AndroidHealthClinic

(effect?) na 2 weeken creatine

Boschie

Dutch Bodybuilder
Waardering
5
Lengte
1m83
Massa
78kg
Vetpercentage
11%
Ik heb 2 weeken creatine gebruikt en na die 2-3 weeken had ik het gevoel alsof het effect behoorlijk groot was.. ik was ook zon 2-3 kg aangekomen (zal wel vocht zijn) en had het idee alsof ik behoorlijk opgeblazen was..

ik gebruikte eerst een oplaadweek van 2x 5gram per dag en de week erna 1x 5gram per dag.

ben nou weer 2 weeken gestopt vanwege teveel puistjes en ik ben gelijk weer wat minder buff voor mijn idee. (puistjes verdwenen)

kan de creatine (mono) zo'n groot effect hebben, of zit het gwn ''tussen mn oren''?

Laatst bewerkt:
Om kort te zijn; Beide. :)

En puistjes van creatine heb ik niet vaak gehoord. Geen whey product toevallig naast de creatine gebruikt? :)

-Leon

• Topic Starter Topic Starter
Om kort te zijn; Beide. :)

En puistjes van creatine heb ik niet vaak gehoord. Geen whey product toevallig naast de creatine gebruikt? :)

-Leon

Jawel ik gebruikte ook 2x per dag wey weight gainer... is het misschien daarvan en heeft de creatine er weinig mee te maken?

Er bestaat een grote kans dat de puistjes worden veroorzaakt door de whey. Doordat je zoveel eiwitten binnen krijgt reageert je lichaam erop. De ene persoon heb er wel last van en de andere niet. Misschien is het verstandig om de eiwitiname gelijkmatig op te bouwen waardoor je lichaam beter aan de eiwitten went. Correct me if i am wrong.

Onrechtstreeks kan de creatine miss een kleine testosteronboost hebben veroorzaakt, maar die is normaal zo klein dat je dat niet zal merken. Zeker niet genoeg om plots puisten op de rug te veroorzaken. Kans is idd groter dat het met je eiwit-inname heeft te maken.

En ja, stoppen met creatine brengt meestal wat verlies mee van je breedte. Heb nu ook na het stoppen met result! duidelijk minder volle spieren. Denk dat je spieren nu minder vocht vasthouden. Belangrijk is toch dat je wellicht wat spiermassa hebt overgehouden :)

2-3kg op 2weken van creatine???
- NOOIT

Kan echt wel als je er goed op reageert. Het is geen 2-3 kilo spier die je bijkomt. Ben nu klaar met eerste maal 10 weken creatine en ik ben ook enkele kilo'tjes bijgekomen.

2-3 kilo in 2 weken is zeker te halen, maar het is geen pure spiermassa.

• Topic Starter Topic Starter
2-3kg op 2weken van creatine???
- NOOIT

wat nou ''NOOIT'' ? waarom zou ik gaan lopen liegen dan? in ieder geval liegt mijn weegschaal niet..

ik ben nu 2 weken gestopt met creatine en ben weer 2kg verloren ;)..

en ben zeker geen persoon dat snel aankomt!! pure ecto......

Wees blij dat je bent aangekomen, is namelijk een teken dat creatine bij jou werkt. (Werkt lang niet bij iedereen.) Extra gewicht is inderdaad afkomstig van vocht. Als ik jou was zou ik gewoon doorgaan met de creatine. (en de whey, **** die puistjes ;-))

Ja ik kreeg ook puisten van Melk eiwitten eerst, heb toen ander merk gekozen en Whey en geen last van :). Maar idd wees blij dat de Crea werkt, ik merk er helaas niets van :(

Terug
Naar boven