XXL Nutrition

Eetlust

Bezoekers in dit topic

Ik neem aan dat je geen ambitie hebt om een huge mofo te worden, maar dat je gewoon een fit lichaam wilt waar je geen modderfiguur mee slaat op het strand.

In dat geval heb je minder voedsel nodig dan de meeste internet forums je laten denken. Zorg voor voldoende protein, eet meerdere maaltijden per dag en eet niet als een zieke kip. Meer is er niet voor nodig eigenlijk. Ga jezelf niet gek maken met een Kcal doel iedere dag. Krijg een beeld van wat je nu eet, en eet iets meer dan dat als je wilt aankomen.

En als je eetlust echt zo compleet shit is, kies dan voor calorie rijke voedingsmiddelen. Veelal met veel vet. Volle kwark, volle melk, pindakaas, 48+ kaas op je brood ipv gesneden kipfilet.
 
Zou sowieso suikers proberen te vermijden als vervanger om toch aan je kcal te komen. Natuurlijke suikers zijn net zo slecht als een klontje suiker uit het pak! Zodra je de luiken opendoet moet je gaan eten Brinta of volkorenbrood om je motor op gang te brengen omdat het begin van de dag bepalende is voor het verdere verloop, begin je slecht met eten zal je ook slecht eindigen. En druk om de 2 uur schoon voedsel naar binnen ipv 3x daags eten! Staan zat eet schema’s online
 
Of b12 im om je eetlust op te wekken!
 
Zou sowieso suikers proberen te vermijden als vervanger om toch aan je kcal te komen. Natuurlijke suikers zijn net zo slecht als een klontje suiker uit het pak! Zodra je de luiken opendoet moet je gaan eten Brinta of volkorenbrood om je motor op gang te brengen omdat het begin van de dag bepalende is voor het verdere verloop, begin je slecht met eten zal je ook slecht eindigen. En druk om de 2 uur schoon voedsel naar binnen ipv 3x daags eten! Staan zat eet schema’s online
Want suiker is de duivel? :roflol:
 
Zou sowieso suikers proberen te vermijden als vervanger om toch aan je kcal te komen. Natuurlijke suikers zijn net zo slecht als een klontje suiker uit het pak! Zodra je de luiken opendoet moet je gaan eten Brinta of volkorenbrood om je motor op gang te brengen omdat het begin van de dag bepalende is voor het verdere verloop, begin je slecht met eten zal je ook slecht eindigen. En druk om de 2 uur schoon voedsel naar binnen ipv 3x daags eten! Staan zat eet schema’s online

Begin vd dag is bepalend?
Waarom om de 2u eten?
Natuurlijke suikers net zo slecht?
 
Begin vd dag is bepalend?
Waarom om de 2u eten?
Natuurlijke suikers net zo slecht?

Begin van de is zeker bepalend voor het verdere verloop zou zeggen ga het eens ondervinden!

wasrom om de 2 uur eten? Hoef jou toch niet uit te leggen waarom dat is ipv van 3x

natuurlijke suiker bestaan niet en die zijn net zo als een suikerklontje uit het pak! Ook dat is een gegeven en bewezen feit.
 
Begin van de is zeker bepalend voor het verdere verloop zou zeggen ga het eens ondervinden!

wasrom om de 2 uur eten? Hoef jou toch niet uit te leggen waarom dat is ipv van 3x

natuurlijke suiker bestaan niet en die zijn net zo als een suikerklontje uit het pak! Ook dat is een gegeven en bewezen feit.

Jezelf herhalen is niet hetzelfde als jezelf toelichten.
 
Begin van de is zeker bepalend voor het verdere verloop zou zeggen ga het eens ondervinden!

wasrom om de 2 uur eten? Hoef jou toch niet uit te leggen waarom dat is ipv van 3x

natuurlijke suiker bestaan niet en die zijn net zo als een suikerklontje uit het pak! Ook dat is een gegeven en bewezen feit.
Het is best moeilijk om zoveel onzin met zo weinig woorden te verkondigen.
 
Goed lezen schijnt echt moeilijk te zijn! 😘
 
het is er weer zo eentje hoor :roflol:
 
Prima wat jij wil om mijntje bestempelen als daarmee heb je er weer één! Moet je je bericht even kracht geven?
 
Goed lezen schijnt echt moeilijk te zijn! 😘
Probeer het dan nog een met de kennis dat in (en nog een paar anderen) niet goed kunnen lezen.
 
