MuscleMeat

eerste winstrol kuur 6 weken 50 mg

Winny droogt je redelijk uit, dus veel water blijven drinken.... Er bestaat een kans dat je last van je gewrichten gaat krijgen door winny... De een wat meer dan een ander. Een goede hulp daar tegen is glucosamine. Alleen het duurt eventjes voordat ghet aat werken. Het is aan te raden om dus glucosamine te nemen tijdens de kuur en misschien zelf beter eventjes daarvoor al.

Ja dat weet ik dat het vocht wegtrekt enz.Maar wat heeft dat met je innamen van vetten temaken?
Is gewoon een vraag geen kritiek ofzo?
Wil dat wel weten

• Topic Starter Topic Starter
hahah, dat dacht ik ook.. ik gebruik gwoon gluco omega 3 en olie door me kwark, ik geloof het wel! zal met voeding ook wel een theelepel erbij gooien kan vast geen kwad.. ff wat trainen betreft, ik ga vooruit verbreek elke training wel een pr, maar al mn gewicht blijft eerlijk gezegd the same, dan kan t zijn dat ik meer verbrand aangezien ik meer eiwitten binnen krijg soms wat cardio en veel water drink maar wou toch echt wel de 90kg gaan zien! maar goed we hebben nog dik 4 weken dus alles kan nog lijkt mij

verwacht niet teveel. Winny tabs doet niet zoveel

ik verwacht ook gain monster gains hoor, ben prima op de hoogte van wat dit spulletje allemaal kan! tot nu toe werkt het al beter dan elk creatine middel dus ik vind t allemaal wel best! ff vraagje wat Kh betreft, ik wil zo schoon mogelijk aankomen welke kh kan ik t beste erbij pakken en hoeveelheid,

Wat denk je zelf? je bent wel op de hoogte van winny tabletten maar niet van voeding:s

hou gewoon je mond al kan je niet fatsoenlijk antwoorden, is het zo moeilijk EEN VRAAG te BEANTWOORDEN ipv commentaar te geven get a life echt trieste figuren af en toe hier gvd zeg, net zoals die stomme vanzelsprekende antwoorden op winstrol kuur in de winter... IN DE WINTER??? dan moet je toch bulken?? pfffff kansloos maargoed

tegen wie heb je het nou?

hou gewoon je mond al kan je niet fatsoenlijk antwoorden, is het zo moeilijk EEN VRAAG te BEANTWOORDEN ipv commentaar te geven get a life echt trieste figuren af en toe hier gvd zeg, net zoals die stomme vanzelsprekende antwoorden op winstrol kuur in de winter... IN DE WINTER??? dan moet je toch bulken?? pfffff kansloos maargoed

Je bent zelf kansloos man.

---------- Post toegevoegd Mon 19 Dec 2011 om 19:27 ----------

Je vraagt of mensen advies geven, en dat gebeurt toc, wat je er mee doet moet je zelf weten. maar als mensen mijn advies niet opvolgen leren ze zelf wel van de fouten.

winstrol is kickin in hehe

Haha iets met riod rage ofzo was het toch?

Glucosamine er bij. Meer eten. Cardio er bij. Meer vetten. Succes!

haha roid rage zeggen de mensen eeeeeeeeey hahah, denk dat ik niet te vergelijken ben met de meeste anabolen verslaafde hier :D maargoed.. al met al gaat het een stukl beter , kh omhoog geflikkert. zitten nu op 90.5 van 89 kg dus we gaan wat omhoog.. zit nu precies op de helft ! heeft het nut om van 50 mg naar 60 te gaan voor een extra zetje nog of verpest ik daar een hoop mee in mn body en is het de moeite niet waard?

Heb met m'n winnykuur (6 weken 50mg zonder nakuur) zo'n 10kg gepakt en 6/7 overgehouden. Is alweer een jaartje geleden ofzo.

Mijn ervaringen waren:
Veel krachttoename
Redelijk wat gewicht toename (vind 6/7kg overhouden met winny niet verkeerd)
Redelijk pijn in de gewrichten, niet altijd maar soms.

En waar ik het meest mee zat, waarom ik het nooit nog een keer zou doen is dat ik redelijk veel last had van haaruitval, en toen ook inhammen begon te zien die ik eerst niet had.

Weet niet of iedereen hier last van krijgt. Maar hou er rekening mee!

haha roid rage zeggen de mensen eeeeeeeeey hahah, denk dat ik niet te vergelijken ben met de meeste anabolen verslaafde hier :D maargoed.. al met al gaat het een stukl beter , kh omhoog geflikkert. zitten nu op 90.5 van 89 kg dus we gaan wat omhoog.. zit nu precies op de helft ! heeft het nut om van 50 mg naar 60 te gaan voor een extra zetje nog of verpest ik daar een hoop mee in mn body en is het de moeite niet waard?

Ik zit nu op 15 dagen. Nu op 93.6 vanaf 91.5. Ga ook vanaf vandaag naar 60mg tot het einde van de kuur. Ben benieuwt of ik nog een boost ga voelen.

Succes verder!! Laatste 3 weken

---------- Post toegevoegd Mon 26 Dec 2011 om 17:35 ----------

Heb met m'n winnykuur (6 weken 50mg zonder nakuur) zo'n 10kg gepakt en 6/7 overgehouden. Is alweer een jaartje geleden ofzo.

Mijn ervaringen waren:
Veel krachttoename
Redelijk wat gewicht toename (vind 6/7kg overhouden met winny niet verkeerd)
Redelijk pijn in de gewrichten, niet altijd maar soms.

En waar ik het meest mee zat, waarom ik het nooit nog een keer zou doen is dat ik redelijk veel last had van haaruitval, en toen ook inhammen begon te zien die ik eerst niet had.

Weet niet of iedereen hier last van krijgt. Maar hou er rekening mee!

Zo 10 kg gepakt. Hoop dat ik dat ook mag halen!!
Zit nog te twijfelen of ik natuur ga doen.

Waarom naar 60, ga dan 2 weken langer door op 50.

Ik zit nu op 15 dagen. Nu op 93.6 vanaf 91.5. Ga ook vanaf vandaag naar 60mg tot het einde van de kuur. Ben benieuwt of ik nog een boost ga voelen.

Succes verder!! Laatste 3 weken

---------- Post toegevoegd Mon 26 Dec 2011 om 17:35 ----------

Zo 10 kg gepakt. Hoop dat ik dat ook mag halen!!
Zit nog te twijfelen of ik natuur ga doen.

6 / 7 van overgehouden he

ik snap er echt de .... van hoe mensen zoveel kg's kunnen pakken hiermee, maar van 50 naar 60 laatste 3 weken niet doen? wat zeggen jullie.. ik had neit veel verwacht van winny only maar wel meer dan dit!, is er ergens een plaats waar je pillen kan checke? ben benieuwd of het niet misschien daar aan kan liggen..

Als je ze toch hebt liggen waarom niet. Ik heb ook 300 tabs dus als ik doorga op 50 heb ik minstens half potje over. Ik denk dat je er wel iets van voelt en doe het zelf ook

hoeveel weken zit je nu en hoeveel heb je gegained? ben je trouwens nog veel verandert in je bf %? of niet gemeten?

Terug
Naar boven