AndroidHealthClinic

eerste winstrol kuur 6 weken 50 mg

Dini

Cool Novice
Waardering
0
Beste mensen ik ben nu 3 dagen bezig met mijn winny only (tabs) verdeel het over de gehele dag 2-2-1

mijn doel wat definitie en wat kg's erbij ik verwacht geen idiote gains en dat is ook niet het gene waar ik voor ga!

ik train nu zo'n 3en een half jaar ben 22 en weeg zo'n 8 a 89 kg schommelt nog wel eens ben 1,80!

ik begin de kenmerken al te voelen (lichte koppijn je voelt je wat anders) meer zin om te trainen kortom het werkt allemaal prima

ik probeer mn kh niet te hoog te houden eiwitten daarin tegen wel! nuttig er zo'n 250 per dag eiwitten! kh tel ik niet, wel gaan doen? voeding bestaat uit tartaar magere kwark tonijn eieren whey shakes kip noem het maar op ik weet wel waar ik mijn witjes uit moet halen! dit verdeel ik uiteraard ook om de 2 a max 3 uur! en wat kh betreft alles met mate! zoals niet meer dan 1 a 2 bruin broodjes droge rijst soms pasta maar dat allemaal na een zware training en de dag daarna aangezien je dan veel spierpijn hebt etc etc,

ik train 3 a 4 keer per week

ma borst triceps di rug biceps wo benen do rust vrijdag schouder trapezius weekend wat rustiger wat low cardio buik extra's!

ik wil graag advies en weten hoe ik het t beste kan doen in jullie ogen, ik heb bewust voor winny gekozen omdat ik dit ideaal vind niet te zwaar, mits goed uitgevoerd leuke gains dus vandaar winny only!! overige supps anabolic wms tijdens en na de training omega 3 tabss en gluco!

dus beste mensen kom maar op!:D

Foto's zullen nog volgen!

Laatst bewerkt:
Succes :lifter: Halfwaardetijd is 9 uur voor winny geloof ik, dus 2 ( of 3 ) momenten van inname lijkt mij goed. Ik zou zelf 2 momenten doen ( 30/20 ), maar ik heb er ( nog ) geen ervaring mee :)

geen nakuurtje?

• Topic Starter Topic Starter
ja ik ben voor deze manier van innemen gegaan: iedereen heb zn meningen er over de 1 zegt 7 uur de ander 8 de ander 9 de 1 niet maar die zijn niet serieus;) ik doe dit op advies van iemand die het zelf ook zo heeft gedaan.. en dat is geen kleine jongen! en nakuur tsja ben nog wel wat weekjes bezig dus dat kijken we ff aan!

succes:)!

ik nam smorgens om 7 uur 1, smiddags rond 4 2 en savonds rond 10/11 1, nakuur met nolvadex eerste week 20 mg tweede week 10 mg

ok ok nou we gaan het ff aanzien allemaal tot nu toe nog geen drastische veranderingen.. na hoelang merkte jullie echt verschil?

ik na anderhalve week, je moet alleen niet verwachten dat je op winnie massive veranderingen gaat merken, ik heb het toen gedaan, maar ik doe het nu pas weer als ik voor de zomer ga cutten.

Vindt het raar dat je in december winstrol neemt, ben wel benieuwd naar je resultaten, ga volgende zomer ook klein winstrol cutkuurtje nemen.

Dini wat is je vetinname ?

Dag mensen, daar was ik weer . dag 10 is ingegaan.. qua kracht ben ik ieeeetsie vooruit gegaan niks drastisch, ik wordt wel droger maar al met al valt het me nog allemaal reuze mee! hoop dat de aankomende weken voor meer verandering gaat zorgen!

@porterhouse ik neem omega 3 capsules en een lepel olijfolie door me kwark elke dag is dit voldoende?

dit is wat ik ook zo dagelijks eet: ontbijt 40 gram whey en schep ultra fine oats maal 2
2 tartaar, maal 3 blik tonijn met soms wat rijst, maal 4 avondeten, let daarbij wel op de koolhydraten , maal 5 soms weer een shake of een stukje vlees , en uiteindelijk sluit ik af met een kwark, al voel ik me wat zwakker ben ik wel geneigd om een bruin broodje erbij te pakken of iets anders in de vorm van Kh maar dat is zeer gering! fruit moet ik eerlijk gezegd wel meer gaan eten.. iemand nog pointers? ik eet elke dag wel minimaal 250 gram eiwitten!

en wat de (bodybuilders) betreft over dat iik in de winter winstrol gebruik.. ? who gives f..k ? iedereen heeft zo zn eigen belangen en niet iedereen wil 120 kilo wegen! dus vandaar

Meer eten.

Dag mensen, daar was ik weer . dag 10 is ingegaan.. qua kracht ben ik ieeeetsie vooruit gegaan niks drastisch, ik wordt wel droger maar al met al valt het me nog allemaal reuze mee! hoop dat de aankomende weken voor meer verandering gaat zorgen!

@porterhouse ik neem omega 3 capsules en een lepel olijfolie door me kwark elke dag is dit voldoende?

dit is wat ik ook zo dagelijks eet: ontbijt 40 gram whey en schep ultra fine oats maal 2
2 tartaar, maal 3 blik tonijn met soms wat rijst, maal 4 avondeten, let daarbij wel op de koolhydraten , maal 5 soms weer een shake of een stukje vlees , en uiteindelijk sluit ik af met een kwark, al voel ik me wat zwakker ben ik wel geneigd om een bruin broodje erbij te pakken of iets anders in de vorm van Kh maar dat is zeer gering! fruit moet ik eerlijk gezegd wel meer gaan eten.. iemand nog pointers? ik eet elke dag wel minimaal 250 gram eiwitten!

en wat de (bodybuilders) betreft over dat iik in de winter winstrol gebruik.. ? who gives f..k ? iedereen heeft zo zn eigen belangen en niet iedereen wil 120 kilo wegen! dus vandaar

Bij jou gewicht toch zeker 80g vetten(uit voeding over de hele dag), ander ga je last krijgen van de winstrol.

Over de hele dag? Gewoon 's avonds een eetlepel of twee pindakaas en klaar?

"Bij jou gewicht toch zeker 80g vetten(uit voeding over de hele dag), ander ga je last krijgen van de winstrol"

Waarom is dat dan?
Waar krijg je last van dan met winny?gewrichten?

Terug
Naar boven