Muraizzz
Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 13%
Goedemiddag mensen,
Gisteren een afspraak gehad bij de chirurg voor het laten verwijderen van de gyno aan mij rechter borst. ik word er na bijna een jaar mee te hebben gekloot eindelijk aan geholpen.
1 juli staat de datum geplant, vrij ver weg, maar eindelijk! en belangrijkst, het word verzekerd!
Nu nog een paar vragen die jullie misschien kunnen beantwoorden:
2 maanden geleden ben ik gestopt met letrozole, te gyno neemt sinds toen weer toe en word eigenlijk met de dag pijnlijker en formaat neemt steeds wat toe. Ook word mn rechter tepel weer meer puffy.
Wat is nu handig, ik heb nog een half potje letro over, is het verstandig om hiermee de gyno in beperkingen te houden zodat het formaat wat verwijderd moet worden uiteindelijk tijdens de operatie minder zal zijn? Hierdoor zal misschien de kans op een deuk in mn borst minder zijn en ik zit met minder pijn en ongemakkelijk gevoel tot die tijd. (LEES: festivalseizoen start eind mei
) Maar ik ben op de hoogte van de bijwerkingen van letro, misschien alternatief?
daarnaast heb ik mijzelf een maand geleden laten prikken, zoals jullie zien is m'n LH waarde 3x hoger dan de grenswaarde die aangegeven staat. Volgens mn huisarts hoef ik me geen zorgen te maken en moet ik deze week nog is prikken. Maar het is vast niet zomaar zo hoog, kunnen jullie dit ergens aan koppelen? is dit een verschijnsel van de letrozole? of nog een bijwerken van mn test e kuur? deze is nu al een jaar geleden?!
Gisteren een afspraak gehad bij de chirurg voor het laten verwijderen van de gyno aan mij rechter borst. ik word er na bijna een jaar mee te hebben gekloot eindelijk aan geholpen.
1 juli staat de datum geplant, vrij ver weg, maar eindelijk! en belangrijkst, het word verzekerd!
Nu nog een paar vragen die jullie misschien kunnen beantwoorden:
2 maanden geleden ben ik gestopt met letrozole, te gyno neemt sinds toen weer toe en word eigenlijk met de dag pijnlijker en formaat neemt steeds wat toe. Ook word mn rechter tepel weer meer puffy.
Wat is nu handig, ik heb nog een half potje letro over, is het verstandig om hiermee de gyno in beperkingen te houden zodat het formaat wat verwijderd moet worden uiteindelijk tijdens de operatie minder zal zijn? Hierdoor zal misschien de kans op een deuk in mn borst minder zijn en ik zit met minder pijn en ongemakkelijk gevoel tot die tijd. (LEES: festivalseizoen start eind mei
) Maar ik ben op de hoogte van de bijwerkingen van letro, misschien alternatief?daarnaast heb ik mijzelf een maand geleden laten prikken, zoals jullie zien is m'n LH waarde 3x hoger dan de grenswaarde die aangegeven staat. Volgens mn huisarts hoef ik me geen zorgen te maken en moet ik deze week nog is prikken. Maar het is vast niet zomaar zo hoog, kunnen jullie dit ergens aan koppelen? is dit een verschijnsel van de letrozole? of nog een bijwerken van mn test e kuur? deze is nu al een jaar geleden?!

Maar het komt op hetzelfde neer. Klieren doen krimpen.
Ik ga het toch eens proberen. Zou moeten werken.