgen, toch hier een exel bestandje met wat ik ongeveer eet elke dag, warm eten etc. verschild per dag natuurlijk!

Doel = Vet % verlagen maar geen spiermassa verliezen

HELP AUB! :$

Bijlagen

Het bestand is onherroepelijk beschadigd. Niet meer te redden lijkt me.

Hallo mensen,

Ik heb na flink wat sticky's lezen en andere informatie zoeken een voeding's schema gemaakt, ik ben niet in de gelegenheid om een perfect voeding's schema te volgen, toch hier een exel bestandje met wat ik ongeveer eet elke dag, warm eten etc. verschild per dag natuurlijk!

Doel = Vet % verlagen maar geen spiermassa verliezen

HELP AUB! :$

Het is lastig om geen spiermassa te verliezen indien jij je vetpercentage wilt verlagen. Je zult vrijwel altijd wat spiermassa verliezen, de kunst is juist om dit te minimaliseren. Hierbij komt kijken dat je voedingsschemaop en top moet zijn en dat jij je hieraan gaat houden. Verder moet je trainingschema hier ook bij aansluiten. Ik adviseer je om op onderhoud te gaan eten en je tekort te creeren door de cardiosessies. Ga lekker hoog zitten in eiwitten en laag in carbs. Let op de verzadigde en onverzadigde vetten en je komt al een heel eind.

just my 2 cents

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor je reactie! Ik ga je tips zeker opvolgen!

Terug
Naar boven