XXL Nutrition

eerste voedingsschema

tommeh

Novice
Waardering
0
hey, ik ben nu al een tijdje bezig met m'n nieuw voedingsschema, vroeger at ik gewoon 3 keers per dag wat dus niet goed was nu ziet het er dus zo uit:

7.00 : cornflakes,0.5l halfvolle melk, multivitamine, banaan, 30gr whey.

10.00 : proteine bar van maximize (heb niet veel tijd omdat ik op school zit)

12.00 : 4 sneetjes bruin brood met kippewit,zalm of tonijn, appel

17.00 : wat de pot kookt, meestal is dit wel gezond, met een fat burner pil.

18.30 : 30gr whey, creatine

19.00 : training direct achter training 30gr whey

21.00 : 250gr kwark

Wat ik met dit probeer te bereiken is gewoon m'n spieren meer zichtbaar laten worden. Iedere dag doe ik ook gemiddeld 1 uur cardio, heel de dag door drink ik ook veel water. Kritiek en commentaar zou handig zijn :)

hey, ik ben nu al een tijdje bezig met m'n nieuw voedingsschema, vroeger at ik gewoon 3 keers per dag wat dus niet goed was nu ziet het er dus zo uit:

7.00 : cornflakes,0.5l halfvolle melk, multivitamine, banaan, 30gr whey.

10.00 : proteine bar van maximize (heb niet veel tijd omdat ik op school zit)

12.00 : 4 sneetjes bruin brood met kippewit,zalm of tonijn, appel

17.00 : wat de pot kookt??? , meestal is dit wel gezond, met een fat burner pil.troep

18.30 : 30gr whey, creatine

19.00 : training direct achter training 30gr whey

21.00 : 250gr kwark

Wat ik met dit probeer te bereiken is gewoon m'n spieren meer zichtbaar laten worden. Iedere dag doe ik ook gemiddeld 1 uur cardio, heel de dag door drink ik ook veel water. Kritiek en commentaar zou handig zijn :)

extra eetmoment 's middags
meer eten na de training, nu: 220 kcal (whey en de kwark, of heb je volle?), dat is niet genoeg tenzij je 35 kg weegt ofzo

• Topic Starter Topic Starter
ja ik heb volle kwark :) tussen 12 en 17 uur zal ik dan nog iets tussen stoppen maar voor s'avonds zit ik dan goed?

als er ook een enorme pleur suiker in die kwark zit kom je een heel eind idd. maar dan eet je dus wel troep (veel suiker en veel vv). en 250 g blijft weinig.

• Topic Starter Topic Starter
k toch bedankt voor de info

Terug
Naar boven