MuscleMeat

eerste winstrol kuur 6 weken 50 mg

Hoe train je en hoe eet je? Zijn zo veel gasten die matige gains maken met dikke kuren, omdat ze trainen als een wijf en eten als een frikandel.

ja das gewoon onwijs zonde en dom :)

• Topic Starter Topic Starter
zoo weer is een update, druk gehad dus neit echt ff de tijd gehad om wat te posten! (kuur) :) is zo goed als over.. laatste daagjes breken aan, ik moet zeggen vind het wel heel erg tegenvallen.. eerste 2 weken at ik zoals meerdere aangaven te weinig, voornamelijk eiwitten. werd wat droger toen en wat sterker nou allemaal heel mooi, toen zeer veel kh erbij gegooit gekookte aardappelen rijst een pasta zo nu en dan noem het maar op, en al met al geen kg meer gepakt? ik snap er niks van in mijn ogen ben ik ook niet bepaald groter geworden.. winstrol is dan ook geen echte massakuur i know maar ik heb andere zeer hard erop zien gaan, ik twijfel dan nu over het product ook al is het een bekend merk.. ergens iets waarbij je de inhoud kan checken? vond ook een beetje apart dat er op de 2 potjes 2 penstreepjes zaten alsof ze gemarkeert waren.. wat ik op t moment voel, wat hardheid maar dat kan ook weer door me wms komen :)

Tja, precies wat iedereen zegt he? ;)

Winstrol is geen massa bouwer.. Als je voeding, training en rust toppie in orde is kan je er wat op gainen, maar je moet geen wonderen verwachten..

Ik durf wel te zeggen dat je voeding waarschijnlijk niet goed genoeg was.. Ik heb zelf altijd een slechte eetlust als ik aan de winny zit, misschien dat dat meegespeeld heeft?

Ik lees hier ook net ergens "10 kilo gepakt op winny only, blabla" bullshit.. Volgende keer dus gewoon voor bijvoorbeeld test gaan..

ja die 10 kg gevallen kunnen me .... zuigen die beginnen op 60 kg gaan eten en winny zo kan ik het ook :) me voeding had vooral eerste 2 3 weken beter gekund geef ik toe! maar ik ben eigenlijk beetje blijven hangen qua gains bij week 3-4 maja het is niet anders! ik ga hierna door met crea en gaspari superpump voor de eventuele dip.. en mocht het weer gaan kriebelen wil ik toch voor een anavar of iets, ik wil gewoon spieren kweken geen vocht, ook al gaat het weg, maja zo ieder zn ding he! eetlust heb ik vrij weinig van gemerkt heb wel momenten soms dat ik denk GVD weer eten maja je moet wat voor je lijf he, denk dat ik op het eind zo'n 2 max 3 kg heb gewonnen wel schoon dus dat is altijd leuk.. stiekem had ik wel wat meer gehoopt

ja die 10 kg gevallen kunnen me .... zuigen die beginnen op 60 kg gaan eten en winny zo kan ik het ook :) me voeding had vooral eerste 2 3 weken beter gekund geef ik toe! maar ik ben eigenlijk beetje blijven hangen qua gains bij week 3-4 maja het is niet anders! ik ga hierna door met crea en gaspari superpump voor de eventuele dip.. en mocht het weer gaan kriebelen wil ik toch voor een anavar of iets, ik wil gewoon spieren kweken geen vocht, ook al gaat het weg, maja zo ieder zn ding he! eetlust heb ik vrij weinig van gemerkt heb wel momenten soms dat ik denk GVD weer eten maja je moet wat voor je lijf he, denk dat ik op het eind zo'n 2 max 3 kg heb gewonnen wel schoon dus dat is altijd leuk.. stiekem had ik wel wat meer gehoopt

dip ,voor winstrol

Heb met m'n winnykuur (6 weken 50mg zonder nakuur) zo'n 10kg gepakt en 6/7 overgehouden. Is alweer een jaartje geleden ofzo.

Mijn ervaringen waren:
Veel krachttoename
Redelijk wat gewicht toename (vind 6/7kg overhouden met winny niet verkeerd)
Redelijk pijn in de gewrichten, niet altijd maar soms.

En waar ik het meest mee zat, waarom ik het nooit nog een keer zou doen is dat ik redelijk veel last had van haaruitval, en toen ook inhammen begon te zien die ik eerst niet had.

Weet niet of iedereen hier last van krijgt. Maar hou er rekening mee!

Vrij late qoute, maar beter laat dan nooit.
Hoe kan je haaruitval krijgen van Winstrol? Als Winstrol niet aromatiseerd?

..

Laatst bewerkt:
hoe dan bij je stats staat al 84 kg... :)

vandaag de laatste dag aangebroken stond net op de weegschaal en die gaf net geen 93 aan dus laten we zeggen dat ik een 3,5 kg droge massa heb gewonnen en een lekkere krachttoename dat kan ik niet ontkennen. alles is best omhoog gegaan ik bankdrukte voorheen 90 kg zo'n 6 keer bij 89 kg nu gister deed ik nog 4 keer 110 op het einde van me rug workout gesloopt en wel, was ff kijken wat erin zat. morgen weer borst pakken en dan gaan we aan de slag met creatine en superpump voor de eventuele (dip)

Ik zelf zit nu op mijn 12de dag van winstrol only tab kuur 50mg/pd ik merk en zie het zeker. Begon op 80,5 en zat gister avond op 84,0! Heb tevens 0,0 last van sides, ben er dus zeer over te spreken!

Merk je op die korte periode al een duidelijk verschil in droge massa?

Terug
Naar boven