Miss Deadlift
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 59
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 65kg
Wat ik wel geloof is dat je een middenweg moet kiezen. Eiwitten lijken me ook het belangrijkst. maar alleen maar eiwitten ;..tja.."te" is nooit goed. Daarnaast had dat boek een hele goede uitleg erover. Ik kan dat stukje wel keer copy pasten voor je als je wilt?
Tsjaa dat hangt ervanaf wat je wilt
als je puur voor de gezondheid bezig bent wel misschien. IK train ook niet lekker op low carb maar sommige toch wel, dan zie ik ook niet in waarom ze het niet zouden moeten doen.Maar het had je sowieso wel op kunnen vallen dat veel mensen resultaten nog belangrijker vinden dan of het gezond is, ten minste zo lang ze er geen sterke negatieve gezondheidseffecten van ervaren want dat wil niemand, hoewel sommige daarin zelfs een vrij hoge pijngrens hebben

En hoe zit het eigenlijk met die theorie die lowcarbers altijd gebruiken, dat KH eigenlijk helemaal niet goed voor je zijn etc, zijn die nu wel met zekerheid weerlegd
Zelf neig ik ook tot de middenweg omdat ik van al die theorien de ballen snap en niet kan aantonen wie er gelijk heeft maar
ik wil toch betere resultaten dus iets zal er moeten gebeuren