Begin van de is zeker bepalend voor het verdere verloop zou zeggen ga het eens ondervinden!

wasrom om de 2 uur eten? Hoef jou toch niet uit te leggen waarom dat is ipv van 3x

natuurlijke suiker bestaan niet en die zijn net zo als een suikerklontje uit het pak! Ook dat is een gegeven en bewezen feit.

In het Sticky kun je vinden waarom je opmerkingen nogal wat verzet krijgen. Vooral je eetmomenten mythe word daar goed weerlegd. Echt, als je dat leest + wetenschappelijke onderbouwing, dan geloof jij ook niet meer zo 'absurd' stellig in die opmerkingen van jezelf ;)

Je praat over suikers, maar het zorgt voor minder verwarring als je over koolhydraten praat volgens mij. Hier spot ik eigenlijk het enige wat klopt, je moet eiwit en vet voorop stellen en de rest aanvullen met koolhydraten/carbs/suiker hoe je het ook wilt noemen.
 
Een aperitiefje elke dag rond 11u.
Werkt prima om de eetlust op te wekken.
 
Prima wat jij wil om mijntje bestempelen als daarmee heb je er weer één! Moet je je bericht even kracht geven?

typetje ik zeg wat en zo is het....
 
Weet je wat het is je kunt ook gewoon zeggen hey Lesley ik ben het niet met je eens en insinueert het dan kan ik er wat mee! Probeer de topic starter te helpen ipv van anderen afbreken zeiken met commentaar pffff
 
Weet je wat het is je kunt ook gewoon zeggen hey Lesley ik ben het niet met je eens en insinueert het dan kan ik er wat mee! Probeer de topic starter te helpen ipv van anderen afbreken zeiken met commentaar pffff

Meerderen zetten je opmerkingen in twijfel (op een normale manier door te vragen om je nader te verklaren), je kiest de 'aanval' en herhaald jezelf (verteld niets nieuws) incl. opmerkingen op de persoon af ("goed lezen") en nu ga je in de slachtoffer rol zitten (we zouden TS moeten helpen)?

Zou beter zijn als je je gaat onderbouwen waarom jij denkt dat eetmomenten belangrijk zijn en je suikers zou moeten vermijden, behalve eigen ervaring. Zo helpen we TS de juiste afweging te laten maken en de zin van de onzin te scheiden.
 
Wat zuurs nemen half uurtje voor het eten (augurk of appel)
Beetje bouillon om eetlust op te wekken.
Volle producten nemen. Volle melk/kwark etc
Scheutje olie meer
Roomboterop brood
Noten of andere hoge calorie producten
Sausje bij het eten zoals watergeus.

Denk simpel en vooral wat je lekker vind.
In de eerste intantie zou ik altijd kiezen voor gezonde producten. Op de langere termijn is dat voor je lijf nou eenmaal beter. Bodybuilding biedt geen vrijstelling voor die natuurwetten. ;)
Zo'n shitload aan verzadigd vet is nergens goed voor. Gezonde vetten hebben veel meer waarde.
Mijn advies zou zijn notenpasta op brood ipv roomboter en magere vlees/vis vervangen voor vette vis. Ook met sausjes gewoon lekker op basis van plantaardige vetten of guacamole etc.. Dagelijks paar hantjes noten, magere of halfvolle melk met whey en meel (haver, tarwe etc).
 
In de eerste intantie zou ik altijd kiezen voor gezonde producten. Op de langere termijn is dat voor je lijf nou eenmaal beter. Bodybuilding biedt geen vrijstelling voor die natuurwetten. ;)
Zo'n shitload aan verzadigd vet is nergens goed voor. Gezonde vetten hebben veel meer waarde.
Mijn advies zou zijn notenpasta op brood ipv roomboter en magere vlees/vis vervangen voor vette vis. Ook met sausjes gewoon lekker op basis van plantaardige vetten of guacamole etc.. Dagelijks paar hantjes noten, magere of halfvolle melk met whey en meel (haver, tarwe etc).

Persoonlijk vind ik het meest lastige om binnen de macro's te blijven tijdens het cutten en toch de vetten binnen te krijgen. Elke dag gerookte zalm is niet realistisch en noten zitten er in de cut bij mij ook niet bij, puur omdat ik anders zit te kutten met het warm bakken van de groenten/vlees tijdens de lunch. Tijdens de cut komt het dus voor zo'n 70% uit de standaard voeding en voeg ik 2 eetlepels olijfolie toe voor de laatste 30% (Reken er 1 voor het koken en 's ochtends 1 door het ontbijt). Heeft dit nadelen?
 
Back
Naar boven