XXL Nutrition

Eindstand tot zo ver

Muraizzz

Novice
Waardering
1
Lengte
1m76
Massa
85kg
Vetpercentage
13%
Goedemiddag mensen,

Gisteren een afspraak gehad bij de chirurg voor het laten verwijderen van de gyno aan mij rechter borst. ik word er na bijna een jaar mee te hebben gekloot eindelijk aan geholpen.
1 juli staat de datum geplant, vrij ver weg, maar eindelijk! en belangrijkst, het word verzekerd!

Nu nog een paar vragen die jullie misschien kunnen beantwoorden:

2 maanden geleden ben ik gestopt met letrozole, te gyno neemt sinds toen weer toe en word eigenlijk met de dag pijnlijker en formaat neemt steeds wat toe. Ook word mn rechter tepel weer meer puffy.

Wat is nu handig, ik heb nog een half potje letro over, is het verstandig om hiermee de gyno in beperkingen te houden zodat het formaat wat verwijderd moet worden uiteindelijk tijdens de operatie minder zal zijn? Hierdoor zal misschien de kans op een deuk in mn borst minder zijn en ik zit met minder pijn en ongemakkelijk gevoel tot die tijd. (LEES: festivalseizoen start eind mei;) ) Maar ik ben op de hoogte van de bijwerkingen van letro, misschien alternatief?

daarnaast heb ik mijzelf een maand geleden laten prikken, zoals jullie zien is m'n LH waarde 3x hoger dan de grenswaarde die aangegeven staat. Volgens mn huisarts hoef ik me geen zorgen te maken en moet ik deze week nog is prikken. Maar het is vast niet zomaar zo hoog, kunnen jullie dit ergens aan koppelen? is dit een verschijnsel van de letrozole? of nog een bijwerken van mn test e kuur? deze is nu al een jaar geleden?!

IMG-20140418-WA0001.jpg

Hoe is het je gelukt dat je het krijgt verzekerd, je arts weet niet dat je anabolen gebruikt (hebt)?

Wat betreft je vraag, ik zou het niet weten

Hoe groot is je gyno ? En krimpt die in jouw geval ook echt Door het nemen van letro ?

• Topic Starter Topic Starter
Hoe groot is je gyno ? En krimpt die in jouw geval ook echt Door het nemen van letro ?

Mijn gyno is tot 2x toe totaal verdwenen door de letrozole. Maar zodra ik er mee stop komt het weer terug. De mate van gyno neemt toe, het was eerst een knikkertje, en nu een week later 2x zo groot + vetweefsel zichttbaar. Ik heb nu wel een afspraak bij de chirurg maar ik begin me nu sterk af te vragen of dit niet door de plastisch chirurg gedaan moet worden omdat de klier en het vetweefsel steeds meer lijkt te worden..

---------- Toegevoegd om 19:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:37 ----------

Hoe is het je gelukt dat je het krijgt verzekerd, je arts weet niet dat je anabolen gebruikt (hebt)?

Wat betreft je vraag, ik zou het niet weten

Goed contact met mn huisarts die mij door heeft verwezen anar de chirurg zonder te vermelden wat de reden is!

Durf je een foto te posten van je huidige chest/gyno? Ben wel benieuwd.

Also, hoe zag je cycle en nakuur er uit destijds? Hoe ver in je cycle is je gyno begonnen, en had je daarvoor helemaal niks?

Heb je dat van het kuren gekregen of sinds puberteit?

Puffy nipples zijn echt klote, ik ga na mn cycle een hg arimidex probere. Als dat niet werkt ook maar eens een gaatje vinden onder het mes. Het is gewoon zwaar klote dat je 4 weken niet kan trainen. Na 2 weken niet trainen ben ik al helemaal leeg en voel ik me rot. Anders had ik het ook al lang laten weghalen. Bij mij zie je er wel niets van als ik er even in knijp. Dan heb ik gewoon mini nipples.

Er is ook een creme die de klieren doet krimpen. Ga ik toch maar even bestellen voor de zomer. Ben alleen de naam kwijt.

ik heb vorig jaar een echo laten maken maar ze wilden me niet opereren. deze winter laat ik het denk ik toch maar gewoon weghalen denk ik. een foto zou fijn zijn en een samenvatting hoe het verlopen is als je eenmaal klaar bent ;)

kun je me die naam van de crème laten weten als je het weet gixel?

ik heb vorig jaar een echo laten maken maar ze wilden me niet opereren. deze winter laat ik het denk ik toch maar gewoon weghalen denk ik. een foto zou fijn zijn en een samenvatting hoe het verlopen is als je eenmaal klaar bent ;)

Ik zal m even zoeken!

op je pic zie ik niks man. ist erger geworden?

