XXL Nutrition

Eindelijk weer zover

Pure_tech

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Beste BB ers

Na van een langslepende blessure hersteld te zijn is het weer zover.
Deze keer ga ik dus voor kwaliteit en niet voor massa
evt verbeteringen cq advies kom maar op

week 1 500mg test enanthaat GS
week 2tm10 250mg test enathaat GS
week 1tm8 500mg primobolan GS
week 8tm10 50mg stanozolol GS eod

nakuur:
week 12tm14 30mg nolva 1st week
20mg nolva 2de week
10mg nolva 3de week

evt clomid ivm test productie op gang te brengen, maar denk niet dat het hier nodig is.

Stats:
29 jaar
97 kg
BF: 15.2%:(
5jaar bb
2e kuur

Ik zou toch minimaal je test uppen tot 500 en gelijktrekken met de bold!

mmm, ok de primo ja..

primo ?

Allez ik vind maar raar kuurke ,mjah .....

ik weet niet of je een bijzondere reden hebt om de test lager in te zetten als je primo? verder ziet het er wel aardig uit, al zou ik nog HCG overwegen..dat werkt voor mij stukke beter dan zonder!

• Topic Starter Topic Starter
G21 zei:
ik weet niet of je een bijzondere reden hebt om de test lager in te zetten als je primo? verder ziet het er wel aardig uit, al zou ik nog HCG overwegen..dat werkt voor mij stukke beter dan zonder!

De reden dat ik de test E lager wilde houden dan de primo is omdat ik in deze kuur bescheiden wilde cutten en omdat ik niet helemaal weg ben van Test Prop was.
En ben bang dat met 500 Test E en een kickstart van 750 het cutten een beetje in het niet valt ivm vochtvasthouden.

• Topic Starter Topic Starter
G21 zei:

En over HCG denk ik niet echt dat het noodzakelijk is met deze dosering altans..
Ik weet niet hoe anderen hierover denken..

Terug
Naar boven