Heb je je letro ook afgebouwd?
Rebound kan nogal groot zijn namelijk.

Heb je je letro ook afgebouwd?
Rebound kan nogal groot zijn namelijk.

Letro heb ik afgebouwd ja, 2x een rebound gehad! Nolvadex heeft geen reactie op de gyno

---------- Toegevoegd om 21:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:54 ----------

Heb je dat van het kuren gekregen of sinds puberteit?

Door mn kuur, ondertussen een jaar geleden, de na-effecten beginnen ondertussen echt foktop te wordrn

---------- Toegevoegd om 22:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:55 ----------

Also, hoe zag je cycle en nakuur er uit destijds? Hoe ver in je cycle is je gyno begonnen, en had je daarvoor helemaal niks?

Mn kuur was als volgt: week 1/4 winny 60mg, week 1/10 test e 500mg, week week 7/10 Winny 60mg. als ik het me goed herinner, is al weer jaar geleden! ;p halverwege te kuur al begonnrn met nolvadex omdat ik in een zeer vroeg stadium als last kreeg van een pijnlijke plek achter mn rechter tepel. Is niet weg gegaan dus enkele maanden later een potje letro gehaald, werkte perfect komt alleen net zo hard weer terug 2maal.

Momenteel in beide borsten vetweefsel opgehoopt alleen in mn rechter borst gyno en duidelijk grote omvang van borst zichtbaar, vooral na een training!

Zit te twijfelen om nog iets als arimidex te proberen omdat te pijn en aanzicht gewoon k*t is als ik moet wachten tot 1juli, helemaal als het met deze snelheid blijft groeien! Maarja of dit ten goede gaat voor mn hormonen vraag ik me ook af, door die LH waarde maak ik me daar ook zorgen om!

zo is nu het voor aanzicht, nog binnen beperkingen maar ik voel het gewoon groeien

20140508_190419.jpg

zie t eigenlijk alleen aan de rechterkant van de foto een beetje. linkerkant lijkt gewoon op beetje vierkante chest. heb je zijaanzicht pic/schuinvoor (waarop jij vind dat t t meeste opvalt?)

gixel - thx ga ik proberen ;)

jwdoetookmee - je ziet het ook niet altijd.. de eene keer krimpt het in en de andere keer zet het weer uit maar op zijn ergst opgezet zie je ook een punt als je vanaf de zijkant kijkt :o

muraizzz - ik had het veel erger bij je verwacht..

---------- Toegevoegd om 22:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:12 ----------

http://www.amazon.com/Preparation-H...ie=UTF8&qid=1395313745&sr=8-1&keywords=prep+h Hier zo.. ik weet wel dat er wat over een ouder formule werd gezegt.
Moet je even opzoeken.

is dat geen aambeien zalf? :roflol:

jwdoetookmee - je ziet het ook niet altijd.. de eene keer krimpt het in en de andere keer zet het weer uit maar op zijn ergst opgezet zie je ook een punt als je vanaf de zijkant kijkt :o

---------- Toegevoegd om 22:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:12 ----------

hahaha zou best kunnen :P Maar het komt op hetzelfde neer. Klieren doen krimpen.
Gewoon zorgen dat niemand je verpakking ziet :D Ik ga het toch eens proberen. Zou moeten werken.
Kun je teminste normaal rondlopen in tshirt als het pokke warm is.

inderdaad.. **** it ik ga m ook halen :roflol:

hahaha zou best kunnen :P Maar het komt op hetzelfde neer. Klieren doen krimpen.
Gewoon zorgen dat niemand je verpakking ziet :D Ik ga het toch eens proberen. Zou moeten werken.
Kun je teminste normaal rondlopen in tshirt als het pokke warm is.

Haha haal dan gewoon sperti bij de plaatselijke drogist, hoef je ook niet een tube helemaal uit Amerika te laten komen.

Ja maar het valt denk nog mee omdat ik het twee keer heb weg gekregen met letro, denk als ik dit doorzet zonder tegen middel tot 1juli, dat ik tot die tijd op alle festivals mm shirt niet uit durf te trekken ;) het is wel echt duidelijkzicht maar maar idd het eene moment meer als andere keer!

Terug
Naar boven